:: LEX :: ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО ЗАКОНОДАВСТВА ЩОДО МІЖДЕРЖАВНОГО УСИНОВЛЕННЯ ДІТЕЙ
   
 
  Головна
  Як взяти участь в науковій конференції?
  Календар конференцій
  Акція! 100 грн на мобільний
  Наші збірники

Актуальні дослідження правової та історичної науки (випуск 28)

Термін подання матеріалів

11 грудня 2020

До початку конференції залишилось днів 10


  Наукові конференції
 

  Корисні правові інтернет ресурси
 

 Корисні лінки
 
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Юридичний форум
Законодавство України
Єдиний державний реєстр судових рішень


 Лічильники


 Лінки


 Наша кнопка
www.lex-line.com.ua - Міжнародні науково-практичні інтернет-конференції за різними юридичними напрямками

ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО ЗАКОНОДАВСТВА ЩОДО МІЖДЕРЖАВНОГО УСИНОВЛЕННЯ ДІТЕЙ
 
08.05.2009 00:24
Автор: Деркаченко Юлія Вікторівна, аспірант Інституту законодавства Верховної Ради України
[Конституційне право. Конституційне процесуальне право. Міжнародне право]
Проблема міждержавного усиновлення дітей в сучасному світі є однією із найгостріших міжнародно-правових проблем, яка дедалі більш набуває глобального характеру. Актуальною вона є і для України, тому й посідає в ній одне з пріоритетних місць серед питань, що стають предметом міждержавного співробітництва. Тому, що поодинокі факти сексуального насильства українських дітей в іноземних сім’ях знайшли широкого розголосу в Україні та закордоном, та не можуть залишити громадськість байдужою до долі дітей. Варто зауважити, що проблема безконтрольності перебування дітей в іноземних сім’ях визиває чисельні занепокоєння. Крім того, особливо чимало колізійних ситуацій, з одного боку, і прогалин, з іншого, виникає в питаннях процесуального характеру, зокрема, таких, що пов'язані з встановленням підстав та визначенням правових наслідків міждержавного усиновлення дітей.
Важливе місце в регулюванні співробітництва держав у вирішенні проблеми міждержавного усиновлення дітей посідають програмні міжнародно-правові акти та рекомендації та настанови міжнародних правозахисних організацій щодо розробки дієвого механізму контролю за умовами перебування усиновлених іноземцями українських дітей.
Ситуація, що існує у сфері міждержавного усиновлення дітей вимагає чіткого і розумного правового регулювання і контролю. Це стосується й українського законодавства, де необхідно привести закони у відповідність з існуючими міжнародними договорами, а саме національним інтересам України відповідає приєднання до Гаазької Конвенції про захист та співробітництво в галузі міждержавного усиновлення" від 29 травня 1993 року та її ратифікацію з попереднім узгодженням деяких статей національного законодавства України, зміст яких суперечить Гаазькій Конвенції (питання юридичних умов посередницької та комерційної діяльності).
З метою вдосконалення національного законодавства пропонується:
а) ввести мораторій на міждержавне усиновлення, громадянами тих держав, з якими не укладені двосторонні міждержавні договори про співробітництво з питань усиновлення. Мораторій не може розповсюджуватися на випадки усиновлення іноземцями, що є родичами дитини; іноземцем, що перебуває в офіційно зареєстрованому шлюбі з батьком чи матір'ю дитини;
б) ввести ліцензування діяльності у сфері усиновлення дітей як національних, так і міжнародних організацій на території України;
в) укладення цивільно-правових угод із фізичними особами для здійснення послуг щодо організації, прийому та розміщення кандидатів в усиновителі для проживання, усному (письмовому) перекладі, а також іншої допомоги в оформленні усиновлення;
г) ведення Державним департаментом з усиновлення та захисту прав дитини реєстру іноземних органів та організацій з міждержавного усиновлення дітей;
д) створення спеціальної Моніторингової служби, яка б здійснювала діяльність з попередження правопорушень і злочинів, пов’язаних з торгівлею дітьми, пов’язані з їх незаконною передачею із пологових будинків та із дитячих закладів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, правопорушеннями, пов’язаними із усиновленням тощо;
є) передача Державного департаменту з усиновлення та захисту прав дитини під нагляд Міністерства юстиції України;
ж) укладання двосторонніх міждержавних договорів про співробітництво з питань усиновлення, з країнами, громадяни яких всиновлюють дітей з України.
допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст і натисніть Ctrl + Enter




 Інші наукові праці даної секції
ВДОСКОНАЛЕННЯ ЗАКОНОДАВЧОГО ОРГАНУ В УКРАЇНІ
29.04.2009 22:08
ПРОБЛЕМИ УТВЕРДЖЕННЯ ТА ФУНКЦІОНУВАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ДЕРЖАВНОЇ
25.04.2009 10:20
ПРОБЛЕМИ ПРОЗОРОСТІ І ВІДКРИТОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ
18.05.2009 19:44
ІМПІЧМЕНТ ГЛАВИ ДЕРЖАВИ У ЗАКОНОДАВСТВІ КРАЇН СНД
08.05.2009 18:39
СУЧАСНА ПРАКТИКА ПРАВОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ МІЖНАРОДНОГО ГУМАНІТАРНОГО ПРАВА ІНСТИТУТУ РОЗЗБРОЄННЯ І БЕЗПЕКИ ООН ЯК ЧИННИКА СТРИМУВАННЯ ГОНКИ ОЗБРОЄНЬ
07.05.2009 00:50




© 2006-2020 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.lex-line.com.ua обов’язкове!


 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше