:: LEX :: ЩОДО ПОВОДЖЕННЯ ПРЕДСТАВНИКІВ ОРГАНІВ ВНУТРІШНІХ СПРАВ З ІНОЗЕМНИМИ ГРОМАДЯНАМИ ПІД ЧАС ЧЕМПІОНАТУ ЄВРОПИ З ФУТБОЛУ У 2012 РОЦІ
   
 
  Головна
  Як взяти участь в науковій конференції?
  Календар конференцій
  Акція! 100 грн на мобільний
  Наші збірники

Актуальні дослідження правової та історичної науки (випуск 25)

Термін подання матеріалів

17 вересня 2020

До початку конференції залишилось днів 37


  Наукові конференції
 

  Корисні правові інтернет ресурси
 

 Корисні лінки
 
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Юридичний форум
Законодавство України
Єдиний державний реєстр судових рішень


 Лічильники


 Лінки


 Наша кнопка
www.lex-line.com.ua - Міжнародні науково-практичні інтернет-конференції за різними юридичними напрямками

ЩОДО ПОВОДЖЕННЯ ПРЕДСТАВНИКІВ ОРГАНІВ ВНУТРІШНІХ СПРАВ З ІНОЗЕМНИМИ ГРОМАДЯНАМИ ПІД ЧАС ЧЕМПІОНАТУ ЄВРОПИ З ФУТБОЛУ У 2012 РОЦІ
 
11.10.2011 13:55
Автор: Книш Валентин Іванович, кандидат юридичних наук, завідувач кафедри адміністративного, фінансового та інформаційного права ННІПМК Харківського національного університету внутрішніх справ
[Адміністративне право. Адміністративне процесуальне право. Митне та податкове право. Муніципальне право]

Глобальні процеси, що відбуваються у світовій політиці та економіці, призводять до встановлення тісних міжнародних зв’язків між окремим країнами та регіонами світу.

У зв’язку з проведенням чемпіонату Європи з футболу у 2012 році на території України, вельми актуальним постає питання коректного та толерантного поводження представників органів внутрішніх справ з іноземними громадянами. 

Поводження з іноземними громадянами пов'язано для співробітників органів внутрішніх справ з особливою відповідальністю. Кожен контакт громадянина України, особливо представника державної влади, з іноземцями відбивається на те враження, яке складається в нього про нашу країну та її людей.

Етичний та громадянський обов’язок  співробітника міліції -  продемонструвати перед іноземними громадянами кращі якості людини: патріотизм, гуманність, чесність, доброзичливість, відчуття колективізму, взаємодопомога, ввічливість і тактовність, - і тим самим викликати у них пошану і інтерес до нашої Батьківщини, нашого народу, його культури і способу життя.

При спілкуванні з іноземцями повинні діяти ті ж норми службової етики і культури  поведінки,  що  і  при  виконанні  звичайних   службових обов'язків. Проте співробітник органів внутрішніх справ повинен враховувати, що іноземні громадяни, як правило, погано володіють українською мовою, не завжди досить ясно представляють правила поведінки в громадських місцях, прийнятих в нашій країні. Тому при порушенні не резидентом України громадського порядку співробітник міліції повинен  ретельно роз'яснити йому недопустимість подібних дій і, в тому випадку, якщо порушення  здійснене  ненавмисно  і не спричинило істотних  наслідків,  обмежитися зауваженням і запобіганням.

Якщо ж порушення носить відверто зловмисний або провокаційний характер, слід застосувати затримання іноземного громадянина і  доставити його в чергову частину. При цьому дотримання норм службової  етики  і  культури поведінки  співробітників  міліції  повинне  носити  бездоганний   характер, оскільки не виключена і можливість того, що дане порушення  зроблене з метою скомпрометувати  співробітника  і  отримати  негативний  матеріал  про діяльність української міліції.

Іноземці, що мають дипломатичні паспорти або консульські документи, затриманню не підлягають. В разі здійснення ними протиправних або антигромадських дій  співробітник записує їх прізвища, номери документів і негайно докладає про випадок вищестоящому начальникові.

Таким чином, почуття обов'язку, відповідальність, стриманість і такт повинні завжди бути присутні у працівника міліції, особливо - коли він спілкується з іноземними громадянами.




e-mail: nmcentr@mail.ru
допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст і натисніть Ctrl + Enter




 Інші наукові праці даної секції
ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ЮРИДИЧНОЇ НАУКИ: АДМІНІСТРАТИВНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ПРАВОПОРУШЕННЯ В ГАЛУЗІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я НАСЕЛЕННЯ
30.09.2011 20:23
ПІДВІДОМЧІСТЬ ТА ПІДСУДНІСТЬ АДМІНІСТРАТИВНИХ СПРАВ: ПРОБЛЕМИ РОЗМЕЖУВАННЯ ПОНЯТЬ
14.10.2011 23:09
ДОСВІД РОСІЙСЬКОЇ ФЕДЕРАЦІЇ ЩОДО АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ ПАСПОРТНО-ВІЗОВОГО РЕЖИМУ
11.10.2011 13:49
ПРОБЛЕМИ ЮРИДИЧНОЇ ТЕХНІКИ В ЗАКОНІ УКРАЇНИ «ПРО ЗАХИСТ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ»
11.10.2011 13:37
СИСТЕМА СУБ’ЄКТІВ КОНТРОЛЮ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ ЯК СУБ’ЄКТІВ АДМІНІСТРАТИВНОГО ПРАВА УКРАЇНИ
09.10.2011 21:45
ЩОДО НАДАННЯ БЕЗОПЛАТНОЇ ПРАВОВОЇ ДОПОМОГИ В АДМІНІСТРАТИВНОМУ СУДОЧИНСТВІ
08.10.2011 08:03
ЗАСАДИ ДЕЛЕГУВАННЯ ПУБЛІЧНИХ ФУНКЦІЙ ОРГАНАМ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ
05.10.2011 12:40




© 2006-2020 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.lex-line.com.ua обов’язкове!


 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше
 
 Голосування 
Чи вбачаєте Ви доцільність у запровадженні державної політики здоровʼязбереження як напряму галузі охорони здоровʼя:

Так, напрям здоровʼязбереження може бути ефективним у пошуках засобів, способів і методів оздоровленняорганізму здорової людини, у профілактиці і попередженні захворювань, реабілітації і догляді за хворими
Ні, мене влаштовує, існуюча модель охорони здоровʼя треба орієнтуватися на лікування хвороби і потреби хворого


Результати голосувань Докладніше