:: LEX :: ДО ПИТАННЯ ПРО ЗАХОДИ АДМІНІСТРАТИВНОГО ПРИПИНЕННЯ СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
UA  RU  EN
 
  Main page
  How to take part in a scientific conference?
  Calendar of conferences
  Editorial board. PA «Naukova Spilnota»
  Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
  Archive

Actual researches of legal and historical science (Issue 61)

Date of conference

16 May 2024

Remaining time to start conference 23


  Scientific conferences
 

  Useful legal internet resources
 

 Useful references
 
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Юридичний форум
Законодавство України
Єдиний державний реєстр судових рішень


 Counters


 References


 Our bottun
www.lex-line.com.ua - Міжнародні науково-практичні інтернет-конференції за різними юридичними напрямками

ДО ПИТАННЯ ПРО ЗАХОДИ АДМІНІСТРАТИВНОГО ПРИПИНЕННЯ СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
 
19.08.2009 19:27
Author: Ляшук Роман Миколайович, ад’юнкт кафедри конституційного, адміністративного та фінансового права Національної академії Державної прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького
[Administrative law. Administrative judicial law. Custom and tax law. Municipal law]
Застосування Державною прикордонною службою України заходів адміністративного припинення спеціального призначення впливає на формування правової свідомості суспільства. Можливість настання несприятливих наслідків для індивідів, у разі порушення ними норм права, здійснює попереджувальну дію на психіку.
Все ж, суть подібних заходів адміністративного примусу полягає в “примусовому припиненні протиправних дій, що порушують встановлений порядок”. Цільове призначення названих заходів визначило і їх найменування – заходи адміністративного припинення [1].
Заходами спеціального призначення є комплекс виняткових, екстраординарних засобів адміністративного впливу [2], що застосовуються тільки до правопорушника (фізичної особи), які здатні завдати йому певної фізичної шкоди і навіть позбавити життя. До таких засобів відносять застосування вогнепальної зброї, спеціальних засобів та фізичної сили. О.К. Безсмертний, В.П. Пєтков, О.С. Фролов відстоюють позицію, що один лиш попереджувальний вигук про можливість застосування спеціальних засобів вже є заходом адміністративного припинення [3].
Спеціальний характер зазначених заходів визначає специфіку підстав їх застосування. Це, як правило, невідкладні випадки, коли необхідно припинити протиправні дії, небезпечні для життя і здоров’я людей [4].
До заходів адміністративного припинення спеціального призначення Державної прикордонної служби України належать: застосування фізичної сили, спеціальних засобів, вогнепальної зброї, бойової техніки та використання службових собак [5].
Отже, заходи адміністративного припинення спеціального призначення є важливим засобом правоохоронної діяльності прикордонної служби. Для дотримання правомірності застосування екстраординарних засобів адміністративного впливу необхідно дослідити підстави та порядок їх використання.

Література:
1. Еропкин М.И. Управление в области охраны общественного порядка. – М.: Юрид. лит., 1965. – С. 137.
2. Бандурка О.М. Заходи адміністративного припинення в діяльності міліції: дис. канд. юрид. наук: 12.00.07 / – Харків, 1994. – 155 с.
3. Безсмертний О.К., Пєтков В.П., Фролов О.С. Порядок попередження про намір застосування вогнепальної зброї, спеціальних засобів та фізичної сили з боку працівників міліції // Вісник Університету внутрішніх справ. – 1996. – № 1. – С. 49.
4. Адміністративне право України. Академічний курс: підруч.: У двох томах: Том 1. Загальна частина / Ред. Колегія: В. Б. Авер’янов (голова). – К.: Видавництво «Юридична думка», 2004. – С. 427.
5. Інструкція про застосування зброї, бойової техніки, озброєння кораблів (катерів), літаків і вертольотів Державної прикордонної служби України спеціальних засобів та заходів фізичного впливу під час охорони державного кордону та виключної (морської) економічної зони України: Наказ Адміністрації ДПСУ 21.10.03 р. № 200. Зареєстровано в Мініюсті України 22 жовтня 2003 р. за № 963/8284. [Електронний ресурс] : Законодавство України / Правова серія «Інфодиск». – К.: CD-вид-во «Інфодиск», 2007. – 1 електрон. опт. диск (CD-ROM): кольор. – Системні вимоги: Pentium-233; 32 mb RAM; CD-ROM Windows 95OSR/98/NT SP6/2000/XP. – Назва з титул. екрану.

e-mail: 7roman@ukr.net

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст і натисніть Ctrl + Enter




 Інші наукові праці даної секції
ГРОМАДСЬКІ ОРГАНІЗАЦІЇ – СУБ’ЄКТИ АДМІНІСТРАТИВНОГО ПРАВА
19.08.2009 19:29
КОНТРОЛЬНО-НАГЛЯДОВЕ ПРОВАДЖЕННЯ ОРГАНІВ ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ ЯК ФОРМА АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
09.10.2009 18:49
АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВИЙ МЕХАНІЗМ ВСТАНОВЛЕННЯ ЦІН/ТАРИФІВ НА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНІ ПОСЛУГИ У М. КИЄВІ
01.10.2009 18:31




© 2006-2024 All Rights Reserved At use of data from the site, the reference to the www.lex-line.com.ua is obligatory!


Наукова спільнота - інтернет конференції
Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки
Наукові конференції
Актуальні дослідження правової та історичної науки. Юридична лінія
 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше