:: LEX :: ПРОБЛЕМИ РЕФОРМУВАННЯ В УКРАЇНІ НА ПРИКЛАДІ ПЕНСІЙНОЇ РЕФОРМИ
   
 
  Головна
  Як взяти участь в науковій конференції?
  Календар конференцій
  Акція! 100 грн на мобільний
  Наші збірники

Актуальні дослідження правової та історичної науки (випуск 32)

Термін подання матеріалів

13 травня 2021

До початку конференції залишилось днів 21


  Наукові конференції
 

  Корисні правові інтернет ресурси
 

 Корисні лінки
 
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Юридичний форум
Законодавство України
Єдиний державний реєстр судових рішень


 Лічильники


 Лінки


 Наша кнопка
www.lex-line.com.ua - Міжнародні науково-практичні інтернет-конференції за різними юридичними напрямками

ПРОБЛЕМИ РЕФОРМУВАННЯ В УКРАЇНІ НА ПРИКЛАДІ ПЕНСІЙНОЇ РЕФОРМИ
 
06.04.2012 10:15
Автор: Грибан Ілона Володимирівна, студентка Національного технічного університету України « Київський політехнічний інститут»
[Секція 6. Трудове право та право соціального забезпечення]

                                       «Демократія як форма життя не може стояти на місці.

                                       Щоб жити, їй необхідно розвиватися відповідно до змін, які або

                                       вже здійснили, або які тільки будуть здійснені»

                                       Джеймс Дьюї




Пакет соціальних реформ, зокрема пенсійна реформа, не існує у вакуумі – він повинен втілюватися в життя комплексно, разом з податковою, економічною, адміністративною та іншими реформами.

Пенсійна реформа повинна відбутись, її треба провести незалежно від того якою буде пенсійна система в кінцевому результаті - стабільна солідарна або накопичувальна. У світі є приклади, коли як за однієї, так і за іншої системи люди задоволені тим, наскільки вони забезпечені після виходу на пенсію. Не можна затягувати з реформами: станом на 2025р. чверть населення становитимуть пенсіонери, а в 2050р. – третина.

На сьогоднішній день, за підрахунками соціальних опитувань, 35% громадян вважають, що проведення реформ в Україні можливе лише за авторитарної системи, а 65% - за демократичної. На мою думку, не важливо за якої системи будуть проводитись реформи, важливо, щоб вони були соціально спрямовані.

Загальний шлях вирішення проблем – Верховна Рада України повинна діяти злагоджено (всі політичні сили разом). Не повинно бути внутрішньої боротьби за владу, ніхто у Верховній Раді не повинен розглядати свою посаду як місце, за допомогою якого можна «завоювати» владу та певні «привілеї» для себе, щоб отримати потім з цього вигоду та прибутки.

У нас до цього часу функціонують окремі радянські інституції (а саме структура державно-владних органів), які здійснюють владу в демократичних умовах. Як наслідок - бездіяльність: вони не можуть ефективно керувати суспільством, у тому числі ринковою економікою, в сучасних реаліях та вимогах сьогодення.

Як один з варіантів вирішення проблеми дефіциту Пенсійного фонду - це передача земель сільськогосподарського призначення у господарське відання чи оперативне управління Пенсійного фонду України із Фонду державного майна. Звичайно, реалізувати це можна лише за рахунок реформування державного сектора економіки. І коли вказані землі будуть здаватися в оренду з умовою отримання доходів Пенсійним фондом, відразу зникне проблема дефіциту бюджетних коштів при виплаті пенсій.

У розвинених країнах проведення реформ проводиться за такою схемою:

«зелена книга» – книга проблем; «біла книга» – книга  рішень; тільки після цього обговорюють законопроект та реалізують його – у нас все навпаки.

Як можуть виходити на пенсію за виконання однієї і тієї ж канцелярської роботи жінки-працівники паспортних відділів міліції, відпрацювавши 20 років (тобто в 40-45 років на пенсію за вислугу років), а працівники приватних структур за умови виконання такої ж роботи – у 55 років? Чому одним після виходу на пенсію виплачують 80-90% від розміру заробітної плати, а деяким - 40-45%? Чи може таке бути в раціональному суспільстві?

В європейських країнах накопичувальна пенсійна система найбільше постраждала від економічної кризи – втратила близько 40-50% своїх заощаджень. Але вона ефективна – проте чи варто людям свої кровно напрацьовані гроші віддавати фактично в «безвідсотковий депозит» комерційним банкам України як мінімум на 25 років, які можуть розпоряджатися цими коштами протягом всього періоду.

Що заважає реформам? – Безкарність тих, хто проводить реформи… Депутати повинні самі прийняти Закон, яким була б передбачена солідарна відповідальність всіх членів ВР  за проведені ними реформи та за їх діяльність.




e-mail: ilona.gryban@gmail.com
допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст і натисніть Ctrl + Enter




 Інші наукові праці даної секції
РЕАЛІЗАЦІЯ СОЦІАЛЬНОГО ПАРТНЕРСТВА В УКРАЇНІ
10.04.2012 19:18




© 2006-2021 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.lex-line.com.ua обов’язкове!


 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше