:: LEX :: ДО ПИТАННЯ ПРО ЗАХОДИ АДМІНІСТРАТИВНОГО ПРИПИНЕННЯ СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
   
 
  Головна
  Як взяти участь в науковій конференції?
  Календар конференцій
  Акція! 100 грн на мобільний
  Наші збірники

Актуальні дослідження правової та історичної науки (випуск 24)

Термін подання матеріалів

21 липня 2020

До початку конференції залишилось днів 7


  Наукові конференції
 

  Корисні правові інтернет ресурси
 

 Корисні лінки
 
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Юридичний форум
Законодавство України
Єдиний державний реєстр судових рішень


 Лічильники


 Лінки


 Наша кнопка
www.lex-line.com.ua - Міжнародні науково-практичні інтернет-конференції за різними юридичними напрямками

ДО ПИТАННЯ ПРО ЗАХОДИ АДМІНІСТРАТИВНОГО ПРИПИНЕННЯ СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
 
19.08.2009 19:27
Автор: Ляшук Роман Миколайович, ад’юнкт кафедри конституційного, адміністративного та фінансового права Національної академії Державної прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького
[Адміністративне право. Адміністративне процесуальне право. Митне та податкове право. Муніципальне право]
Застосування Державною прикордонною службою України заходів адміністративного припинення спеціального призначення впливає на формування правової свідомості суспільства. Можливість настання несприятливих наслідків для індивідів, у разі порушення ними норм права, здійснює попереджувальну дію на психіку.
Все ж, суть подібних заходів адміністративного примусу полягає в “примусовому припиненні протиправних дій, що порушують встановлений порядок”. Цільове призначення названих заходів визначило і їх найменування – заходи адміністративного припинення [1].
Заходами спеціального призначення є комплекс виняткових, екстраординарних засобів адміністративного впливу [2], що застосовуються тільки до правопорушника (фізичної особи), які здатні завдати йому певної фізичної шкоди і навіть позбавити життя. До таких засобів відносять застосування вогнепальної зброї, спеціальних засобів та фізичної сили. О.К. Безсмертний, В.П. Пєтков, О.С. Фролов відстоюють позицію, що один лиш попереджувальний вигук про можливість застосування спеціальних засобів вже є заходом адміністративного припинення [3].
Спеціальний характер зазначених заходів визначає специфіку підстав їх застосування. Це, як правило, невідкладні випадки, коли необхідно припинити протиправні дії, небезпечні для життя і здоров’я людей [4].
До заходів адміністративного припинення спеціального призначення Державної прикордонної служби України належать: застосування фізичної сили, спеціальних засобів, вогнепальної зброї, бойової техніки та використання службових собак [5].
Отже, заходи адміністративного припинення спеціального призначення є важливим засобом правоохоронної діяльності прикордонної служби. Для дотримання правомірності застосування екстраординарних засобів адміністративного впливу необхідно дослідити підстави та порядок їх використання.

Література:
1. Еропкин М.И. Управление в области охраны общественного порядка. – М.: Юрид. лит., 1965. – С. 137.
2. Бандурка О.М. Заходи адміністративного припинення в діяльності міліції: дис. канд. юрид. наук: 12.00.07 / – Харків, 1994. – 155 с.
3. Безсмертний О.К., Пєтков В.П., Фролов О.С. Порядок попередження про намір застосування вогнепальної зброї, спеціальних засобів та фізичної сили з боку працівників міліції // Вісник Університету внутрішніх справ. – 1996. – № 1. – С. 49.
4. Адміністративне право України. Академічний курс: підруч.: У двох томах: Том 1. Загальна частина / Ред. Колегія: В. Б. Авер’янов (голова). – К.: Видавництво «Юридична думка», 2004. – С. 427.
5. Інструкція про застосування зброї, бойової техніки, озброєння кораблів (катерів), літаків і вертольотів Державної прикордонної служби України спеціальних засобів та заходів фізичного впливу під час охорони державного кордону та виключної (морської) економічної зони України: Наказ Адміністрації ДПСУ 21.10.03 р. № 200. Зареєстровано в Мініюсті України 22 жовтня 2003 р. за № 963/8284. [Електронний ресурс] : Законодавство України / Правова серія «Інфодиск». – К.: CD-вид-во «Інфодиск», 2007. – 1 електрон. опт. диск (CD-ROM): кольор. – Системні вимоги: Pentium-233; 32 mb RAM; CD-ROM Windows 95OSR/98/NT SP6/2000/XP. – Назва з титул. екрану.

e-mail: 7roman@ukr.net
допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст і натисніть Ctrl + Enter




 Інші наукові праці даної секції
ГРОМАДСЬКІ ОРГАНІЗАЦІЇ – СУБ’ЄКТИ АДМІНІСТРАТИВНОГО ПРАВА
19.08.2009 19:29
КОНТРОЛЬНО-НАГЛЯДОВЕ ПРОВАДЖЕННЯ ОРГАНІВ ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ ЯК ФОРМА АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
09.10.2009 18:49
АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВИЙ МЕХАНІЗМ ВСТАНОВЛЕННЯ ЦІН/ТАРИФІВ НА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНІ ПОСЛУГИ У М. КИЄВІ
01.10.2009 18:31




© 2006-2020 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.lex-line.com.ua обов’язкове!


 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше
 
 Голосування 
Чи вбачаєте Ви доцільність у запровадженні державної політики здоровʼязбереження як напряму галузі охорони здоровʼя:

Так, напрям здоровʼязбереження може бути ефективним у пошуках засобів, способів і методів оздоровленняорганізму здорової людини, у профілактиці і попередженні захворювань, реабілітації і догляді за хворими
Ні, мене влаштовує, існуюча модель охорони здоровʼя треба орієнтуватися на лікування хвороби і потреби хворого


Результати голосувань Докладніше