:: LEX :: ОСОБЛИВОСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ГРОМАДСЬКОГО ПОРЯДКУ ТА ГРОМАДСЬКОЇ БЕЗПЕКИ ПРИ ПРОВЕДЕННІ ЧЕМПІОНАТУ ЄВРОПИ З ФУТБОЛУ 2012 РОКУ
   
 
  Головна
  Як взяти участь в науковій конференції?
  Календар конференцій
  Акція! 100 грн на мобільний
  Наші збірники

Актуальні дослідження правової та історичної науки (випуск 30)

Термін подання матеріалів

11 березня 2021

До початку конференції залишилось днів 7


  Наукові конференції
 

  Корисні правові інтернет ресурси
 

 Корисні лінки
 
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Юридичний форум
Законодавство України
Єдиний державний реєстр судових рішень


 Лічильники


 Лінки


 Наша кнопка
www.lex-line.com.ua - Міжнародні науково-практичні інтернет-конференції за різними юридичними напрямками

ОСОБЛИВОСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ГРОМАДСЬКОГО ПОРЯДКУ ТА ГРОМАДСЬКОЇ БЕЗПЕКИ ПРИ ПРОВЕДЕННІ ЧЕМПІОНАТУ ЄВРОПИ З ФУТБОЛУ 2012 РОКУ
 
29.05.2012 08:02
Автор: Гончарук Валентина Василівна, кандидат юридичних наук, старший науковий співробітник, провідний науковий співробітник науково-дослідної лабораторії з проблем профілактики правопорушень та взаємодії з населенням навчально-наукового інституту підготовки фахівців кримінальної міліції Харківського національного університету внутрішніх справ
[Секція 5. Адміністративне право. Адміністративне процесуальне право. Митне та податкове право. Муніципальне право]

Виборовши право на проведення «Євро-2012», наша країна не лише зміцнила свій авторитет у світі, але й узяла на себе певні зобов’язання, зокрема із забезпечення належного рівня громадської безпеки та порядку під час змагань. Безпека проведення «Євро-2012», з одного боку, пов’язана з вимогами УЄФА (наприклад, до стадіонів, місць масового скупчення людей тощо), а з іншого – сам факт проведення чемпіонату провокує цілу низку небезпек для України, які, на перший погляд, не впливають на ефективність проведення заходу (нелегальна міграція, контрабанда, наркотрафік тощо). В окрему категорію слід обов’язково винести загрозу терактів. Все це потребує системного підходу до організації безпеки на високому державному рівні, що передбачає насамперед складання реєстру викликів та загроз, плану заходів із їх нейтралізації, включення потужного потенціалу державної системи безпеки, відпрацювання взаємодії державних та приватних структур безпеки, координацію дій України та Польщі. Тому проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу пов’язане з вирішенням багатьох питань, зокрема щодо забезпечення безпеки та правопорядку під час проведення «Євро-2012».

Оскільки вболівальники знаходяться у збудженому емоційному стані, то контроль їхньої поведінки під час проведення футбольного матчу має низку особливостей. Зокрема, при підготовці працівників правоохоронних органів для забезпечення громадського порядку та громадської безпеки при проведенні чемпіонату Європи з футболу 2012 року необхідно, насамперед, звернути особливу увагу на їх морально-психологічний стан, ставлення до футболу взагалі, знання іноземних мов та можливість адаптуватися до умов надзвичайних ситуацій, які можуть виникнути до, під час та після футбольних матчів. Працівники правоохоронних органів, які забезпечують охорону громадського порядку, повинні мати всі необхідні засоби індивідуального захисту та спеціальне технічне оснащення для ліквідації джерел виникнення небезпеки. Дієвим у такому випадку може бути відеозапис, який дає змогу швидко та чітко визначати місце, в якому відбувається порушення громадського порядку, а також здійснити спостереження та фіксацію осіб, що скоїли правопорушення чи злочин, після чого зникли з місця пригоди. То ж попередження про відеозапис може бути фактором стримування потенційних порушників громадського порядку під час проведення футбольних матчів, оскільки молодь, перед тим як вдатися до хуліганських дій, вже буде знати про невідворотність покарання. Так, для проведення чемпіонату Європи з футболу, перед нашою країною стоїть дуже багато завдань. На жаль, Україна має стереотип ворожості між міліцією та вболівальниками: навіть за відсутності конфліктів є напруження – обидві сторони ніби-то чекають якихось неприємностей. Проте, прийшов час формування, у процесі підготовки до проведення «Євро-2012», нової філософії відносин між громадянами й правоохоронними органами, яка полягає у забезпеченні безпеки не каральними заходами, а шляхом співпраці.

Відповідно до ст. 1 закону України від 08.07.2011 № 3673-VI «Про особливості забезпечення громадського порядку та громадської безпеки у зв’язку з підготовкою та проведенням футбольних матчів» [1], яким впроваджено в дію інститут стюардингу, стюард – це фізична особа, яка пройшла відповідну підготовку та на договірній основі виконує допоміжні функції з підтримання громадського порядку та громадської безпеки на території спортивної споруди. Його робота є надзвичайно важливою під час матчів «Євро-2012». Під час проведення фінального чемпіонату з футболу «Євро-2012» на українських стадіонах міліція перебуватиме поза стадіонами. Правоохоронні органи не будуть присутні в чаші стадіону, вони можуть перебувати за межами чаші та втрутитися у випадку, якщо цього вимагатиме ситуація. На стадіонах будуть присутні стюарди, функція яких з одного боку проста, а з іншого – дуже складна. Стюарди забезпечують безпеку на стадіоні, вони надають послуги, вони є людьми, які надають сервіс – допомагають пройти до того чи іншого сектору, можуть зорієнтувати, скажімо, вболівальника, куди йому рухатися. Стюарди – це не ті люди, які втручаються, скажімо, в конфліктні ситуації. Вони їх можуть лише ідентифікувати чи зафіксувати. Саме тому підготовці стюардів відведено вагому роль у підготовці до проведення «Євро-2012».

Одним з головних чинників у підготовці стюардів є відбір кандидатів, адже, насамперед, від їхньої поведінки й уміння уникнути конфлікту, залежить безпека на стадіоні. Саме тому для стюардів «Євро-2012» є необхідним проходження спеціальної, психологічної та фізичної підготовки, різноманітних тренінгів та безпосередньо стажування на стадіонах міст-господарів.




Література:

1. Про особливості забезпечення громадського порядку та громадської безпеки у зв’язку з підготовкою та проведенням футбольних матчів : закон України : від 08.07.2011, № 3673-VI // Відомості Верховної Ради України. – 2012. – № 9. – Ст. 64.



допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст і натисніть Ctrl + Enter




 Інші наукові праці даної секції
СУДОВИЙ ЗАХИСТ ПРАВА ПРАЦІВНИКА ОВС НА ОТРИМАННЯ ГРОШОВОЇ ДОПОМОГИ ПРИ ЗВІЛЬНЕННІ
30.05.2012 07:32
СУТНІСТЬ І ЗНАЧЕННЯ ДЕРЖАВНОГО НАГЛЯДУ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ СТРАХОВИХ КОМПАНІЙ В УКРАЇНІ
29.05.2012 07:49
ОРГАНІЗАЦІЯ ПРЕДСТАВНИЦТВА ПРОКУРОРОМ ІНТЕРЕСІВ ГРОМАДЯНИНА АБО ДЕРЖАВИ В АДМІНІСТРАТИВНОМУ СУДОЧИНСТВІ УКРАЇНИ
25.05.2012 18:22
ОКРЕМІ АСПЕКТИ ПРАВОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МІГРАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
07.06.2012 08:05
НОВАЦІЇ ЗАКОНОДАВЧОГО РЕГУЛЮВАННЯ МІГРАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ
07.06.2012 08:03
ПІДВІДОМЧІСТЬ РОЗГЛЯДУ СПРАВ ПРО АДМІНІСТРАТИВНІ ПРАВОПОРУШЕННЯ У СФЕРІ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ І СЕРТИФІКАЦІЇ
01.06.2012 10:26




© 2006-2021 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.lex-line.com.ua обов’язкове!


 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше