:: LEX :: ІНФОРМАТИЗАЦІЯ ОРГАНІВ ДОХОДІВ І ЗБОРІВ УКРАЇНИ
   
 
  Головна
  Як взяти участь в науковій конференції?
  Календар конференцій
  Акція! 100 грн на мобільний
  Наші збірники

Актуальні дослідження правової та історичної науки (випуск 16)

Термін подання матеріалів

15 жовтня 2019

До початку конференції залишилось днів 23


  Наукові конференції
 

  Корисні правові інтернет ресурси
 

 Корисні лінки
 
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Юридичний форум
Законодавство України
Єдиний державний реєстр судових рішень


 Лічильники


 Лінки


 Наша кнопка
www.lex-line.com.ua - Міжнародні науково-практичні інтернет-конференції за різними юридичними напрямками

ІНФОРМАТИЗАЦІЯ ОРГАНІВ ДОХОДІВ І ЗБОРІВ УКРАЇНИ
 
29.09.2013 12:42
Автор: Полянська Віта Сергіївна, бакалавр, Національного університету державної податкової служби України
[Секція 11. Право інтелектуальної власності та його захист. Інформаційне право]

В сучасних умовах Євроінтеграції та глобалізації важливі політичні, соціально-економічні, культурні та інформаційні процеси безпосередньо впливають не тільки на законодавство країн, а й на відповідні нормативно-правові процеси у самій державі, у тому числі України.

Тому, впровадження новітніх інформаційно-телекомунікаційних систем в подальшу діяльність Міністерства доходів і зборів надасть можливість: забезпечити концентрацію інформації в органах фінансових розслідувань та її ресурсів (трудових, фінансових, матеріально-технічних), що посилить контроль за дотриманням податкового, валютного, фінансового, пенсійного законодавства; зменшити податкове навантаження на сумлінних платників податків за рахунок виведення грошової маси із «тіньової» економіки; удосконалити базу оподаткування; вдосконалити систему контролю за нарахуваннями та надходженнями платежів до бюджету, аналізу та виявлення ухилення від сплати платежів шляхом забезпечення ефективного обміну інформацією та проведенням спільних дій по боротьбі зі злочинами у фінансовій сфері.

Наявність потужних інформаційно-телекомунікаційних систем та комп’ютерних технологій, які проникають в усі сфери суспільного життя, зокрема, і у сферу оподаткування, створюють не тільки нові можливості, але й загрози, що у свою чергу вимагає створення єдиної взаємоузгодженої нормативно-правової бази, яка буде спрямована на інформатизацію податкових органів України [1].

Вагомий внесок у дослідження інформаційного забезпечення зробили наступні дослідники та практики-податківці: В.Б.Авер’янов, М.Я. Азаров, В.І. Антипов, О.М. Бандурка, В.Т. Білоус, Р.А. Калюжний, О.М. Розум, Д.Я. Семир’янов,О.В. Солдатенко, Л.Л. Тарангул, П.В. Цимбал, В.С. Цимбалюк, Ф.А. Ярошенко та інші.

Так, на сьогоднішній день спостерігається тенденція до збільшення фінансової потужності транснаціональних та міжнародних компаній, в яких провідне місце належить, зокрема, і новітнім інформаційним технологіям, покликаних у першу чергу забезпечити стабільне одержання необхідної різнопланової інформації (політичної, економічної, податкової). Це реалізується з метою збільшення прибутку із власної фінансово-господарської діяльності, пошуку нових ринків збуту товару, заниження бази оподаткування та ін. [2].

Таким чином пріоритетним завданням Міністерства доходів і зборів України є інформатизація, широке використання інформаційних технологій та розбудова інформаційної системи. Структура автоматизованої інформаційної системи є багаторівневою та багатофункціональною. До неї, як і до інших систем такого класу висувається ряд наступних вимог: досягнення кінцевих цілей створення інформаційної системи; відкритість та сумісність даної системи, як у внутрішніх рамках, так і з іншими системами; декомпозиції; системності та захищеності.




Література:

1. Про основні засади розвитку інформаційного суспільства в Україні 2007–2015 роки: Закон України від 9 січня 2007 року // Відомості Верховної Ради України. – 2007 –  № 8. – Ст.12.

2. Про Національну програму інформатизації: Закон України від 4 лютого 1998 р № 74/98-ВР // Відомості Верховної Ради України. -  1998. - №  27-28. - ст.  181.



допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст і натисніть Ctrl + Enter




 Інші наукові праці даної секції
ІНФОРМАЦІЙНІ ВІДНОСИНИ В УМОВАХ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ
29.09.2013 12:52
ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРАВА В УКРАЇНІ
29.09.2013 12:47
ІНФОРМАЦІЙНІ ПРАВОВІДНОСИНИ ЯК ВАЖЛИВИЙ ЕЛЕМЕНТ ПРАВОВОЇ ДЕРЖАВИ
29.09.2013 12:38
ФОРМУВАННЯ ПРАВОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ В УКРАЇНІ
29.09.2013 12:31
ІНФОРМАЦІЙНЕ ПРАВО В СИСТЕМІ ПРАВА
29.09.2013 11:17
КІБЕРЗЛОЧИННІСТЬ В УМОВАХ СУЧАСНИХ УКРАЇНСЬКИХ РЕАЛІЙ
28.09.2013 16:04
ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРАВА В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ
28.09.2013 15:59
ДОВЕДЕННЯ НАЯВНОСТІ АВТОРСЬКОГО ПРАВА В СУДІ
07.10.2013 23:21
ДОГОВІР ПРО ВЗАЄМНЕ ПРЕДСТАВНИЦТВО ІНТЕРЕСІВ ДЛЯ ЗАХИСТУ АВТОРСЬКОГО ПРАВА НА ТВІР
07.10.2013 23:20
РОЛЬ ІНФОРМАЦІЙНО – КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА В УКРАЇНІ
01.10.2013 16:12




© 2006-2019 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.lex-line.com.ua обов’язкове!


 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше
 
 Голосування 
Чи вбачаєте Ви доцільність у запровадженні державної політики здоровʼязбереження як напряму галузі охорони здоровʼя:

Так, напрям здоровʼязбереження може бути ефективним у пошуках засобів, способів і методів оздоровленняорганізму здорової людини, у профілактиці і попередженні захворювань, реабілітації і догляді за хворими
Ні, мене влаштовує, існуюча модель охорони здоровʼя треба орієнтуватися на лікування хвороби і потреби хворого


Результати голосувань Докладніше