:: LEX :: НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ НОРМАТИВНО-ПРАВОВОГО ЗАПОБІГАННЯ ЗЛОЧИННИМ ПОРУШЕННЯМ ПРАВИЛ БЕЗПЕКИ ДОРОЖНЬОГО РУХУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ НА ПАСАЖИРСЬКОМУ АВТОТРАНСПОРТІ
UA  RU  EN
 
  Головна
  Як взяти участь в науковій конференції?
  Календар конференцій
  Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
  Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
  Архів

Актуальні дослідження правової та історичної науки (випуск 60)

Термін подання матеріалів

16 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 19


  Наукові конференції
 

  Корисні правові інтернет ресурси
 

 Корисні лінки
 
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Юридичний форум
Законодавство України
Єдиний державний реєстр судових рішень


 Лічильники


 Лінки


 Наша кнопка
www.lex-line.com.ua - Міжнародні науково-практичні інтернет-конференції за різними юридичними напрямками

НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ НОРМАТИВНО-ПРАВОВОГО ЗАПОБІГАННЯ ЗЛОЧИННИМ ПОРУШЕННЯМ ПРАВИЛ БЕЗПЕКИ ДОРОЖНЬОГО РУХУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ НА ПАСАЖИРСЬКОМУ АВТОТРАНСПОРТІ
 
24.11.2011 15:23
Автор: Піддубна Аліна Валентинівна, ад’юнкт кафедри кримінального права та кримінології Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ
[Секція 4. Кримінальне право. Кримінальне процесуальне право. Криміналістика. Кримінологія. Кримінально-виконавче право]

Існуюча система контролю за дорожнім рухом в Україні не охоплює повністю питання забезпечення безпеки руху на пасажирському автотранспорті, які перш за все, визначають зобов'язання і відповідальність кожного учасника пасажирських автоперевезень. Нормативно-правова база в цій сфері багато в чому не задовольняє сьогоднішньої реалії, а чинні нормативні акти в більшості своїй є відомчими і не відповідають загальнодержавним інтересам у сфері забезпечення безпеки на пасажирському автотранспорті. Не впорядковані групи питань, що стосуються розмежування компетенції у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, відсутній єдиний державний орган управління безпекою дорожнього руху, який би формував та проводив єдину політику в цій сфері та відповідав за кінцевий результат своєї діяльності – стан аварійності.

На нашу думку, необхідним є прийняття довгострокової Національної програми підвищення безпеки дорожнього руху та експлуатації на автотранспорті з окресленням необхідних заходів, конкретними виконавцями, реальними термінами виконання, визначенням масштабів та розмірів фінансування. Зокрема, унаслідок відсутності належного фінансування Державної програми забезпечення безпеки руху на автомобільних дорогах, вулицях міст, інших населених пунктів і залізничних переїздах на 2003 – 2007 роки, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 29 січня           2003 р. № 56, не вдалося досягти позитивних результатів щодо підвищення рівня безпеки дорожнього руху. Через значне збільшення кількості автомобілів протягом останнього десятиріччя майже повністю вичерпано пропускні можливості вулично-дорожньої мережі. Зусилля, спрямовані центральними органами виконавчої влади на розв'язання проблем у зазначеній сфері, мають неузгоджений характер, а нестача коштів зводить ефективність таких зусиль до мінімуму. Тому, розв'язання наявних проблем потребує застосування програмного підходу із здійсненням комплексу заходів, спрямованих на підвищення рівня безпеки дорожнього руху. Крім того, під час Національного соціологічного дослідження «Безпека дорожнього руху-2010» компанією Research&Branding Group методом особистого інтерв’ю в 24-х областях України та АР Крим було проведено опитування 2,2 тис. осіб. У результаті вказаних заходів за прийняття єдиної державної комплексної програми з підвищення рівня безпеки дорожнього руху висловились 67 % українців, що взяли участь у дослідженні, серед яких 65 % складають пішоходи та 71% – водії.

У процесі розроблення проекту документу необхідно зосередити увагу на тому, що перспективними напрямками забезпечення безпеки дорожнього руху та експлуатації на пасажирському автотранспорті є: 

 – вдосконалення дорожньої інфраструктури та розроблення типових схем дорожньої мережі з удосконаленням організації руху пасажирського автотранспорту загального користування,

 – вдосконалення системи професійного відбору водіїв, системи навчання та навчально-виховного процесу щодо підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації водіїв,

 – створення використання комплексу технічних засобів (м’які та зручні підголівники та сидіння, додаткові кріплення, поручні, спеціальні кріплення та улаштовані місця для багажу), який сприятиме недопущенню травматизму серед пасажирів та водіїв автобусів та маршруток у разі ДТП або різкого гальмування, 

 – започаткувати проведення з перевізникам (АТП), водіям, комісією з безпеки руху та працівниками ДАІ інформаційних занять щодо розгляду місць концентрації ДТП, перегляд відеоматеріалів, які демонструють наслідки порушень водіями автобусів та маршруток загального користування правил безпеки дорожнього руху та експлуатації на пасажирському автотранспорті;

 – розроблення рекомендацій щодо практичного застосування органами внутрішніх справ заходів запобігання злочинних порушень правил безпеки дорожнього руху на пасажирському автотранспорті, 

 – запровадити застосування перевізниками та працівниками ДАІ до водіїв норм покарання та стягнення у разі порушення правил пасажирських перевезень, зокрема, паління, розмови з пасажирами, по мобільному телефону, перевезення над допустиму кількість пасажирів та стоячи, надання послуг з перевезення пасажирів у брудному, захаращеному салоні, заблокованими аварійними дверима, з відсутніми кріпленнями та поручнями, тощо;

 – вдосконалення схеми закріплення медичних закладів, розташованих поблизу доріг та оснащення їх спеціальними транспортними засобами, необхідним медичним обладнанням та засобами радіозв’язку,

 – впровадження технічних засобів та автоматизованих систем управління дорожнім рухом, контролю швидкісних режимів, 

 – формування відповідної інформаційної науково-технічної і нормативно-правової бази (проведення науково-дослідних робіт, постійне коригування законодавства, що регулює діяльність транспорту та розроблення основного пакету нормативно-правових актів щодо вдосконалення організації дорожнього руху) тощо.




e-mail: А06052003@i.ua

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст і натисніть Ctrl + Enter




 Інші наукові праці даної секції
ПСИХОЛОГІЧНИЙ ПОРТРЕТ (ПРОФІЛЬ) ЗЛОЧИНЦЯ: ПОНЯТТЯ, СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ, ЙОГО ЗМІСТ ТА РЕАЛІЗАЦІЯ
30.11.2011 14:07
ПОНЯТТЯ ЗЛОЧИННИХ ГРУП ТА ЇХ КРИМІНАЛІСТИЧНІ ТИПИ
30.11.2011 13:55
МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ КОМПЛЕКСНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ ПРИ РОЗСЛІДУВАННІ НЕЗАКОННИХ ЗАВОЛОДІННЯ ТАКИМИ ЗАСОБАМИ
20.12.2011 14:54
МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ АВТОМАТИЗОВАНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ ПРИ РОЗСЛІДУВАННІ НЕЗАКОННИХ ЗАВОЛОДІНЬ АВТОТРАНСПОРТНИМИ ЗАСОБАМИ
20.12.2011 14:46
ОГЛЯД МІСЦЯ ПОДІЇ ПРИ РОЗСЛІДУВАННІ ЗҐВАЛТУВАННЯ МАЛОЛІТНІХ
20.12.2011 14:43
ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ ДОПИТУ МАЛОЛІТНІХ ПОТЕРПІЛИХ ПРИ РОЗСЛІДУВАННІ ЗГВАЛТУВАНЬ
20.12.2011 14:41
СТАНОВЛЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ ПРО ІНТЕЛЕКТУАЛЬНУ ВЛАСНІСТЬ
20.12.2011 14:38
КРИМІНОЛОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ЗЛОЧИННИХ ПОРУШЕНЬ ПРАВ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ НА КОМП'ЮТЕРНЕ ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
20.12.2011 14:35
НАПРЯМИ ВИКОРИСТАННЯ ПІД ЧАС РОЗСЛІДУВАННЯ ДОРОЖНЬО-ТРАНСПОРТНИХ ПОДІЙ РЕЗУЛЬТАТІВ ЕКСПЕРТИЗИ ЛАКОФАРБОВИХ МАТЕРІАЛІВ ТА ПОКРИТТІВ
20.12.2011 14:22
ВИКОРИСТАННЯ ПІД ЧАС РОЗСЛІДУВАННЯ ДОРОЖНЬО-ТРАНСПОРТНИХ ПОДІЙ МОЖЛИВОСТЕЙ ЕКСПЕРТИЗИ ЛАКОФАРБОВИХ МАТЕРІАЛІВ ТА ПОКРИТТІВ
20.12.2011 14:20




© 2006-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.lex-line.com.ua обов’язкове!


Наукова спільнота - інтернет конференції
Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки
Наукові конференції
Актуальні дослідження правової та історичної науки. Юридична лінія
 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше