:: LEX :: СУБ’ЄКТИ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА ПОРУШЕННЯ ВЕТЕРИНАРНО-САНІТАРНИХ ПРАВИЛ
   
 
  Головна
  Як взяти участь в науковій конференції?
  Календар конференцій
  Акція! 100 грн на мобільний
  Наші збірники

Актуальні дослідження правової та історичної науки (випуск 15)

Термін подання матеріалів

16 вересня 2019

До початку конференції залишилось днів 64


  Наукові конференції
 

  Корисні правові інтернет ресурси
 

 Корисні лінки
 
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Юридичний форум
Законодавство України
Єдиний державний реєстр судових рішень


 Лічильники


 Лінки


 Наша кнопка
www.lex-line.com.ua - Міжнародні науково-практичні інтернет-конференції за різними юридичними напрямками

СУБ’ЄКТИ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА ПОРУШЕННЯ ВЕТЕРИНАРНО-САНІТАРНИХ ПРАВИЛ
 
23.02.2007 08:26
Автор: Кізілова Ірина Миколаївна, ад’юнкт кафедри адміністративного права та адміністративної діяльності Донецького юридичного інституту Луганського державного університету внутрішніх справ
[Адміністративне право. Митне та податкове право]
Для визнання якихось діянь особи адміністративним правопорушенням необхідно, щоб вони містили состав адміністративного правопорушення, який складається з чотирьох обов’язкових елементів: об’єктивна сторона, об’єкт, суб’єктивна сторона, суб’єкт.
Взагалі суб’єктом адміністративного проступку є фізичні особи, яким на момент вчинення адміністративного правопорушення виповнилося 16 років. (ст. 12 КУпАП). Згідно зі ст. 14 кодексу України про адміністративні правопорушення адміністративної відповідальності підлягають посадові особи за порушення правил, забезпечення виконання яких входить до їх службових обов’язків [1, с. 47, 51]. Багато норм передбачають відповідальність і не державних посадових осіб.
Розглядаючи норми чинного законодавства, яке регулює суб’єктний состав ветеринарно-санітарних правил треба відмітити статтю 104 Закону України «Про ветеринарну медицину», яка передбачає, що за правопорушення в галузі ветеринарної медицини на фізичних, юридичних осіб та фізичних осіб - суб'єктів підприємницької діяльності, чия діяльність пов'язана з вирощуванням (розведенням) тварин, виробництвом та обігом об'єктів державного ветеринарно-санітарного контролю та нагляду, а також з наданням послуг лабораторної діагностики та веденням ветеринарної практики, накладається штраф відповідно до закону [2, с. 2].
Статтею 107 КУпАП передбачено, що адміністративної відповідальності за порушення ветеринарно-санітарних правил підлягають тільки фізичні та посадові особи. Тобто у кодексі коло осіб, які є суб’єктами адміністративної відповідальності, менше у порівнянні із нормами закону.
Позицію щодо віднесення до кола суб’єктів адміністративної відповідальності юридичних осіб підтримують як українські, так і російські вчені-правознавці та юристи практики. В українській науці це нове явище у сфері адміністративно-правового регулювання, народжене соціально-економічними перетвореннями, і потребує подальшого аналізу [3, с. 467].
Але в російському законодавстві ця норма врегульована в статті 10.6 Кодексу Російської Федерації про адміністративні правопорушення, яка передбачає, що суб’єктами адміністративної відповідальності за порушення правил карантину тварин та інших ветеринарно-санітарних правил є: громадяни; посадові особи; особи, які здійснюють підприємницьку діяльність без створення юридичної особи та юридичні особи [4].
Викладене дає підстави стверджувати, що в Україні створюється, але тільки на рівні окремих законів, нормативна база для визнання юридичної особи суб’єктом адміністративної відповідальності.
Таким чином, аналізування норм російського та українського законодавства ставить питання подальшого дослідження суб’єктного составу адміністративної відповідальності за порушення ветеринарно-санітарних правил та удосконалення українського законодавства.

Література:
1. Кодекс Украины об административных правонарушениях: Научно-практический комментарий. Издание третье.– Х.:ООО «Одиссей», 2002.–1040с.
2. Закон України «Про ветеринарну медицину» - Голос України від 29.12.2006.- № 249.
3. Адміністративне право України. Академічний курс: Підруч.: У двох томах: Том 1. Загальна частина / Ред. колегія: В.Б. Авер’янов (голова).– К.: Видавництво «Юридична думка», 2004. – 584 с.
4. Кодекс Российской Федерации об административных правонарушениях. – Internet. – www.garant.ru/main/12025267-010/htm#100/
допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст і натисніть Ctrl + Enter




 Інші наукові праці даної секції
АДМІНІСТРАТИВНО ПРАВОВІ ЗАХОДИ БОРОТЬБИ З КОРУПЦІЄЮ
24.02.2007 12:27
ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ ЗАПОБІГАННЯ ПРОСТИТУЦІЇ ТА ТОРГІВЛІ ДІТЬМИ У СЕКСУАЛЬНИХ ЦІЛЯХ. СТАНОВИЩЕ В УКРАЇНІ
24.02.2007 12:25
АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ УПРАВЛІННЯ ОБ’ЄКТАМИ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАСНОСТІ
24.02.2007 12:21
ФУНКЦІЇ КОНСТИТУЦІЙНОГО СУДУ УКРАЇНИ
24.02.2007 12:17
АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ ПОВНОВАЖЕНЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ У СФЕРІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я НАСЕЛЕННЯ
24.02.2007 12:09
СОЦІАЛЬНО-ПРАВОВА ТА МЕДИЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА НАРКОМАНІЇ В УКРАЇНІ
24.02.2007 12:01
ОРГАНИ, УПОВНОВАЖЕНІ РОЗГЛЯДАТИ СПРАВИ ПРО АДМІНІСТРАТИВНІ ПРАВОПОРУШЕННЯ
23.02.2007 09:21
PROTECTION OF HUMAN RIGHTS AND FREEDOMS AS THE MAIN PRINCIPLE OF ADMINISTRATIVE LAW
21.02.2007 20:15
АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВИЙ РЕЖИМ ПОЛЮВАННЯ, ЯК СПОСІБ ПОПЕРЕДЖЕННЯ БРАКОНЬЄРСТВА
21.02.2007 20:08
АНАЛІЗ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ЧЛЕНІВ ГРОМАДСЬКИХ ФОРМУВАНЬ ПО ОХОРОНІ ГРОМАДСЬКОГО ПОРЯДКУ
20.02.2007 18:29




© 2006-2019 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.lex-line.com.ua обов’язкове!


 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше
 
 Голосування 
Чи вбачаєте Ви доцільність у запровадженні державної політики здоровʼязбереження як напряму галузі охорони здоровʼя:

Так, напрям здоровʼязбереження може бути ефективним у пошуках засобів, способів і методів оздоровленняорганізму здорової людини, у профілактиці і попередженні захворювань, реабілітації і догляді за хворими
Ні, мене влаштовує, існуюча модель охорони здоровʼя треба орієнтуватися на лікування хвороби і потреби хворого


Результати голосувань Докладніше