:: LEX :: ПРОБЛЕМАТИКА ТА УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ РОЗРАХУНКУ З ДЕРЖАВНИМ БЮДЖЕТОМ ПО МИТНИМ ПЛАТЕЖАМ, ЩО КОНТРОЛЮЮТЬСЯ МИТНИМИ ОРГАНАМИ
   
 
  Головна
  Як взяти участь в науковій конференції?
  Календар конференцій
  Акція! 100 грн на мобільний
  Наші збірники

Актуальні дослідження правової та історичної науки (випуск 24)

Термін подання матеріалів

21 липня 2020

До початку конференції залишилось днів 8


  Наукові конференції
 

  Корисні правові інтернет ресурси
 

 Корисні лінки
 
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Юридичний форум
Законодавство України
Єдиний державний реєстр судових рішень


 Лічильники


 Лінки


 Наша кнопка
www.lex-line.com.ua - Міжнародні науково-практичні інтернет-конференції за різними юридичними напрямками

ПРОБЛЕМАТИКА ТА УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ РОЗРАХУНКУ З ДЕРЖАВНИМ БЮДЖЕТОМ ПО МИТНИМ ПЛАТЕЖАМ, ЩО КОНТРОЛЮЮТЬСЯ МИТНИМИ ОРГАНАМИ
 
21.05.2009 11:17
Автор: Антонюк Наталія Георгіївна, слухач магістратури ФДПМП Тернопільського національного економічного університету, начальник відділу контролю за надходженням митних платежів та розрахунками з бюджетом центрального апарату Державної митної служби України
[Адміністративне право. Адміністративне процесуальне право. Митне та податкове право. Муніципальне право]
З проголошенням державної незалежності Україна самостійно регулює зовнішньоекономічну політику. Державній митній службі України належить особливо важлива роль в системі органів державного управління зовнішньоекономічною діяльністю. Перед митною службою України поставлені завдання по вирішенню таких актуальних для нашої країни проблем, як наповнення доходної частини бюджету, відродження національного виробництва, зміцнення економічного потенціалу України [1].
Митна справа є однією з найсуттєвіших складових частин економіки країни, яка дає значні грошові надходження до бюджету, дозволяє надійно зберегти народні надбання в галузі культури, ефективніше вести боротьбу зі злочинністю, стимулює розвиток вітчизняної промисловості та сільського господарства, міжнародних зв’язків та міжнародної торгівлі.
Митні органи в процесі справляння митної справи взаємодіють з іншими державними органами, з органами виконавчої влади, підприємствами та громадянами.
Облікова політика Державної митної служби спрямована на забезпечення повноти справляння податків і зборів при здійсненні суб’єктами господарської діяльності експортно-імпортних операцій та їх своєчасне перерахування до Державного бюджету.
Фінансова стратегія митної служби базується на нестандартних, прогресивних методах, спрямованих на наповнення державного бюджету, прискорення обігу грошових коштів, на економію державних ресурсів.
У своєму розвитку Державна митна служба України поступово впроваджувала систему переходу на ефективне управління фінансами.
Запровадження ж механізму роботи митних органів з суб’єктами ЗЕД на передплатній основі, є загальноприйнятним в світовій практиці і, по своїй суті, передбачає таку систему безготівкових розрахунків, яка б гарантувала обопільну зацікавленість: держави - в частині гарантованості надходжень належних до бюджету платежів в установлені терміни та суб’єктів ЗЕД - в частині забезпечення митного оформлення вантажів без будь-якої затримки
Державна митна служба перша в Україні зуміла запровадити чітку систему забезпечення надходжень належних до сплати в бюджет платежів, що становить 100 відсотків від нарахованих (крім платежів, по яким законодавчо встановлені пільги).
Місією Міжнародного валютного фонду було схвалено досвід митниці у взаємостосунках з комерційним банком. Було відзначено, що митниця користується уповноваженим комерційним банком для збору доходів у щоденному режимі з митних пунктів, деякі з них розташовані у віддалених районах України та перерахування здійснюється в той же самий день [2].
Починаючи з 2005 року було змінено механізм перерахування митних платежів до державного бюджету, що справляються при митному оформленні товарів. Здійснено переведення обслуговування безготівкових розрахунків та операцій за митними платежами через систему органів Державного казначейства України.
Разом з тим, казначейська система обслуговування митних платежів, як і все докорінно нове, поряд з більш вагомими здобутками і активним досягненням поставлених цілей, звичайно несе і багато проблемних навантажень, які вимагають її вдосконалення.
Так, запроваджений механізм комплексного забезпечення обслуговування митних та інших платежів через органи казначейства не дозволяє повністю відмовитись від взаємодії митних органів з банківськими установами, оскільки існує потреба в обслуговуванні готівкових розрахунків при здійсненні митних операцій. Крім того, виникає потреба запровадження в митній службі України більш прогресивних технологій здійснення розрахунків, за митними та іншими платежами, що справляються митними органами, з державним бюджетом України.
Кабінетом Міністрів України і Національним банком України у 2006 році було схвалено Концепцію поширення безготівкових розрахунків з використанням спеціальних платіжних засобів в Україні. Цією Концепцією передбачаються заходи щодо використання платіжних карток як засобу платежу фізичних осіб при сплаті податків і митних зборів під час переміщення товарі, транспортних засобів через митний кордон України [3].
З метою запровадження більш прогресивних технологій здійснення розрахунків з державним бюджетом, в митній службі України прийнято рішення щодо проведення експерименту на базі однієї з митниць київського регіону з використанням платіжних карток і технологій Національної системи масових електронних платежів (НСМЕП).
Впровадження зазначеного механізму сплати митних платежів за допомогою платіжних карток дасть можливість замінити готівкову форму приймання цих платежів та забезпечити здійснення прозорого контролю за їх надходженням до Державного бюджету України.
Головним пріоритетним напрямком діяльності митних органів завжди була і залишається фіскальна функція – стягнення і спрямування у повному обсязі до скарбниці нашої незалежної держави митних платежів.

Література:
1. Митний кодекс України
2. Висновки місії Світового банку з дослідження фіскальної системи України
3. Постанова Кабінету Міністрів України і Національного банку України від 26.05.06 №753 „Про схвалення Концепції поширення безготівкових розрахунків з використанням спеціальних платіжних засобів”
допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст і натисніть Ctrl + Enter




 Інші наукові праці даної секції
ПРИНЦИП ГУМАНІЗМУ ПІД ЧАС ЗАСТОСУВАННЯ СИЛИ ДЕРЖАВНОЮ ПРИКОРДОННОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ
31.03.2009 19:40
БОРОТЬБА З ПОРУШЕННЯМ МИТНОГО ЗАКОНОДАВСТВА: ОРГАНІЗАЦІЯ ТА НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ
21.05.2009 11:59
ПРОТИДІЯ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОЇ ПОДАТКОВОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ УХИЛЕННЮ ВІД ОПОДАТКУВАННЯ
13.05.2009 23:01
СПІВПРАЦЯ НЕУРЯДОВИХ, ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ В УМОВАХ ІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ УКРАЇНИ
07.05.2009 00:55
МІСЦЕ ПРОВАДЖЕННЯ У НАУКОВИХ ЗДОБУТКАХ СУЧАСНИХ ВЧЕНИХ – АДМІНІСТРАТИВІСТІВ
03.04.2009 18:21
НАУКОВІ ЗДОБУТКИ НА ШЛЯХУ ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА ПРОСТУПКИ В ГАЛУЗІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я НАСЕЛЕННЯ
03.04.2009 17:54




© 2006-2020 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.lex-line.com.ua обов’язкове!


 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше
 
 Голосування 
Чи вбачаєте Ви доцільність у запровадженні державної політики здоровʼязбереження як напряму галузі охорони здоровʼя:

Так, напрям здоровʼязбереження може бути ефективним у пошуках засобів, способів і методів оздоровленняорганізму здорової людини, у профілактиці і попередженні захворювань, реабілітації і догляді за хворими
Ні, мене влаштовує, існуюча модель охорони здоровʼя треба орієнтуватися на лікування хвороби і потреби хворого


Результати голосувань Докладніше