:: LEX :: ФАКТОРИ ЯКІ НЕГАТИВНО ВПЛИВАЮТЬ НА РІВЕНЬ НЕЗАКОННОГО ЗАВОЛОДІННЯ АВТОТРАНСПОРТНИМИ ЗАСОБАМИ ОРГАНІЗОВАНИМИ ГРУПАМИ
UA  RU  EN
 
  Головна
  Як взяти участь в науковій конференції?
  Календар конференцій
  Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
  Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
  Архів

Актуальні дослідження правової та історичної науки (випуск 61)

Термін подання матеріалів

16 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 28


  Наукові конференції
 

  Корисні правові інтернет ресурси
 

 Корисні лінки
 
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Юридичний форум
Законодавство України
Єдиний державний реєстр судових рішень


 Лічильники


 Лінки


 Наша кнопка
www.lex-line.com.ua - Міжнародні науково-практичні інтернет-конференції за різними юридичними напрямками

ФАКТОРИ ЯКІ НЕГАТИВНО ВПЛИВАЮТЬ НА РІВЕНЬ НЕЗАКОННОГО ЗАВОЛОДІННЯ АВТОТРАНСПОРТНИМИ ЗАСОБАМИ ОРГАНІЗОВАНИМИ ГРУПАМИ
 
04.05.2011 19:59
Автор: Завгородня Ольга Юріївна, ад’юнкт кафедри кримінології і юридичної соціології Національної академії внутрішніх справ
[Кримінальне право. Кримінальне процесуальне право. Криміналістика. Кримінологія. Кримінально-виконавче право]
В Україні актуальною є розробка системи заходів протидії злочинам, пов’язаним з незаконним заволодінням автотранспортом, особливо вчиненим організованими групами.
Розробляючи заходи профілактичного впливу, спрямовані на усунення, або нейтралізацію факторів, які негативно впливають на рівень незаконного заволодіння автотранспортом, необхідно чітко уявляти сутність даних факторів.
Проведене дослідження показало, що до таких факторів можна віднести: а) негативні соціально-політичні фактори, пов’язані з реформуванням країни, які сприяють втягненню в злочинну діяльність безробітних і молоді (особливо на етапах формування організованих злочинних груп та відновленні кадрового складу таких груп у разі часткової їх нейтралізації); б) недоліки в державній кримінально-правовій та кримінологічній політиці, які сприяють ухиленню злочинців від кримінального покарання; в) недостатньо розроблена нормативна база, яка регулює порядок експорту-імпорту, продажу, реєстрації, утилізації автотранспорту, а також діяльності організацій які беруть участь у зазначених операціях; г) розгалужена і стійка система ринку збуту викраденого автотранспорту, вузлів і агрегатів розукомплектованого автотранспорту й безконтрольність за діяльністю юридичних і фізичних осіб, які здійснюють активну діяльність на цьому ринку; д) відсутність необхідної кількості пунктів ДПС та ДАІ органів внутрішніх справ на границях великих міст та областей й недостатність інформаційних мереж, які обслуговують такі пункти; е) «умовність» державних кордонів і спрощений порядок їх перетинання автотранспортом із країнами ближнього зарубіжжя; є) постійна реорганізація зі змінами компетенції підрозділів МВС, які беруть участь у боротьбі з незаконним заволодінням автотранспортними засобами; ж) недостатня технічна оснащеність підрозділів кримінального розшуку, ДАІ та ДПС; з) відсутність єдиного організуючого органу, який координує роботу підрозділів МВС, у боротьбі із незаконним заволодінням автотранспортними засобами, у якому, повинні брати участь працівники підрозділів боротьби з організованою злочинністю, кримінального розшуку, спеціалізовані слідчі групи, інформаційно-аналітичні підрозділи, відділення організації взаємодії з Інтерполом, служби ДАІ та ДПС; к) високі ціни й попит як на автомобілі, так і на окремі вузли, агрегати й деталі при постійному зростанні кількості автотранспорту в Україні; л) недостатньо ефективні системи безпеки й захисту автомобіля від несанкціонованого проникнення й наступного контролю за його переміщенням; м) недостатня захищеність реєстраційних документів на автотранспорт, особливо транзитний, що спрощує процес виготовлення фіктивних документів; н) низька технічна укріпленість гаражів, гаражних стоянок, платних охоронюваних стоянок, відсутність систем відеоспостереження, а також стабільного й ефективного зв’язку з Державною службою охорони; о) недостатня кількість місцевих охоронюваних автостоянок і відсутність міських програм по їх розвитку; п) незадовільний рівень взаємодії з правоохоронними органами зарубіжних держав; р) досить високий рівень корупції серед працівників органів внутрішніх справ, митної й прикордонної служб, інших організацій, які беруть участь у контролі за операціями з автотранспортом.
Зазначені фактори повинні бути враховані при підвищення ефективності профілактичних заходів щодо незаконних заволодінь автотранспортними засобами, вчинюваних організованими групами.


Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст і натисніть Ctrl + Enter




 Інші наукові праці даної секції
ПРИЗНАЧЕННЯ СУДОВОЇ ЕКСПЕРТИЗИ НА ДОСУДОВОМУ СЛІДСТВІ: ДЕЯКІ ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ
29.04.2011 07:59
ПОНЯТТЯ ОСУДНОСТІ ТА НЕОСУДНОСТІ В ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИЦІ
28.04.2011 18:53
КРИМІНАЛІСТИЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ДЕЯКИХ СПОСОБІВ ВИКРАДЕННЯ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ
23.04.2011 17:49
ДЕРЖАВНО-ПРАВОВІ ЗАХОДИ ПОПЕРЕДЖЕННЯ ПОШИРЕННЯ НАРКОТИЗМУ В УКРАЇНІ
19.04.2011 20:48
ЗАВДАННЯ КРИМІНАЛЬНО-ПРОЦЕСУАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У КОНТЕКСТІ РЕФОРМУВАННЯ КРИМІНАЛЬНОЇ ЮСТИЦІЇ
19.04.2011 20:44
ЗАСТОСУВАННЯ НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ЗАСОБІВ В ПРОЦЕСІ ПРОВАДЖЕННЯ ДОПИТІВ ТА ОЧНОЇ СТАВКИ
19.04.2011 20:29
ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ ЗАСТОСУВАННЯ ДОСЯГНЕНЬ НАУКИ І ТЕХНІКИ В ПРОЦЕСІ РОЗКРИТТЯ І РОЗСЛІДУВАННЯ ЗЛОЧИНІВ
19.04.2011 08:11
ОКРЕМІ ПИТАННЯ КРИМІНАЛЬНО-ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ ДІЙОВОГО КАЯТТЯ У ЗАКОНОДАВСТВІ ЗАРУБІЖНИХ КРАЇН
06.04.2011 21:42
ПРОБЛЕМИ УЧАСТІ СПЕЦІАЛІСТА ПРИ РОЗСЛІДУВАННІ ПІДРОБЛЕННЯ ДОКУМЕНТІВ, ПЕЧАТОК, ШТАМПІВ, БЛАНКІВ ТА ЇХ ЗБУТУ
05.05.2011 07:58
ОКРЕМІ ЗАХОДИ ПОПЕРЕДЖЕННЯ ПІДРОБЛЕННЯ ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОСВІДЧУЮТЬ ОСОБУ
05.05.2011 07:56




© 2006-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.lex-line.com.ua обов’язкове!


Наукова спільнота - інтернет конференції
Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки
Наукові конференції
Актуальні дослідження правової та історичної науки. Юридична лінія
 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше