:: LEX :: ЗАПОБІГАННЯ КОНТРАБАНДІ НАРКОТИЧНИХ ЗАСОБІВ, ПСИХОТРОПНИХ РЕЧОВИН,ЇХ АНАЛОГІВ ЧИ ПРЕКУРСОРІВ В УМОВАХ АТО
   
 
  Головна
  Як взяти участь в науковій конференції?
  Календар конференцій
  Акція! 100 грн на мобільний
  Наші збірники

Актуальні дослідження правової та історичної науки (випуск 25)

Термін подання матеріалів

17 вересня 2020

До початку конференції залишилось днів 36


  Наукові конференції
 

  Корисні правові інтернет ресурси
 

 Корисні лінки
 
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Юридичний форум
Законодавство України
Єдиний державний реєстр судових рішень


 Лічильники


 Лінки


 Наша кнопка
www.lex-line.com.ua - Міжнародні науково-практичні інтернет-конференції за різними юридичними напрямками

ЗАПОБІГАННЯ КОНТРАБАНДІ НАРКОТИЧНИХ ЗАСОБІВ, ПСИХОТРОПНИХ РЕЧОВИН,ЇХ АНАЛОГІВ ЧИ ПРЕКУРСОРІВ В УМОВАХ АТО
 
08.04.2017 21:33
Автор: Бойко Владислав Олександрович, студент 5 курсу, 4 групи Слідчо-криміналістичного інституту Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого
[Секція 4. Кримінальне право. Кримінальне процесуальне право. Криміналістика. Кримінологія. Кримінально-виконавче право. Медичне право]

Контрабанда наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів або прекурсорів є одним із основних джерел наповнення ринку наркотиками. Це є глобальною проблемою сучасності, адже їй притаманний високий ступінь небезпечності, зумовлений тяжкими  наслідками як для здоров'я окремої особи так і для здоров'я всього населення держави. 

У зв’язку з тим, що 12 травня 2014 року, на підставі незаконних референдумів, було проголошено суверенність Донецької та Луганської народних республік, формування в цих самопроголошених Республіках органів влади, активність переміщення через лінію розмежування (умовного кордону) наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів або прекурсорів значно зросла. Про це свідчать статистичні данні.[3]

Статистичні показники діяльності правоохоронних вказують на те, що ділянки державного кордону України у Донецькій та Луганській областях завжди була вразлива щодо контрабандного переміщення наркотичних засобів. Тому перед державними органами, що здійснюють боротьбу з контрабандою наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів чи прекурсорів або фальсифікованих лікарських засобів, постало нове завдання щодо ефективної протидії цьому суспільно небезпечному явищу. [3]

У зв'язку з проведенням антитерористичної операції в окремих районах Донеччини та Луганщини проблема протидії запобігання контрабанді наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів чи прекурсорів стоїть досить гостро перед правоохоронними органами України. [2]

Поза контролем держави на теперішній час перебувають майже 400 км. Державного кордону.

Згідно ст. 1 Закону України "Про боротьбу з тероризмом" антитерористична операція - це комплекс скоординових спеціальних заходів, спрямованих на попередження запобігання та припинення злочинних діянь, здійснюваних з терористичною метою, звільнення заручників, знешкодження терористів, мінімізацію наслідків терористичного акту чи іншого злочину, здійснювана з терористичною метою.[5]

Також, при проведенні антитерористичної операції використовуються сили і засоби суб'єкти боротьби з тероризмом, а також підприємств, установ, організацій, які залучаються до участі в антитерористичній операції. Таке залучення правоохоронних органів у проведенні антитерористичної операції безпосередньо ускладнює можливість отримання митними підрозділи Міністерства доходів і зборів України та підрозділами  Державної прикордонної служби України, що здійснюють свою діяльність безпосередньо пунктах пропуску через державний кордон України [1].

З огляду на ці фактори слід зазначити, що координація спільної діяльності правоохоронних органів у сфері боротьби з контрабандою наркотичних засобів, психотропні речовини, їх аналогів чи прекурсорів на даний час є достатньо проблематичною. Так, відповідно до підпункту 63 пункту 4 Положення про Міністерство доходів і зборів України, затвердженого указом Президента України від 18.03.2013 року N 141 Міндоходів України відповідно до покладених на нього завдань проводить заходи щодо запобігання та протидії контрабанді, боротьби з порушенням митних правил на митній території України.

Отже можна дійти висновку, що реалізація заходів спрямованих на запобігання контрабанді наркотичних засобів, психотропні речовини, їх аналогів чи прекурсорів у східних регіонах України як ніколи потребує державної підтримки. Митні органи потребують збільшення чисельності особового складу з метою ефективного виконання поставлених перед ними завдань, посилення охорони пунктів пропуску через митний кордон України та забезпечення належних озброєнням і спеціальними засобами, а також поліпшенням їх взаємодії з органами військової прокуратури та військова служба правопорядку.

Література

1. Сорока С.О. Вдосконалення протидії контрабанді наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів або прекурсорів / С.О. Сорока // Університетські наукові записки. – Хмельницький, 2008. – № 2 (26). – С. 208–213.

2. Інформація щодо наркоситуації в Україні за результатами роботи за 2005–2012 роки. – К. : ДБНОН МВС України, 2013.

3. Національний  звіт за 2016 рік щодо наркотичної ситуації в Україні (за даними 2015р) // Держ. Установа «Український моніторинговий та медичний центр з наркотиків та алкоголю МОЗ України» [Електронный ресурс] Режим доступу:  https://www.slideshare.net/zorrgelviv/2016-69207345

4. Украину хотят утопить в наркотиках. На границе участились перевозки крупных партий [Електронний ресурс] // Корреспондент.net. – Режим доступу: http://korrespondent.net/ukraine/comunity/3358494-ukraynu-khotiat-utopyt-v-narkotykakh-na-hranytse-uchastylys-perevozky-krupnykh-partyi-senchenko.

5. Закон України “Про боротьбу з тероризмом” // Відомості Верховної Ради України 2003, № 25 від 20.06.2003, ст. 180.

_______________________

Науковий керівник: Лукашевич Сергій Юрійович, кандидат юридичних наук, доцент кафедри кримінології та кримінально-виконавчого права Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого 






допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст і натисніть Ctrl + Enter




 Інші наукові праці даної секції
ХАРАКТЕРИСТИКА МІЖНАРОДНО-ПРАВОВИХ АКТІВ, СПРЯМОВАНИХ НА ПРОТИДІЮ ЛЕГАЛІЗАЦІЇ (ВІДМИВАННЮ) ДОХОДІВ, ОДЕРЖАНИХ ЗЛОЧИННИМ ШЛЯХОМ, УХВАЛЕНИХ У ХХ СТ.
20.04.2017 09:04
СВІДОЦЬКИЙ ІМУНІТЕТ СВЯЩЕННОСЛУЖИТЕЛЯ У КРИМІНАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ
20.04.2017 09:02
КРИМІНАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ ЗА ВЧИНЕННЯ ЗЛОЧИНІВ У СФЕРІ ЕКОНОМІКИ: ПОЗИТИВНИЙ ДОСВІД КРАЇН ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ
20.04.2017 09:01
ПЕРСПЕКТИВИ ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ ДЕТЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ
13.04.2017 18:11
АНАЛІЗ СИСТЕМ НАДАННЯ ДОЗВОЛУ НА ПРОВЕДЕННЯ НЕГЛАСНИХ СЛІДЧИХ (РОЗШУКОВИХ) ДІЙ ЗАРУБІЖНИХ КРАЇН
12.04.2017 16:31
НЕЧІТКІСТЬ ЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ ОБШУКУ У КРИМІНАЛЬНОМУ ПРОВАДЖЕННІ
12.04.2017 16:18
ПОДДЕЛКА ДОКУМЕНТОВ, ПРЕДСТАВЛЯЕМЫХ ДЛЯ РЕГИСТРАЦИИ ВЫПУСКА ЦЕННЫХ БУМАГ: СРАВНИТЕЛЬНЫЙ АНАЛИЗ УГОЛОВНОГО ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВА РЕСПУБЛИКИ МОЛДОВА И УКРАИНЫ
12.04.2017 08:30
ЗАХИСТ ПРАВ ДИТИНИ КРИМІНАЛЬНО-ПРАВОВИМИ ЗАСОБАМИ
11.04.2017 20:13
НЕПОВНОЛІТНІЙ У ПЕНІТЕНЦІАРНІЙ СИСТЕМІ: ЄВРОПЕЙСЬКИЙ І НАЦІОНАЛЬНИЙ ДОСВІД
11.04.2017 08:25
РОЗШИРЕННЯ МОЖЛИВОСТЕЙ ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ СИСТЕМ ПІД ЧАС ДОСУДОВОГО ПРОВАДЖЕННЯ В УКРАЇНІ
11.04.2017 08:19




© 2006-2020 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.lex-line.com.ua обов’язкове!


 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше
 
 Голосування 
Чи вбачаєте Ви доцільність у запровадженні державної політики здоровʼязбереження як напряму галузі охорони здоровʼя:

Так, напрям здоровʼязбереження може бути ефективним у пошуках засобів, способів і методів оздоровленняорганізму здорової людини, у профілактиці і попередженні захворювань, реабілітації і догляді за хворими
Ні, мене влаштовує, існуюча модель охорони здоровʼя треба орієнтуватися на лікування хвороби і потреби хворого


Результати голосувань Докладніше