:: LEX :: ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ МЕХАНІЗМУ ЗАХИСТУ ІНВАЛІДІВ ВІД ДИСКРИМІНАЦІЇ
   
 
  Головна
  Як взяти участь в науковій конференції?
  Календар конференцій
  Акція! 100 грн на мобільний
  Наші збірники

Актуальні дослідження правової та історичної науки (випуск 34)

Термін подання матеріалів

14 липня 2021

До початку конференції залишилось днів 28


  Наукові конференції
 

  Корисні правові інтернет ресурси
 

 Корисні лінки
 
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Юридичний форум
Законодавство України
Єдиний державний реєстр судових рішень


 Лічильники


 Лінки


 Наша кнопка
www.lex-line.com.ua - Міжнародні науково-практичні інтернет-конференції за різними юридичними напрямками

ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ МЕХАНІЗМУ ЗАХИСТУ ІНВАЛІДІВ ВІД ДИСКРИМІНАЦІЇ
 
01.10.2014 22:18
Автор: Лепенець Катерина Вікторівна, студентка Інституту пiдготовки кадрiв для органiв прокуратури України Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого
[Секція 6. Трудове право та право соціального забезпечення]

Актуальність питання обумовлена зростанням кількості осіб з обмеженими фізичними можливостями та підвищенням ролі держави в удосконаленні механізму професійної реабілітації та забезпеченні зайнятості таких осіб. На сучасному етапі розвитку нашої держави, нажаль, зростає тенденція суттєвого збільшення числа інвалідів. 

Треба відзначити у південній Європі, а також в Австрії, Бельгії, Ірландії, кількість людей з серйозною інвалідністю нижче, ніж в інших країнах, і становить лише близько 20% від загального числа опитаних. У Великобританії, Фінляндії та Україні відсоток осіб з серйозною інвалідністю є одним з найвищих. Так чи інакше, в усіх вивчених країнах кількість людей з інвалідністю, здатних до повністю самостійного життя, не перевищує 10%. 

Як показало дослідження, у більшості країн наявність інвалідності працівників не впливає на рівень оплати їх праці, а якщо і впливає, то це пояснюється не дискримінацією інвалідів, а низькою продуктивністю їх праці. На несправедливу оплату праці можуть поскаржитися, швидше, люди без інвалідності або інваліди, здатні до самостійного життя, а не ті працівники, які не здатні жити без сторонньої допомоги. 

Там, де відмінності в заробітній платі між людьми з інвалідністю та без неї існують, як показав проведений аналіз, вони пов'язані в основному з особистими характеристиками працівників і особливостями виконуваних ними видів робіт, а не з дискримінацією щодо інвалідів.  Тим не менш, зарубіжними науковцями, були виявлені деякі винятки щодо чоловіків-інвалідів у Великобританії, жінок-інвалідів в Бельгії та Нідерландів. Однак для даних категорій населення нерівність у заробітній платі, як правило, пов'язано з вибором виду роботи, а не з дискримінацією інвалідів в сфері оплати праці. 

Політика на ринку праці повинна бути спрямована на підвищення продуктивності праці інвалідів з тим, щоб забезпечити їх високою заробітною платою. Компанії, що проводять антидискримінаційну політику, в тому числі в Україні, зобов'язані надавати інвалідам всі необхідні умови для забезпечення високої продуктивності праці, в тому числі обладнання, особисту підтримку, медичну допомогу і т.д. Метою діяльності таких компаній має бути забезпечення однакової продуктивності праці всіх категорій працівників і рівного високого рівня зарплат, незалежно від їх фізичного стану. 

Ми впевнені, що законодавство України не повинне бути дискримінаційним стосовно інвалідів і не має створювати перешкод для їх працевлаштування. Державі слід активно підтримувати включення інвалідів у вільний ринок праці. Така підтримка може здійснюватися за допомогою різних заходів, включаючи (1) професійну підготовку, (2) установлення стимулюючих квот, (3) резервоване або цільове працевлаштування, (4) надання інших видів технічної або фінансової допомоги підприємствам, що наймають працівників-інвалідів. Держава повинна заохочувати роботодавців здійснювати заходи для створення інвалідам належних умов реалізації права на працю.

Як позитивний захід із попередження дискримінації інвалідів можна запропонувати імперативний припис, який повинен забезпечувати  реалізацію принципу справедливої зайнятості через обов’язкову участь інвалідів в усіх органах влади та підприємствах, установах та організаціях державної форми власності у відповідному процентному відношенні. На нашу думку, такий нормативний механізм має гарантувати інвалідам захист від структурної та системної дискримінації в Україні.



допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст і натисніть Ctrl + Enter




© 2006-2021 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.lex-line.com.ua обов’язкове!


 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше