:: LEX :: ІНСТИТУТ КОМЕРЦІЙНОГО ПОСЕРЕДНИЦТВА В УКРАЇНІ  ТА ДЕЯКИХ ІНШИХ КРАЇНАХ (ОКРЕМІ ПИТАННЯ)
   
 
  Головна
  Як взяти участь в науковій конференції?
  Календар конференцій
  Акція! 100 грн на мобільний
  Наші збірники

Актуальні дослідження правової та історичної науки (випуск 15)

Термін подання матеріалів

16 вересня 2019

До початку конференції залишилось днів 0


  Наукові конференції
 

  Корисні правові інтернет ресурси
 

 Корисні лінки
 
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Юридичний форум
Законодавство України
Єдиний державний реєстр судових рішень


 Лічильники


 Лінки


 Наша кнопка
www.lex-line.com.ua - Міжнародні науково-практичні інтернет-конференції за різними юридичними напрямками

ІНСТИТУТ КОМЕРЦІЙНОГО ПОСЕРЕДНИЦТВА В УКРАЇНІ ТА ДЕЯКИХ ІНШИХ КРАЇНАХ (ОКРЕМІ ПИТАННЯ)
 
19.05.2016 19:25
Автор: Потудінська Олена Валентинівна, старший викладач, Міжрегіональна Академія управління персоналом, Одеський інститут, кафедра права
[Секція 9. Господарське право. Господарське процесуальне право]

Комерційне посередництво є одним з найважливіших інститутом господарського законодавства України.[1, с.14] Поняття комерційного посередництва міститься в ст.295 Господарському кодексі України. Як випливає зі змісту цієї статті, комерційне посередництво визначається як агентська діяльність. Разом з тим, назва глави 31 ЦК України, в якій міститься ст.295, називає комерційне посередництво як агентські відносини у сфері господарювання. Таким чином, комерційне посередництво в одному випадку визначається як діяльність, в іншому - як відносини. Вважаю, що це термінологічна неточність, яка потребує законодавчого уточнення. Крім того, у чинному господарському та цивільному законодавству простежується зв'язок понять «посередництво» і «представництво», «комерційне посередництво» і «комерційне представництво».

Вважаю, що комерційне посередництво необхідно розглядає як комплексний інститут, в якому поєднуються риси, як посередництва, так і представництва.

У законодавстві інших країн (Росії, Білорусі, Молдови) також є інститути комерційного посередництва і комерційного представництва. Так, в Цивільному кодексі Російської Федерації є ст.184 «Комерційне представництво», однак законодавчої дефініції вона не містить, мова в ній йде тільки про комерційні представників. Немає в законодавстві Російської Федерації легітимного визначення комерційного посередництва, є лише згадка про комерційні посередниках (п.2 ст. 182 ЦК РФ).  «Комерційне представництво» за ст.185 Цивільного кодексу Республіки Білорусь також не дає детального визначення комерційного представництва, але розкриває поняття комерційного представника. Відносини комерційного посередництва законодавством Білорусі не врегульовані.  Глава ХХП Цивільного кодексу Республіки Молдова описує різні види посередництва (в т.ч. і торгове посередництво). Однак конкретного визначення «посередництва» в кодексі немає, поняття «комерційне посередництво» також відсутня.

Слід  казати, що поняття комерційного посередництва і комерційного представництва пов'язані з системою права. У країнах романо-германської системи права комерційне посередництво пов'язане з укладанням угод між зацікавленими особами. Інститут представництва (договірне і законне) регулюється нормами цивільних кодексів. В англо-американському праві представництво регулюється нормами прецедентного права і судової практики. [2, с.94]

Законодавче врегулювання інституту комерційного посередництва в різних країнах відбувається по-різному. Однак в цілому в світі відбуваються інтеграційні процеси, спостерігається тенденція до зближення та уніфікації правових норм, що регламентують господарську діяльність у різних державах. [3, с.64]




Література:

1. Юлдашев А.Х. Регуляторна політика як засіб вдосконалення господарського законодавства : монографія / О. Х. Юлдашев. – К. : МАУП, 2006. – 302 с.

2. Шимон С. І. Цивільне та торгове право зарубіжних країн / С. І. Шимон. – К. – 2006. – 220с.  

3. Муравйов В.І. Гармонізація законодавства як феномен європейської інтеграції // Український правовий часопис. - 2003.- № 2.- 89с.



допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст і натисніть Ctrl + Enter




 Інші наукові праці даної секції
ВИДИ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ СУБ’ЄКТІВ У СФЕРІ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
21.05.2016 16:53




© 2006-2019 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.lex-line.com.ua обов’язкове!


 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше
 
 Голосування 
Чи вбачаєте Ви доцільність у запровадженні державної політики здоровʼязбереження як напряму галузі охорони здоровʼя:

Так, напрям здоровʼязбереження може бути ефективним у пошуках засобів, способів і методів оздоровленняорганізму здорової людини, у профілактиці і попередженні захворювань, реабілітації і догляді за хворими
Ні, мене влаштовує, існуюча модель охорони здоровʼя треба орієнтуватися на лікування хвороби і потреби хворого


Результати голосувань Докладніше