:: LEX :: ІСТИННА РОЛЬ ЖІНКИ У СУСПІЛЬСТВІ. ПЕРЕГЛЯД СТЕРЕОТИПІВ ПРО МАТРІАРХАТ
   
 
  Головна
  Як взяти участь в науковій конференції?
  Календар конференцій
  Акція! 100 грн на мобільний
  Наші збірники

Актуальні дослідження правової та історичної науки (випуск 30)

Термін подання матеріалів

11 березня 2021

До початку конференції залишилось днів 4


  Наукові конференції
 

  Корисні правові інтернет ресурси
 

 Корисні лінки
 
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Юридичний форум
Законодавство України
Єдиний державний реєстр судових рішень


 Лічильники


 Лінки


 Наша кнопка
www.lex-line.com.ua - Міжнародні науково-практичні інтернет-конференції за різними юридичними напрямками

ІСТИННА РОЛЬ ЖІНКИ У СУСПІЛЬСТВІ. ПЕРЕГЛЯД СТЕРЕОТИПІВ ПРО МАТРІАРХАТ
 
06.03.2019 12:34
Автор: Горчанюк Олена Сергіївна, аспірант Національної академії Служби безпеки України
[Секція 1. Теорія держави і права. Філософія права]

Зміни гендерних стереотипів, що наразі відбуваються у сучасному суспільстві, викликані низкою факторів, зокрема, соціальними – активна участь жінок у забезпеченні безпеки держави та історичними – новітні дослідження науковців, які стосуються істинної ролі жінкина ранніх етапах розвитку цивілізації.

«У жіночому началі таїться дуже потужне джерело життєвої сили. І якщо його розкрити, а розкрити його можна тільки в духовному аспекті, у вираженні найвищої ступені Любові, то проявляється величезна сила» [1]. Наша цивілізація вже багато століть живе в умовах патріархату, який характеризується домінацією чоловічого начала. Нам важко уявити, що ранні цивілізації проживали общинним ладом, де панівним був матріархат. Бахофен Й.Я. у своїй книзі «Материнське право» (1861) вперше заговорив про матріархат, розглянувши його на прикладі стародавнього Єгипту. Він вважав, що Ісіда, як втілене жіноче начало і верховна Матір, домінувала над чоловічим началом – Осірісом, її чоловіком і братом. Бахофен у своїй роботі користувався термінами «гінократія» і «материнський закон». Треба зауважити, що стародавній колективізм або суспільний устрій спирався на матріархат. І тільки значно пізніше, з переходом до патріархату, поступово починає зникати колективний спосіб життя, тобто ведення господарства всією громадою в цілому. На зміну матріархату і колективній праці приходить приватна власність, а разом з нею і соціальна нерівність, пріоритети самого суспільства переводяться з духовно-моральних на споживацькі. Що ми власне і спостерігаємо сьогодні. На ранніх етапах розвитку цивілізації жінок шанували, оскільки вони були носіями сакральних Знань про Духовне преображення людини та тому, що саме з жіночим началом пов’язане таїнство народження нового життя. І на той час розуміння поняття матріархат базувалося не на перевазі жінок над чоловіками, не на позиції сили, а перш за все на уособленні істинної Божої Любові, джерелом якої є саме жінка. Під час розкопок стародавніх культур було знайдено безліч жіночих прикрас з сакральними символами, жіночі статуетки зі знаками, поховання жінок-шаманок. Це якраз показує, що жінка приймала активну участь у Духовному житті суспільства. Саме знання про значення зображених символів дає правдиве розуміння ролі жінок у суспільстві.  «Річ у тім, що на зорі людства, завдяки споконвічним Знанням, люди відали про Єдиного (про Того, Хто створив усе), позначаючи Його прояви звуком Ра. Створюючу силу Ра — божественне жіноче начало, Праматір усього сущого, від початку називали Аллат» [2]. Наприклад, Ісіда завжди зображувалася зі знаком АллатРа на голові. Коло є символом Душі, а знак півмісяця ріжками вгору — символом людини, яка духовно звільнилася ще за життя. Цей знак говорить про Духовну силу носія. Аллат або півмісяць ріжками вгору, як символ божественного жіночого начала, був невід’ємним атрибутом багатьох богинь у різні епохи і у різних народів. Наприклад, Діва Марія в сучасному християнстві, Макош у давніх слов’ян, іранська Богиня Ардвісура Анахіта — богиня води і родючості, богиня Альлат у стародавніх арабів тощо. 

Наразі спостерігаємо, що наша цивілізація прогресує в технічному плані, проте поступово встрачає найголовніше — внутрішню духовну опору. У суспільстві, в якому на перше місце ставиться духовність, неодмінно буде процвітати справжня рівність, оскільки в людях домінуватиме доброта, взаємодопомога, щирість, чесність. Основою такого суспільства є індивідуальна робота кожної людини над собою та її прагнення стати кращою. Ми спостерігаємо дійсно переоцінку цінностей, яка базується на таких засадах: цінність життя, свобода вибору, єднання, володіння собою, духовно-моральне самовдосконалення, творіння і духовне надбання.

Література:

1. Нових А. Сенсей-IV. Одвічний Шамбали / Анастасія Нових. – Київ: Лотос, 2009. – 632 с.

2. Нових А. Аллатра / Анастасія Нових. – Київ: Аллатра, 2013. – 882 с.

_________________________

Науковий керівник: Рега Юрій Олексійович, кандидат юридичних наук, старший науковий співробітник, директор Навчально-наукового інституту контррозвідувальної діяльності
допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст і натисніть Ctrl + Enter




 Інші наукові праці даної секції
COORDINATION NORMS OF RIGHT IN THE MAIN REGULATORY ACTS OF THE REPUBLIC OF MONTENEGRO
26.02.2019 11:21
ПРАВА ЛЮДИНИ ЧЕРЕЗ ПРИЗМУ ДОКТРИНИ ПРАВА
25.02.2019 17:51
ГЛОБАЛІЗАЦІЙНІ ПРАВОВІ СТРАТЕГІЇ, ЇХНЄ ЗНАЧЕННЯ У РОЗВИТКУ ПРАВОВИХ СИСТЕМ
22.02.2019 11:38
СИНЕРГЕТИЧНА ПАРАДИГМА В СУЧАСНОМУ ПРАВОВОМУ НАУКОВОМУ СПІВТОВАРИСТВІ
13.02.2019 16:34
ТЕОРИТИЧНІ АСПЕКТИ ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА
06.03.2019 12:45
СКЛАДОВІ ЕЛЕМЕНТИ ДЕРЖАВНОГО РЕЖИМУ ТА КРИТЕРІЇ ДЕМОКРАТИЧНОСТІ
04.03.2019 17:17
МІСЦЕ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ В СИСТЕМІ ПОДІЛУ ВЛАДИ
04.03.2019 17:10




© 2006-2021 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.lex-line.com.ua обов’язкове!


 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше