:: LEX :: СПІВРОБІТНИЦТВО УКРАЇНИ ТА МІЖНАРОДНОГО ВАЛЮТНОГО ФОНДУ
   
 
  Головна
  Як взяти участь в науковій конференції?
  Календар конференцій
  Акція! 100 грн на мобільний
  Наші збірники

Актуальні дослідження правової та історичної науки (випуск 26)

Термін подання матеріалів

15 жовтня 2020

До початку конференції залишилось днів 22


  Наукові конференції
 

  Корисні правові інтернет ресурси
 

 Корисні лінки
 
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Юридичний форум
Законодавство України
Єдиний державний реєстр судових рішень


 Лічильники


 Лінки


 Наша кнопка
www.lex-line.com.ua - Міжнародні науково-практичні інтернет-конференції за різними юридичними напрямками

СПІВРОБІТНИЦТВО УКРАЇНИ ТА МІЖНАРОДНОГО ВАЛЮТНОГО ФОНДУ
 
16.11.2017 22:39
Автор: Шалай Ігор Олександрович, студент 17-ї групи, 4-го курсу, Інститут прокуратури та кримінальної юстицції, Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого
[Секція 2. Конституційне право. Конституційне процесуальне право. Міжнародне право]

Сьогодні у світі не існує жодної країни, яка зможе абсолютно самостійно забезпечити умови для ефективного виробництва всіх видів товарів та послуг. У зв'язку з цим все більше зростає роль міжнародних фінансових організацій, які є потужним джерелом й ефективним інструментом розвитку національної економіки.

Актуальність цього питання в Україні зумовлена тим, що наша держава, перебуваючи у стані фінансово-економічної і воєнної кризи, не може здійснювати економічну діяльність без залучення іноземного капіталу. А це означає необхідність тісної співпраці з міжнародними фінансовими інститутами. Однією із таких організацій і є Міжнародний валютний фонд, метою якого є розвиток міжнародного співробітництва у валютно-фінансовій сфері, забезпечення фінансової стабільності, сприяння міжнародній торгівлі, високій зайнятості, сталому економічному зростанню і скороченню бідності в усьому світі.

Питання співробітництва України і МВФ і досліджувались такими вітчизняними вченими, як Базилевич В. Д., Білорус О. Г., Боринець С. Я., Гальчинський А. С., Єщенко П. С., Лютий І. О., Наконечна Ю. Л., Пешко А. В., Рязанова Н.С., Філіпенко А. Д. та ін. Серед іноземних науковців,що вивчали діяльність міжнародних фінансових організацій, слід відзначити Л.Бальцеровича, Т.Едісона, А.Зіденберга, Т.Кілліка та ін. 

Впродовж більш як 20 років співробітництва фінансова допомога Україні надавалась у наступних основних формах: за Програмою системної трансформаційної позики (STF) для підтримки платіжного балансу; за програмою “Stand by” для підтримки курсу національної валюти і фінансування дефіциту платіжного балансу; за Програмою розширеного фінансування (“Extended Fund Facility” – EFF) для сприяння економічній стабілізації. 

Втім, не дивлячись на широкий спектр наукових публікацій із цього питання, багато питань у цій сфері ще залишаються дискусійними. Серед науковців, економістів, політиків співробітництво України з МВФ викликає неоднозначну оцінку. Зокрема одні з них наголошують на тому, що співпраця з МВФ позитивно вплинула на темпи економічного зростання. Адже почали реалізовуватися зміни на законодавчому рівні в сфері енергетики, банківського сектору, незалежності Національного банку, реформування сектору державних підприємств та в боротьбі з корупцією. 

На думку ж інших, кредити МВФ створюють швидше довгострокову залежність, ніж надають допомогу в короткостроковому періоді. Згідно зі Статутом МВФ кредити Фонду повинні мати короткостроковий характер, однак більшість країн стають постійними партнерами Фонду протягом тривалого періоду. У той час, коли розвинені країни інвестують в високотехнологічні галузі, Україна спрямовує отримані у кредит кошти на виплати зарплат, погашення заборгованостей тощо. А це зумовлює збільшення державного боргу, оскільки виникає обов’язок країни-позичальника(України) виплачувати як основну суму позики, так і відсотки.

Таким чином, на розвиток національної економіки можуть негативно впливати як масштабна співпраця з МВФ, так і розрив відносин з ним. Відмова від нових запозичень згубно відіб’ється на національній економіці, а виділення чергового кредиту під підвищення тарифів на газ і скорочення соціальних витрат сприятиме посиленню соціальної напруженості. У зв’язку з цим, уряд України повинен встановити таке співробітництво з МВФ, за якого перебудова економічної політики буде спрямована не на виконання умов Фонду для отримання чергового траншу кредиту, а на досягнення стратегічних цілей розвитку країни.



допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст і натисніть Ctrl + Enter




 Інші наукові праці даної секції
МІЖНАРОДНО-ПРАВОВИЙ РЕЖИМ АРКТИКИ
16.11.2017 22:27
МІЖНАРОДНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ КОСМІЧНОГО ТУРИЗМУ
16.11.2017 22:16
ЗАХИСТ ГРОМАДЯНАМИ СВОГО ПРАВА НА ОСВІТУ
16.11.2017 22:10
МИРНІ ЗАСОБИ ВИРІШЕННЯ МІЖНАРОДНИХ СПОРІВ
16.11.2017 21:54
ЩОДО ПРАВОМІРНОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ІНТЕРВЕНЦІЇ У МІЖНАРОДНОМУ ПРАВІ
10.11.2017 09:51
ПРАВОВІ ПРОБЛЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ СУДОВОЇ ВЛАДИ В УКРАЇНІ
06.11.2017 23:49




© 2006-2020 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.lex-line.com.ua обов’язкове!


 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше