:: LEX :: ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО ПОДАТКОВОГО ЗАКОНОДАВСТВА В УКРАЇНІ
   
 
  Головна
  Як взяти участь в науковій конференції?
  Календар конференцій
  Акція! 100 грн на мобільний
  Наші збірники

Актуальні дослідження правової та історичної науки (випуск 27)

Термін подання матеріалів

17 листопада 2020

До початку конференції залишилось днів 19


  Наукові конференції
 

  Корисні правові інтернет ресурси
 

 Корисні лінки
 
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Юридичний форум
Законодавство України
Єдиний державний реєстр судових рішень


 Лічильники


 Лінки


 Наша кнопка
www.lex-line.com.ua - Міжнародні науково-практичні інтернет-конференції за різними юридичними напрямками

ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО ПОДАТКОВОГО ЗАКОНОДАВСТВА В УКРАЇНІ
 
07.12.2009 23:31
Автор: Калашник Олена Миколаївна, студентка Національної юридичної академії України ім. Ярослава Мудрого
[Адміністративне право. Адміністративне процесуальне право. Митне та податкове право. Муніципальне право]
Створити назавжди стабільне податкове законодавство в будь-якій країні світу неможливо, оскільки сама економічна ситуація не є стабільною, однак, в ряді європейських країн створено єдині кодифіковані акти, які регулюють виключно податкові відносини (Росія, приміром).
Щоб привести вітчизняне податкове законодавство в «порядок», необхідно було б перш за все, скасувати нечинні нормативно-правові акти, які регулюють податкові відносини, видати збірку офіційного тлумачення чинних податкових нормативно правових актів, які регулюють податкові відносини, що виключило б їх порушення, сприяло б однаковому їх застосуванню; здійснити кодифікацію таких нормативно правових актів.
Кодифікація податкового законодавства допомогла б в роботі як самих податкових органів (внесла чітку визначеність у застосуванні податкових норм, виключила б колізії в податковому законодавстві, надала б можливість запобігти штучній податковій збитковості суб’єктів господарювання, зменшила б масштаби ухилення від сплати податків, ), так і платників податків (скоротила б час на пошуки належних та необхідних податкових норм, зменшила б порушення в сфері оподаткування, сприяла б створенню єдиних справедливих підходів та прозорих правил нарахування та сплати податків, зборів).
Україні необхідний єдиний кодифікований акт, а не розгалужена їх система, створена та ухвалена різними органами державної влади та місцевого самоврядування. Хоч, як відомо, зміни до податкових норм і відбуваються досить часто, все ж, було б доцільно узагальнити основні податкові поняття (перш за все, дати визначення таким різним категоріям, як податок та збір), виключити податкові норми з «неподаткового» законодавства (так як, положення нормативно-правових актів, що визначають порядок оподаткування з конкретного виду податку, не завжди узгоджуються з положеннями інших нормативно-правових актів, що призводить до наявності колізійних норм, і як наслідок – до виникнення спорів між суб’єктам податкових правовідносин) та розмістити їх в Податковому кодексі. Крім того ж, дієвий контроль у сфері оподаткування можливо забезпечити лише тоді, коли елементи податкового механізму будуть регулюватися виключно податковими нормами, коли будуть створені офіційні збірники єдиного тлумачення норм Податкового кодексу, норм спеціальних податкових законів. Все це сприяло б сталості податкового законодавства в нашій державі. Також прийняття Податкового кодексу України забезпечить адаптацію фіскального законодавства України до принципів та директив Європейського Союзу, а у сфері тарифно-митного законодавства – до стандартів Світової організації торгівлі.
Доречно було б, щоб Податковий кодекс складався з трьох частин: загальної (основні поняття: об’єкт оподаткування, платник податку, ставки оподаткування, податкові пільги, обов’язки платників податку та інше); особливої, яка повинна базуватися на загальній і закріплювати кожен податок чи збір, деталізуючи вже відповідного платника податку, об’єкт, ставку оподаткування, пільги) і спеціальної, де потрібно закріпити склад конкретного правопорушення.
Тому, ми вважаємо, що прийняття Податкового кодексу України є необхідним кроком у розвитку податкового права як науки і, навіть, як окремої галузі права, усунення прогалин, розвитку економіки на основі міжнародного досвіду.
допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст і натисніть Ctrl + Enter




 Інші наукові праці даної секції
ПРАВОМІРНІСТЬ ВІДНЕСЕННЯ ДО ПОДАТКОВОГО КРЕДИТУ ВХІДНОГО ПДВ ЩОДО ПОБУТОВОЇ ТЕХНІКИ
26.12.2009 11:43
ОБ’ЄКТ ПРОСТУПКУ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ, ЗА ПОРУШЕННЯ ВЕДЕННЯ ПОДАТКОВОГО ОБЛІКУ ТА НАДАННЯ АУДИТОРСЬКИХ ВИСНОВКІВ
20.11.2009 18:07
ДО СУЧАСНИХ ТЕНДЕНЦІЙ РОЗВИТКУ ІНСТИТУТУ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА ПРАВОПОРУШЕННЯ У СФЕРІ БЕЗПЕКИ ДОРОЖНЬОГО РУХУ
18.11.2009 08:18
ЩОДО ПОНЯТТЯ ІСТОРИЧНИХ ТА КУЛЬТУРНИХ ЦІННОСТЕЙ
15.12.2009 07:51
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ, ЯК СУБ’ЄКТ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ
14.12.2009 20:58
ПРОТИДІЯ РЕЙДЕРСТВУ В УКРАЇНІ В МЕЖАХ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ГІЛКИ ВЛАДИ
14.12.2009 20:50
ОЗНАКИ ТА ПОНЯТТЯ АПЕЛЯЦІЇ В АДМІНІСТРАТИВНО-СУДОЧИНСЬКОМУ ПРОЦЕСІ
14.12.2009 20:46
ГЕНЕЗИС ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ПРАВНИЧИХ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ ТА ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ПИТАНЬ ПОРЯДКУ ЇХ СТВОРЕННЯ ТА ДІЯЛЬНОСТІ У РАДЯНСЬКІЙ АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВІЙ ДОКТРИНІ
14.12.2009 20:43
ПРАВОВІ ПІДСТАВИ ПРОВЕДЕННЯ ЗОВНІШНЬОГО ОГЛЯДУ ВІЙСЬКОВИМИ НАРЯДАМИ З ОХОРОНИ ГРОМАДСЬКОГО ПОРЯДКУ
13.12.2009 23:59
ПІДСТАВИ ТА ФОРМИ УЧАСТІ ПРОКУРОРА В АДМІНІСТРАТИВНОМУ СУДОЧИНСТВІ
12.12.2009 12:21




© 2006-2020 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.lex-line.com.ua обов’язкове!


 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше