:: LEX :: ДО ПИТАННЯ ПРО ЗАХОДИ АДМІНІСТРАТИВНОГО ПРИПИНЕННЯ СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
UA  RU  EN
 
  Головна
  Як взяти участь в науковій конференції?
  Календар конференцій
  Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
  Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
  Архів

Актуальні дослідження правової та історичної науки (випуск 61)

Термін подання матеріалів

16 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 23


  Наукові конференції
 

  Корисні правові інтернет ресурси
 

 Корисні лінки
 
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Юридичний форум
Законодавство України
Єдиний державний реєстр судових рішень


 Лічильники


 Лінки


 Наша кнопка
www.lex-line.com.ua - Міжнародні науково-практичні інтернет-конференції за різними юридичними напрямками

ДО ПИТАННЯ ПРО ЗАХОДИ АДМІНІСТРАТИВНОГО ПРИПИНЕННЯ СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
 
19.08.2009 19:27
Автор: Ляшук Роман Миколайович, ад’юнкт кафедри конституційного, адміністративного та фінансового права Національної академії Державної прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького
[Адміністративне право. Адміністративне процесуальне право. Митне та податкове право. Муніципальне право]
Застосування Державною прикордонною службою України заходів адміністративного припинення спеціального призначення впливає на формування правової свідомості суспільства. Можливість настання несприятливих наслідків для індивідів, у разі порушення ними норм права, здійснює попереджувальну дію на психіку.
Все ж, суть подібних заходів адміністративного примусу полягає в “примусовому припиненні протиправних дій, що порушують встановлений порядок”. Цільове призначення названих заходів визначило і їх найменування – заходи адміністративного припинення [1].
Заходами спеціального призначення є комплекс виняткових, екстраординарних засобів адміністративного впливу [2], що застосовуються тільки до правопорушника (фізичної особи), які здатні завдати йому певної фізичної шкоди і навіть позбавити життя. До таких засобів відносять застосування вогнепальної зброї, спеціальних засобів та фізичної сили. О.К. Безсмертний, В.П. Пєтков, О.С. Фролов відстоюють позицію, що один лиш попереджувальний вигук про можливість застосування спеціальних засобів вже є заходом адміністративного припинення [3].
Спеціальний характер зазначених заходів визначає специфіку підстав їх застосування. Це, як правило, невідкладні випадки, коли необхідно припинити протиправні дії, небезпечні для життя і здоров’я людей [4].
До заходів адміністративного припинення спеціального призначення Державної прикордонної служби України належать: застосування фізичної сили, спеціальних засобів, вогнепальної зброї, бойової техніки та використання службових собак [5].
Отже, заходи адміністративного припинення спеціального призначення є важливим засобом правоохоронної діяльності прикордонної служби. Для дотримання правомірності застосування екстраординарних засобів адміністративного впливу необхідно дослідити підстави та порядок їх використання.

Література:
1. Еропкин М.И. Управление в области охраны общественного порядка. – М.: Юрид. лит., 1965. – С. 137.
2. Бандурка О.М. Заходи адміністративного припинення в діяльності міліції: дис. канд. юрид. наук: 12.00.07 / – Харків, 1994. – 155 с.
3. Безсмертний О.К., Пєтков В.П., Фролов О.С. Порядок попередження про намір застосування вогнепальної зброї, спеціальних засобів та фізичної сили з боку працівників міліції // Вісник Університету внутрішніх справ. – 1996. – № 1. – С. 49.
4. Адміністративне право України. Академічний курс: підруч.: У двох томах: Том 1. Загальна частина / Ред. Колегія: В. Б. Авер’янов (голова). – К.: Видавництво «Юридична думка», 2004. – С. 427.
5. Інструкція про застосування зброї, бойової техніки, озброєння кораблів (катерів), літаків і вертольотів Державної прикордонної служби України спеціальних засобів та заходів фізичного впливу під час охорони державного кордону та виключної (морської) економічної зони України: Наказ Адміністрації ДПСУ 21.10.03 р. № 200. Зареєстровано в Мініюсті України 22 жовтня 2003 р. за № 963/8284. [Електронний ресурс] : Законодавство України / Правова серія «Інфодиск». – К.: CD-вид-во «Інфодиск», 2007. – 1 електрон. опт. диск (CD-ROM): кольор. – Системні вимоги: Pentium-233; 32 mb RAM; CD-ROM Windows 95OSR/98/NT SP6/2000/XP. – Назва з титул. екрану.

e-mail: 7roman@ukr.net

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст і натисніть Ctrl + Enter




 Інші наукові праці даної секції
ГРОМАДСЬКІ ОРГАНІЗАЦІЇ – СУБ’ЄКТИ АДМІНІСТРАТИВНОГО ПРАВА
19.08.2009 19:29
КОНТРОЛЬНО-НАГЛЯДОВЕ ПРОВАДЖЕННЯ ОРГАНІВ ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ ЯК ФОРМА АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
09.10.2009 18:49
АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВИЙ МЕХАНІЗМ ВСТАНОВЛЕННЯ ЦІН/ТАРИФІВ НА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНІ ПОСЛУГИ У М. КИЄВІ
01.10.2009 18:31




© 2006-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.lex-line.com.ua обов’язкове!


Наукова спільнота - інтернет конференції
Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки
Наукові конференції
Актуальні дослідження правової та історичної науки. Юридична лінія
 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше