:: LEX :: ОСОБЛИВОСТІ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА ПРАВОПОРУШЕННЯ У СФЕРІ УВЕДЕННЯ В ЕКСПЛУАТАЦІЮ ОБ’ЄКТІВ БУДІВНИЦТВА
   
 
  Головна
  Як взяти участь в науковій конференції?
  Календар конференцій
  Акція! 100 грн на мобільний
  Наші збірники

Актуальні дослідження правової та історичної науки (випуск 30)

Термін подання матеріалів

11 березня 2021

До початку конференції залишилось днів 7


  Наукові конференції
 

  Корисні правові інтернет ресурси
 

 Корисні лінки
 
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Юридичний форум
Законодавство України
Єдиний державний реєстр судових рішень


 Лічильники


 Лінки


 Наша кнопка
www.lex-line.com.ua - Міжнародні науково-практичні інтернет-конференції за різними юридичними напрямками

ОСОБЛИВОСТІ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА ПРАВОПОРУШЕННЯ У СФЕРІ УВЕДЕННЯ В ЕКСПЛУАТАЦІЮ ОБ’ЄКТІВ БУДІВНИЦТВА
 
15.07.2020 15:36
Автор: Чернюк Алла Юріївна, аспірант Національної академії управління, м. Київ, Україна
[Секція 2. Конституційне право. Конституційне процесуальне право. Адміністративне право. Адміністративне процесуальне право. Митне та податкове право. Міжнародне право. Муніципальне право]

Особливості адміністративної відповідальності за правопорушення в сфері будівництва представлені сутнісними аспектами адміністративної відповідальності за правопорушення у процесі введення у експлуатацію об’єктів будівництва, змістом адміністративних санкцій за дані правопорушення та характерними особливостями зарубіжного досвіду правового регулювання інституту відповідальності за правопорушення у процесі введення у експлуатацію об’єктів будівництва. Зокрема, сутність адміністративної відповідальності за досліджувані правопорушення полягає у мірі державного примусу, що в нормативно-процесуальному порядку зобов'язує суб'єкта адміністративного правопорушення зазнати стягнення за вчинене протиправне діяння у сфері архітектурно-будівельної діяльності. Така відповідальність, на наше переконання, наступає у наслідок вчинення протиправного, винного діяння, або бездіяльності, що характеризується певним ступенем суспільної небезпеки, яке заборонене будівельним законодавством та нормами адміністративного законодавства. 

Тобто неправомірне будівництво чи неправомірна експлуатація об’єкта починається з того моменту, коли замовник будівельних робіт (генеральний підрядник) зобов’язаний був звернутись до Державної архітектурно-будівельної інспекції з метою проходження відповідних реєстраційно-дозвільних процедур. Триваючий характер цього правопорушення полягає у тому, що будівництво виконується або об’єкт експлуатується безперервно протягом певного часу з порушенням норм будівельного законодавства [1, с. 36].

Отже, будівельне і адміністративне законодавство створює нормативно-правовий композит і взаємозалежність один від одного з огляду на те, що адміністративна відповідальність стає наслідком вчинення значної шкоди встановленому порядку щодо забудови територій, розміщення й будівництва об’єктів архітектури, або дотриманню містобудівної та іншої проектної документації, місцевих правил забудови населених пунктів, вимог вихідних даних, а також захисту прав споживачів будівельної продукції, виробів та матеріалів. Введення об’єкту будівництва у експлуатацію із вказаними порушеннями будівельного законодавства спричинює особливий вид державного примусу – адміністративну відповідальність.

Література:

1. Джуринський О. В. Джуринський О. В. Адміністративно-правові спори за участю юридичних осіб: принцип неприпустимості подвійної відповідальності / Джуринський О. В. Джуринський О. В. // Наукові записки Інституту законодавства Верховної Ради України. - 2015. - № 4. - С. 33-38.



допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст і натисніть Ctrl + Enter




 Інші наукові праці даної секції
МЕТА ТА ЗАВДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ ПЛАТНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ В УКРАЇНІ
22.07.2020 09:48
ДОТРИМАННЯ ПРИНЦИПУ ПРОПОРЦІЙНОСТІ У ЗАСТОСУВАННІ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАХОДІВ ЩОДО ОСОБИ ЗА ФАКТАМИ ВЧИНЕННЯ ДОМАШНЬОГО НАСИЛЬСТВА
22.06.2020 14:48
СПЕЦІАЛЬНІ СУБ’ЄКТИ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА НЕЗАКОННЕ ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ ГОСПОДАРСЬКОГО ОБОРОТУ, ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ
22.06.2020 14:36
ПРИНЦИПИ ПУБЛІЧНО-ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ ПАРКУВАННЯ ТА ЗБЕРІГАННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ В УКРАЇНІ
21.07.2020 20:21
ВПЛИВ СУДОВОЇ ПРАКТИКИ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СУДУ З ПРАВ ЛЮДИНИ НА ПРАВОВУ СИСТЕМУ УКРАЇНИ
17.07.2020 11:38
ВЧИНЕННЯ НОТАРІАЛЬНИХ ДІЙ УПОВНОВАЖЕНИМИ ПОСАДОВИМИ ОСОБАМИ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ: ДО ПИТАННЯ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ
15.07.2020 15:52
НАУКОВІ ТЕЧІЇ У ДОСЛІДЖЕННЯХ ЗАРУБІЖНИХ ФІНАНСОВИХ ІНВЕСТИЦІЙ
15.07.2020 15:31
ДО ПИТАННЯ СТАНОВЛЕННЯ ПРАВА НА ЗАХИСТ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ У МІЖНАРОДНОМУ ПРАВІ
04.07.2020 09:50
ПРАВОВИЙ СТАТУС ЖЕРТВ ВІЙНИ: МЕХАНІЗМИ ЇХ ЗАХИСТУ ЗГІДНО ІЗ МІЖНАРОДНО-ПРАВОВИМИ АКТАМИ
03.07.2020 09:38




© 2006-2021 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.lex-line.com.ua обов’язкове!


 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше