:: LEX :: ДО ПИТАННЯ ПРО ШЛЯХИ РЕФОРМУВАННЯ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ЮСТИЦІЇ В УКРАЇНІ
   
 
  Головна
  Як взяти участь в науковій конференції?
  Календар конференцій
  Акція! 100 грн на мобільний
  Наші збірники

Актуальні дослідження правової та історичної науки (випуск 16)

Термін подання матеріалів

15 жовтня 2019

До початку конференції залишилось днів 0


  Наукові конференції
 

  Корисні правові інтернет ресурси
 

 Корисні лінки
 
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Юридичний форум
Законодавство України
Єдиний державний реєстр судових рішень


 Лічильники


 Лінки


 Наша кнопка
www.lex-line.com.ua - Міжнародні науково-практичні інтернет-конференції за різними юридичними напрямками

ДО ПИТАННЯ ПРО ШЛЯХИ РЕФОРМУВАННЯ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ЮСТИЦІЇ В УКРАЇНІ
 
15.06.2016 14:48
Автор: Ладика Юрій Володимирович, кандидат юридичних наук, доцент кафедри, Сумський національний аграрний університет
[Секція 5. Адміністративне право. Адміністративне процесуальне право. Митне та податкове право. Муніципальне право]

Одним із факторів дотримання законності та  водночас забезпечення прав, свобод та інтересів фізичних осіб, є наявність в державі ефективної системи адміністративної юстиції. Стан незавершеності адміністративної реформи в Україні постійно зумовлює необхідність проведення наукових розвідок щодо дослідження стану адміністративної юстиції в Україні. 

З іншого боку, реформування адміністративного судочинства має відбуватись на основі дотримання принципу Верховенства права та інших основоположних правових принципів, виключаючи вплив окремих політичних утворень на цей процес. В іншому випадку неможливим є подолання елементів корупції в судовій системі та підвищити ступінь довіри громадян до національного правосуддя. 

Аналіз зарубіжного досвіду та національних особливостей функціонування адміністративної юстиції дозволяють зробити наступні узагальнення та виділити пріоритетні завдання щодо її розбудови, а саме: 

1. Зарубіжний досвід становлення та розвитку адміністративної юстиції свідчить про близькість національної правової системи до континентальної, що формує і відповідний пріоритет розвитку національної системи адміністративних судів з урахуванням досягнень її континентальної моделі. 

2. В процесі євро інтеграційних заходів Україна має ряд першочергових завдань, серед яких слід назвати  визнання обов’язковості застосування адміністративними судами України рішень Європейського суду з прав людини. 

3. Нова система адміністративних судів в Україні має бути побудована на засадах триланковості, передбачати можливість створення відповідної судової палати в адміністративних справах Верховного Суду України. 

4. В окремих випадках,слід надати можливість адміністративним судам першої інстанції звертатися до суду касаційної інстанції для формулювання правової позиції у важливих для розвитку судової практики справах.

5. Новостворена система адміністративної юстиції має бути доповнена альтернативними способами врегулювання адміністративно-правового спору, такими як медіація, переговори тощо.

6. З метою удосконалення й підвищення ефективності вирішення адміністративно-правових спорів між фізичними і юридичними особами та суб’єктами владних повноважень вважається доцільним посилити процесуальний механізм формування єдиної судової практики.

7. Одною з найгостріших проблем адміністративного судочинства залишається лише декларативна обов’язковість рішень адміністративних судів. У зв’язку з систематичним невиконанням рішень унеможливлюється реалізація важливих передумов того, щоб права людини діставали реалізації в реальному житті кожного з них. Тому ефективність судової реформи, окрім іншого має пряму залежність від реформування системи виконання судових рішень.

Вище перелічені зміни допоможуть громадянам і юридичним особам захищати свої законні права та інтереси від незаконних рішень органів та посадовців, і скористуватися своїм правом закріпленим у КАС України на зрозумілу і прозору процедуру розгляду спорів людини і громадянина із владою.

Без формування організаційно-функціональних засад адміністративної юстиції в Україні з урахуванням європейського досвіду, очікування суспільства щодо ефективного захисту публічних прав та інтересів фізичних та юридичних осіб у їх відносинах з органами державної влади є принципово неможливим. 



допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст і натисніть Ctrl + Enter




 Інші наукові праці даної секції
ДО ПИТАННЯ ПРО ФОРМИ ВЗАЄМОДІЇ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ТА МІСЦЕВИХ ДЕРЖАВНИХ АДМІНІСТРАЦІЙ
29.06.2016 15:14
ДО ПИТАННЯ ПРО АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВУ СУТНІСТЬ ІНТЕРЕСІВ ДЕРЖАВИ
29.06.2016 15:06
ПРОБЛЕМИ ВАЛЮТНОГО РЕГУЛЮВАННЯ В УКРАЇНІ
29.06.2016 14:29
ЩОДО ПРОБЛЕМИ НАДАННЯ БЕЗОПЛАТНОЇ ВТОРИННОЇ ПРАВОВОЇ ДОПОМОГИ В УКРАЇНІ
01.07.2016 11:31




© 2006-2019 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.lex-line.com.ua обов’язкове!


 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше
 
 Голосування 
Чи вбачаєте Ви доцільність у запровадженні державної політики здоровʼязбереження як напряму галузі охорони здоровʼя:

Так, напрям здоровʼязбереження може бути ефективним у пошуках засобів, способів і методів оздоровленняорганізму здорової людини, у профілактиці і попередженні захворювань, реабілітації і догляді за хворими
Ні, мене влаштовує, існуюча модель охорони здоровʼя треба орієнтуватися на лікування хвороби і потреби хворого


Результати голосувань Докладніше