:: LEX :: ОСОБЛИВОСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ГРОМАДСЬКОГО ПОРЯДКУ ТА ГРОМАДСЬКОЇ БЕЗПЕКИ ПРИ ПРОВЕДЕННІ ЧЕМПІОНАТУ ЄВРОПИ З ФУТБОЛУ 2012 РОКУ
UA  RU  EN
 
  Main page
  How to take part in a scientific conference?
  Calendar of conferences
  Editorial board. PA «Naukova Spilnota»
  Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
  Archive

Actual researches of legal and historical science (Issue 61)

Date of conference

16 May 2024

Remaining time to start conference 24


  Scientific conferences
 

  Useful legal internet resources
 

 Useful references
 
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Юридичний форум
Законодавство України
Єдиний державний реєстр судових рішень


 Counters


 References


 Our bottun
www.lex-line.com.ua - Міжнародні науково-практичні інтернет-конференції за різними юридичними напрямками

ОСОБЛИВОСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ГРОМАДСЬКОГО ПОРЯДКУ ТА ГРОМАДСЬКОЇ БЕЗПЕКИ ПРИ ПРОВЕДЕННІ ЧЕМПІОНАТУ ЄВРОПИ З ФУТБОЛУ 2012 РОКУ
 
29.05.2012 08:02
Author: Гончарук Валентина Василівна, кандидат юридичних наук, старший науковий співробітник, провідний науковий співробітник науково-дослідної лабораторії з проблем профілактики правопорушень та взаємодії з населенням навчально-наукового інституту підготовки фахівців кримінальної міліції Харківського національного університету внутрішніх справ
[Section 5. Administrative law. Administrative judicial law. Custom and tax law. Municipal law]

Виборовши право на проведення «Євро-2012», наша країна не лише зміцнила свій авторитет у світі, але й узяла на себе певні зобов’язання, зокрема із забезпечення належного рівня громадської безпеки та порядку під час змагань. Безпека проведення «Євро-2012», з одного боку, пов’язана з вимогами УЄФА (наприклад, до стадіонів, місць масового скупчення людей тощо), а з іншого – сам факт проведення чемпіонату провокує цілу низку небезпек для України, які, на перший погляд, не впливають на ефективність проведення заходу (нелегальна міграція, контрабанда, наркотрафік тощо). В окрему категорію слід обов’язково винести загрозу терактів. Все це потребує системного підходу до організації безпеки на високому державному рівні, що передбачає насамперед складання реєстру викликів та загроз, плану заходів із їх нейтралізації, включення потужного потенціалу державної системи безпеки, відпрацювання взаємодії державних та приватних структур безпеки, координацію дій України та Польщі. Тому проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу пов’язане з вирішенням багатьох питань, зокрема щодо забезпечення безпеки та правопорядку під час проведення «Євро-2012».

Оскільки вболівальники знаходяться у збудженому емоційному стані, то контроль їхньої поведінки під час проведення футбольного матчу має низку особливостей. Зокрема, при підготовці працівників правоохоронних органів для забезпечення громадського порядку та громадської безпеки при проведенні чемпіонату Європи з футболу 2012 року необхідно, насамперед, звернути особливу увагу на їх морально-психологічний стан, ставлення до футболу взагалі, знання іноземних мов та можливість адаптуватися до умов надзвичайних ситуацій, які можуть виникнути до, під час та після футбольних матчів. Працівники правоохоронних органів, які забезпечують охорону громадського порядку, повинні мати всі необхідні засоби індивідуального захисту та спеціальне технічне оснащення для ліквідації джерел виникнення небезпеки. Дієвим у такому випадку може бути відеозапис, який дає змогу швидко та чітко визначати місце, в якому відбувається порушення громадського порядку, а також здійснити спостереження та фіксацію осіб, що скоїли правопорушення чи злочин, після чого зникли з місця пригоди. То ж попередження про відеозапис може бути фактором стримування потенційних порушників громадського порядку під час проведення футбольних матчів, оскільки молодь, перед тим як вдатися до хуліганських дій, вже буде знати про невідворотність покарання. Так, для проведення чемпіонату Європи з футболу, перед нашою країною стоїть дуже багато завдань. На жаль, Україна має стереотип ворожості між міліцією та вболівальниками: навіть за відсутності конфліктів є напруження – обидві сторони ніби-то чекають якихось неприємностей. Проте, прийшов час формування, у процесі підготовки до проведення «Євро-2012», нової філософії відносин між громадянами й правоохоронними органами, яка полягає у забезпеченні безпеки не каральними заходами, а шляхом співпраці.

Відповідно до ст. 1 закону України від 08.07.2011 № 3673-VI «Про особливості забезпечення громадського порядку та громадської безпеки у зв’язку з підготовкою та проведенням футбольних матчів» [1], яким впроваджено в дію інститут стюардингу, стюард – це фізична особа, яка пройшла відповідну підготовку та на договірній основі виконує допоміжні функції з підтримання громадського порядку та громадської безпеки на території спортивної споруди. Його робота є надзвичайно важливою під час матчів «Євро-2012». Під час проведення фінального чемпіонату з футболу «Євро-2012» на українських стадіонах міліція перебуватиме поза стадіонами. Правоохоронні органи не будуть присутні в чаші стадіону, вони можуть перебувати за межами чаші та втрутитися у випадку, якщо цього вимагатиме ситуація. На стадіонах будуть присутні стюарди, функція яких з одного боку проста, а з іншого – дуже складна. Стюарди забезпечують безпеку на стадіоні, вони надають послуги, вони є людьми, які надають сервіс – допомагають пройти до того чи іншого сектору, можуть зорієнтувати, скажімо, вболівальника, куди йому рухатися. Стюарди – це не ті люди, які втручаються, скажімо, в конфліктні ситуації. Вони їх можуть лише ідентифікувати чи зафіксувати. Саме тому підготовці стюардів відведено вагому роль у підготовці до проведення «Євро-2012».

Одним з головних чинників у підготовці стюардів є відбір кандидатів, адже, насамперед, від їхньої поведінки й уміння уникнути конфлікту, залежить безпека на стадіоні. Саме тому для стюардів «Євро-2012» є необхідним проходження спеціальної, психологічної та фізичної підготовки, різноманітних тренінгів та безпосередньо стажування на стадіонах міст-господарів.




Література:

1. Про особливості забезпечення громадського порядку та громадської безпеки у зв’язку з підготовкою та проведенням футбольних матчів : закон України : від 08.07.2011, № 3673-VI // Відомості Верховної Ради України. – 2012. – № 9. – Ст. 64.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст і натисніть Ctrl + Enter




 Інші наукові праці даної секції
СУДОВИЙ ЗАХИСТ ПРАВА ПРАЦІВНИКА ОВС НА ОТРИМАННЯ ГРОШОВОЇ ДОПОМОГИ ПРИ ЗВІЛЬНЕННІ
30.05.2012 07:32
СУТНІСТЬ І ЗНАЧЕННЯ ДЕРЖАВНОГО НАГЛЯДУ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ СТРАХОВИХ КОМПАНІЙ В УКРАЇНІ
29.05.2012 07:49
ОРГАНІЗАЦІЯ ПРЕДСТАВНИЦТВА ПРОКУРОРОМ ІНТЕРЕСІВ ГРОМАДЯНИНА АБО ДЕРЖАВИ В АДМІНІСТРАТИВНОМУ СУДОЧИНСТВІ УКРАЇНИ
25.05.2012 18:22
ОКРЕМІ АСПЕКТИ ПРАВОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МІГРАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
07.06.2012 08:05
НОВАЦІЇ ЗАКОНОДАВЧОГО РЕГУЛЮВАННЯ МІГРАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ
07.06.2012 08:03
ПІДВІДОМЧІСТЬ РОЗГЛЯДУ СПРАВ ПРО АДМІНІСТРАТИВНІ ПРАВОПОРУШЕННЯ У СФЕРІ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ І СЕРТИФІКАЦІЇ
01.06.2012 10:26




© 2006-2024 All Rights Reserved At use of data from the site, the reference to the www.lex-line.com.ua is obligatory!


Наукова спільнота - інтернет конференції
Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки
Наукові конференції
Актуальні дослідження правової та історичної науки. Юридична лінія
 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше