:: LEX :: ЩОДО ПРАВОВИХ ПРОБЛЕМ ВИКОНАННЯ І ЗАСТОСУВАННЯ РІШЕНЬ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СУДУ З ПРАВ ЛЮДИНИ В УКРАЇНІ
   
 
  Головна
  Як взяти участь в науковій конференції?
  Календар конференцій
  Акція! 100 грн на мобільний
  Наші збірники

Актуальні дослідження правової та історичної науки (випуск 27)

Термін подання матеріалів

17 листопада 2020

До початку конференції залишилось днів 21


  Наукові конференції
 

  Корисні правові інтернет ресурси
 

 Корисні лінки
 
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Юридичний форум
Законодавство України
Єдиний державний реєстр судових рішень


 Лічильники


 Лінки


 Наша кнопка
www.lex-line.com.ua - Міжнародні науково-практичні інтернет-конференції за різними юридичними напрямками

ЩОДО ПРАВОВИХ ПРОБЛЕМ ВИКОНАННЯ І ЗАСТОСУВАННЯ РІШЕНЬ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СУДУ З ПРАВ ЛЮДИНИ В УКРАЇНІ
 
31.05.2016 21:28
Автор: Рязанцева Наталія Олександрівна, старший викладач кафедри права Луцького інституту розвитку людини Університету «Україна»; Попов Анатолій Андрійович, кандидат юридичних наук, доцент, доцент кафедри права Луцького інституту розвитку людини Університету «Україна»
[Секція 2. Конституційне право. Конституційне процесуальне право. Міжнародне право]

Порушення прав людини в Україні спричиняють безпосередній збиток державному бюджету України. Так, тільки справедлива сатисфакція, присуджена Європейським судом з прав людини у справі «Гонгадзе проти України», склала 100 000 євро, у справі «Совтрансавто Холдінг» проти України 625 000 євро. Тобто державний бюджет України розплачується грошима народу за суддівське свавілля в Україні проти цього ж народу, а чиновники, рішення яких Європейський суд з прав людини визнав неправовими, лишаються безкарними і безвідповідальними.

На нашу думку, ніщо так дієво не вплине на національне судочинство, як персональна відповідальність за прийняття незаконних необґрунтованих рішень. Судді України, як посадові особи, зобов’язані відповідати за свої незаконні Ухвали, Постанови і Рішення, які Європейський Суд з прав людини визнав такими, що порушують права людини. За справою, відносно якої прийнято рішення проти України, починаючи з суду першої інстанції, апеляційної інстанції, касаційного суду, конституційного суду – всі судді повинні нести персональну відповідальність за незаконно прийняті рішення, які порушують права та свободи громадян України і в залежності від величини та тяжкості провини нести не тільки цивільну, адміністративну, але й кримінальну відповідальність у відповідності до Конституції України.

Для визначення провини або ж невинуватості кожного з суддів, рішення яких Європейським судом з прав людини визнано такими, що порушують права людини, прокуратурою має бути проведено докладне розслідування, яке визначає ступінь провини, некваліфікованість конкретних суддів, а також розмір шкоди, нанесеної державі діями некваліфікованих осіб на посаді суддів, та поверненням (хоча б частковим) народних коштів до державного бюджету України, шляхом стягнення штрафів, конфіскації майна, або ударною працею бувших суддів на благо суспільства у місцях позбавлення волі за особливо великі збитки.

Тому доцільно доповнити Закон України «Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини» п. 5 ст. 14: «Судді України, рішення яких Європейський Суд з прав людини визнав таким, що порушує права людини, звільняються з посад суддів назавжди, без права виконувати професійну діяльність судді в Україні у випадку доведення їх не кваліфікованості або порушення ними ст. 129 Конституції України», доповнити ст. 16 Закону України «Про порядок обрання на посаду та звільнення з посади професійного судді Верховною Радою України» п. 2: «Суддя, обраний безстроково, рішення якого, Європейський Судом з прав людини визнано таким, що порушує права людини, звільняється з посади судді у випадку доведення його некваліфікованості на підставі порушення ним ст. 129 Конституції України, на підставі порушення суддею п. п. 4), 5) абз.4 ст. 126 Конституції України, назавжди, без права цій особі на території України здійснювати суддівську діяльність.

Ми не наполягаємо саме на такій редакції законодавчої нормотворчості, але впевнені, що за своєю сутністю ці законодавчі зміни: 1) очистять суддівський корпус від порушників прав і свобод людей; 2) втілять в реальність ст. 3 Конституції України: «… Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов’язком держави»; 3) покриють (зменшать) втрати державного бюджету від зобов’язання сплачувати штрафи за невиконання Україною «Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод»; 4) нададуть державі справедливе судочинство без зайвих судових реформ, пов’язаних зі зміною Конституції України та витратами державного бюджету на їх проведення.



допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст і натисніть Ctrl + Enter




 Інші наукові праці даної секції
ПРАВОВИЙ СТАТУС МВФ
31.05.2016 21:10
ДОБРОВІЛЬНЕ ОБ’ЄДНАННЯ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД – ПОЗИТИВНІ ЗМІНИ У СФЕРІ ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ ВЛАДИ
26.05.2016 12:01
ЩОДО ТЕРМІНОЛОГІЧНИХ РОЗБІЖНОСТЕЙ ПРИ ВИЗНАЧЕННІ ПРАВА ОСОБИ НА НЕВТРУЧАННЯ В ЇЇ ОСОБИСТЕ ЖИТТЯ
19.05.2016 19:18
ЄВРОПЕЙСЬКІ СТАНДАРТИ З ПИТАНЬ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ МІСЦЕВИХ РЕФЕРЕНДУМІВ
19.05.2016 14:00
ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ГОЛОСУВАННЯ В УКРАЇНІ
18.05.2016 18:31
ДОСЛІДЖЕННЯ МІЖНАРОДНОГО ДОСВІДУ СИСТЕМИ ОПЛАТИ ПРАЦІ
09.05.2016 10:14




© 2006-2020 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.lex-line.com.ua обов’язкове!


 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше