:: LEX :: КОНТРОЛЬ В ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ТРАНСПОРТНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ
   
 
  Головна
  Як взяти участь в науковій конференції?
  Календар конференцій
  Акція! 100 грн на мобільний
  Наші збірники

Актуальні дослідження правової та історичної науки (випуск 32)

Термін подання матеріалів

13 травня 2021

До початку конференції залишилось днів 21


  Наукові конференції
 

  Корисні правові інтернет ресурси
 

 Корисні лінки
 
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Юридичний форум
Законодавство України
Єдиний державний реєстр судових рішень


 Лічильники


 Лінки


 Наша кнопка
www.lex-line.com.ua - Міжнародні науково-практичні інтернет-конференції за різними юридичними напрямками

КОНТРОЛЬ В ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ТРАНСПОРТНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ
 
18.08.2020 10:01
Автор: Бурик Мирослав Мирославич, здобувач, фізична особа-підприємець
[Секція 2. Конституційне право. Конституційне процесуальне право. Адміністративне право. Адміністративне процесуальне право. Митне та податкове право. Міжнародне право. Муніципальне право]

Актуальність теми роботи. Як відомо на сьогодні економічний розвиток транспортної інфраструктури є досить важливим аспектом і державного розвитку, адже охоплює важливі напрямки державної діяльності в тому числі бере участь у розвитку міжнародної діяльності і формує всебічний соціально-економічний розвиток населення. Важливим при тому виступає саме контроль як одним із ключових аспектів розвитку будь-якої системи, відтак на сьогодні законодавство не є на наш погляд достатньо ефективним, в тому числі і на етапі контролю, що повꞌязано із багатьма причинами, одними із яких є певний монополізм на ринку, проблеми із ліцензуванням, координація роботи, тощо. Відповідно до цього на сьогодні постає актуальне питання глибшого дослідження розвитку транспортної системи в області контролю органів державного управління розвитком транспортної інфраструктури. 

Обꞌєктом дослідження – є транспортна інфраструктура України. 

Предмет дослідження – особливості проведення контролю органами державного управління в області розвитку транспортної інфраструктури держави. 

Мета роботи – дослідити основні особливості проведення контролю органами державного управління розвитком транспортної інфраструктури України.

Виклад основного матеріалу. Як вище підкреслювалося розвиток транспортної інфраструктури на сьогодні є вкрай важливим сектором економіки держави, адже саме завдяки ньому можливі транспортні перевезення в тому числі і міжнародні, що сприяють всебічному розвитку населення і держави загалом. Таким чином, нижче на основі дослідження вітчизняного чинного законодавства у даній сфері визначено ключові критерії проведення контролю органами державного управління розвитком транспортної інфраструктури. 

Отож, на сьогодні згідно чинного Закону України «Про транспорт» проведення контролю державними органами влади здійснюється за допомогою спеціального механізму державного контролю, що формується в основному числі через: Конституцію України, законодавчі акти, нормативні накази керівників державних підприємств, нормативні акти місцевих рад, міжнародні угоди і акти Конституційного Суду [1].

Згідно статті 42 ЗУ «Про транспорт» органи виконавчої влади  забезпечують реалізацію державної політики в межах, визначених центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері транспорту, беруть участь у реалізації державної політики у міжнародному співробітництві у сфері безпеки на автомобільному, міському електричному, залізничному, морському та річковому транспорті, ведення дорожнього господарства, цивільної авіації та забезпечують виконання зобов’язань, що випливають із членства в міжнародних організаціях [3].

Окрім того цим Законом передбачено що координацію діяльності всіх видів транспорту в регіоні виконується комісіями по координуванню роботи транспорту, які формуються органами місцевої влади і самоврядування і працюють згідно з Законом - Стаття 40 [3]. 

Отож, процедуру контролю органами державної влади в транспортній інфраструктурі, як бачимо є чітко законодавчо визначена що передбачає дотримання встановлених правил в тому числі і міжнародних договорів, які забезпечують міжнародне співробітництво. Відносини підприємств різних транспорту під час перевезень пасажирів і вантажу визначається кодексами окремих видів транспорту і укладеними договорами [3]. 

На основі цього потрібно сказати, що чинний розвиток транспортної інфраструктури на сьогодні як вище зазначалося є доволі важливим сектором  держави, адже саме завдяки ньому можливі різноманітні транспортні перевезення в тому числі і міжнародні, що сприяють всебічному економічному, соціальному і культурному розвитку населення і держави загалом. Отож, на основі цього потрібно відзначити, що процес проведення контролю органами державної влади на сьогодні має чіткі визначені особливості, що передбачені чинним законодавством у даній сфері, недотримання яких передбачає відповідне покарання згідно визначеного Закону.  

Висновки. В процесі дослідження роботи в області проведення контролю органами державного управління розвитком транспортної інфраструктури визначено, що процес контролю в області транспорту в Україні визначеним різними Законами, основним серед яких є ЗУ «Про транспорт», що детальніше розглянуто в роботі, на підставі вивчення якого визначено, що процес координації діяльності всіх видів транспорту здійснюється центральним органом виконавчої влади, який покликаний формувати і забезпечувати державну політику у сфері транспорту, туризму і інфраструктури. 

Література:

1. Про автомобільний транспорт | LIGA:ZAKON [Електронний ресурс] Режим доступу: ips.ligazakon.net › document › view

2. Деякі аспекти започаткування діяльності з перевезення ... [Електронний ресурс] Режим доступу: minjust.gov.ua › str_5154

3. Про транспорт zakon.rada.gov.ua ›



допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст і натисніть Ctrl + Enter




 Інші наукові праці даної секції
ПОВІТРЯНЕ БОМБАРДУВАННЯ РОТТЕРДАМА 14 ТРАВНЯ 1940 РОКУ: ВОЄННИЙ ЗЛОЧИН ЧИ ТРАГІЧНА ПОМИЛКА?
22.08.2020 17:02
АКТ ПОДАТКОВОЇ ПЕРЕВІРКИ В СИСТЕМІ ДОКАЗІВ В ПОДАТКОВИХ СПОРАХ
18.09.2020 12:07
КЛАСИФІКАЦІЯ РІЗНОВИДІВ КОНСТИТУЦІЙНОГО ПРОВАДЖЕННЯ ЯК ФОРМИ КОНСТИТУЦІЙНОГО ЮРИСДИКЦІЙНОГО ПРОЦЕСУ
18.09.2020 12:01
ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ КАДРОВОЇ ПОЛІТИКИ У ЗБРОЙНИХ СИЛАХ УКРАЇНИ
16.09.2020 19:13
СИСТЕМА ДЕРЖАВНИХ СУБ’ЄКТІВ, ЯКІ ЗДІЙСНЮЮТЬ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СФЕРИ НАЦІОНАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ
16.09.2020 19:12
АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВИЙ СТАТУС ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ ЯК СУБ’ЄКТА, ЩО ВЗАЄМОДІЄ З ГРОМАДЯНСЬКИМ СУСПІЛЬСТВОМ
16.09.2020 19:09
ПРЕВЕНТИВНІ ЗАХОДИ В ДІЯЛЬНОСТІ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ УКРАЇНИ
16.09.2020 10:23
ОСНОВНІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТІ ІНСТИТУТУ ПРОБАЦІЇ
14.09.2020 10:16
ЮРИДИЧНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ КІБЕРБЕЗПЕКИ УКРАЇНИ
14.09.2020 10:13
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ МЕХАНІЗМИ ФОРМУВАННЯ РЕЖИМУ ЗАКОННОСТІ І ПРАВОПОРЯДКУ У ЗБРОЙНИХ СИЛАХ УКРАЇНИ
11.09.2020 13:14




© 2006-2021 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.lex-line.com.ua обов’язкове!


 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше