:: LEX :: ІНФОРМАЦІЙНІ РЕСУРСИ У ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІВ МІНІСТЕРСТВА ДОХОДІВ І ЗБОРІВ УКРАЇНИ
UA  RU  EN
 
  Головна
  Як взяти участь в науковій конференції?
  Календар конференцій
  Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
  Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
  Архів

Актуальні дослідження правової та історичної науки (випуск 61)

Термін подання матеріалів

16 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 27


  Наукові конференції
 

  Корисні правові інтернет ресурси
 

 Корисні лінки
 
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Юридичний форум
Законодавство України
Єдиний державний реєстр судових рішень


 Лічильники


 Лінки


 Наша кнопка
www.lex-line.com.ua - Міжнародні науково-практичні інтернет-конференції за різними юридичними напрямками

ІНФОРМАЦІЙНІ РЕСУРСИ У ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІВ МІНІСТЕРСТВА ДОХОДІВ І ЗБОРІВ УКРАЇНИ
 
15.12.2013 15:50
Автор: Параниця Сергій Павлович, кандидат юридичних наук, доцент, Турчиняк Юрій Богданович, бакалавр, Національний університет державної податкової служби України
[Секція 11. Право інтелектуальної власності та його захист. Інформаційне право]

Сучасна діяльність правоохоронних органів відзначається прагненням використовувати передові технології для досягнення цілей з метою оптимізації та удосконалення  власної  управлінської діяльності. Не є винятком і органи Міністерства доходів і зборів  України, які під час своєї діяльності спираються на інформацію, її джерела, інформаційні процеси та ресурси. Тому ефективне функціонування податкових органів можливе лише при застосуванні відповідного комплексу заходів, що включає в себе подання, приймання та комп’ютерну обробку певних податкових даних (звітність, облік платників податків, їх реєстрацію тощо) та використання аналітичних процедур для їх глибинного, оперативного аналізу та прийняття рішень. 

Вона є базовою для функціонування органів Міндоходів України, адже  певною мірою виражає сутність призначення самої служби і наповнює її діяльність певним змістом. Тільки наявність значимої для органів Міндоходів України інформації дозволяє виконувати в повному обсязі поставлені завдання та реалізовувати визначені в законодавстві повноваження[1]. Інформаційні ресурси  фактично являються рушійною складовою діяльності.

Інформаційні ресурси – це відомості, які отримуються та накопичуються у процесі розвитку науки та практичної діяльності людей і використовуються у суспільному виробництві та управлінні. Податкова інформація трактується як сукупність відомостей і даних, що створені або отримані суб'єктами інформаційних відносин у процесі поточної діяльності і необхідні для реалізації покладених на контролюючі органи завдань і функцій [2]. 

Частина 2 статті 53 Закону України «Про інформацію» зазначає, що до інформаційних ресурсів України входить уся належна їй інформація, незалежно від змісту, форм, часу і місця створення [2]. 

Закон України «Про Національну програму інформатизації» дає визначення окремому інформаційному ресурсу як сукупності документів в інформаційних системах (бібліотеках, архівах, банках даних тощо) [3].

Опираючись на вищезазначені відомості, можемо зазначити, що управління інформаційними ресурсами органів Міндоходів  України - це діяльність спеціально уповноважених суб’єктів управління Міндоходів  України,  що регламентується нормативно-правовими актами  та  здійснюється за допомогою організаційно-правових заходів і техніки управління для ефективного отримання, збору, обробки, накопичення, зберігання інформації (інформаційних ресурсів) податкових органів з метою її (їх) подальшого раціонального та цілеспрямованого використання у практичній діяльності. 




Література:

1. Максюта А.О.  Теоретичні аспекти управління інформаційними ресурсами  [Електронний ресурс] Максюта А.О.   – Режим доступу: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_ gum/Nashp/2011_1_1/Maksuta.pdf

2. Про інформацію: Закон України від 2 жовтня 1992 р. // Відомості Верховної Ради України. – 1992.– № 48.– Ст. 650.

3. Про Національну програму інформатизації: Закон України від 4 лютого 1998 р.// Відомості Верховної Ради України. – 1998.– № 27–28– Ст. 181



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст і натисніть Ctrl + Enter




 Інші наукові праці даної секції
СТАН ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ СУСПІЛЬНИХ ВІДНОСИН В ІНФОРМАЦІЙНІЙ СФЕРІ УКРАЇНИ
15.12.2013 16:51
КІБЕРНЕТИЧНА БЕЗПЕКА В УМОВАХ СУЧАСНОГО РОЗВИТКУ УКРАЇНИ
15.12.2013 16:47
ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАКОНОДАВСТВА В УКРАЇНІ
15.12.2013 16:38
КІБЕРНЕТИЧНА БЕЗПЕКА УКРАЇНИ В УМОВАХ РОЗВИТКУ ГЛОБАЛЬНОЇ МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ
15.12.2013 16:10
ПРОБЛЕМИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ
15.12.2013 15:58
ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ТА ВПОРЯДКУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ВІДНОСИН В УКРАЇНІ
15.12.2013 15:27
РІЗНОМАНІТТЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ПРАВОВІДНОСИН НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ РОЗВИТКУ ЦИВІЛІЗАЦІЇ
15.12.2013 15:23
РОЛЬ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ У ПРИЙНЯТТІ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ
15.12.2013 14:58
ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАКОНОДАВСТВА В КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ
15.12.2013 14:32
ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ «ІНФОРМАЦІЯ» ТА ЙОГО ТРАНСФОРМАЦІЯ В ЗАКОНОДАВСТВІ УКРАЇНИ
14.12.2013 00:48




© 2006-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.lex-line.com.ua обов’язкове!


Наукова спільнота - інтернет конференції
Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки
Наукові конференції
Актуальні дослідження правової та історичної науки. Юридична лінія
 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше