:: LEX :: ОБ’ЄКТИ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ГРАЛЬНИМ БІЗНЕСОМ
UA  RU  EN
 
  Головна
  Як взяти участь в науковій конференції?
  Календар конференцій
  Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
  Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
  Архів

Актуальні дослідження правової та історичної науки (випуск 61)

Термін подання матеріалів

16 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 21


  Наукові конференції
 

  Корисні правові інтернет ресурси
 

 Корисні лінки
 
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Юридичний форум
Законодавство України
Єдиний державний реєстр судових рішень


 Лічильники


 Лінки


 Наша кнопка
www.lex-line.com.ua - Міжнародні науково-практичні інтернет-конференції за різними юридичними напрямками

ОБ’ЄКТИ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ГРАЛЬНИМ БІЗНЕСОМ
 
04.02.2022 20:58
Автор: Топорецька Зоряна Миколаївна, кандидат юридичних наук, доцент кафедри кримінального процесу та криміналістики, Навчально-наукового інституту права Київського національного університету імені Тараса Шевченка
[Секція 2. Конституційне право. Конституційне процесуальне право. Адміністративне право. Адміністративне процесуальне право. Митне та податкове право. Міжнародне право. Муніципальне право]

Суспільство є одночасно суб’єктом та об’єктом публічного управління гральним бізнесом.  У нашому випадку суспільні відносини у сфері організації та проведення азартних ігор в Україні є об’єктом публічного управління. 

Всі види суспільних відносин у сфері грального бізнесу підлягають певному рівню управління (законодавчий рівень, рівень підзаконних нормативно-правових актів; індивідуальні управлінські рішення та розпорядження державних органів, нормативні документи організаторів азартних ігор (правила та стандарти відповідальної гри, правила відвідування гральних закладів, правила певних ігор тощо).

При цьому під публічне управління  гральним бізнесом підпадає як суспільство в цілому, адже при обранні моделі публічного управління, визначення окремих її елементів тощо враховують інтереси всього суспільства щодо управління через пошук інструментів за для мінімальних ризиків та мінімально можливої шкоди суспільству від легалізації грального бізнесу та натомість впровадження компенсаторів для усього суспільства таких можливих негативних наслідків.

Об’єктом публічного управління також є населення (частина суспільства) окремих адміністративно територіальних одиниць, на яких дозволяється гральний бізнес. В цьому випадку також проводиться оцінка цінностей та потреб територіальної громади і визначається, як мінімізувати негативні наслідки саме для цієї громади (тут може бути впроваджено дозвіл грати в азартні ігри тільки для туристів, збільшення кількості працівників правоохоронних органів для підтримання порядку тощо) і які вигоди їй надати в обмін на дозвіл функціонування грального закладу на її території. Тому часто, обираючи окрему територію для розміщення грального закладу, виходять з необхідності підтримки депресивного регіону (підтримка і розвиток туризму, збільшення зайнятості працівників депресивного регіону, розвиток будівництва окремих об’єктів та розвиток інфраструктури регіону тощо). 

Окремий індивід як член суспільства також є об’єктом публічного управління, оскільки передбачається впровадження ряду заходів за для мінімізації ризиків формування ігрової залежності у гравців (впровадження стандартів відповідальної гри; запровадження реєстру гравців, яким заборонено доступ до гральних закладів; заборону грати в кредит), недопущення до гри молодих осіб (через збільшення дозволеного віку для участі в азартних іграх, запровадження обов’язкової ідентифікації гравців). 

Позитивом для окремих громадян при обранні моделі публічного управління гральним бізнесом може бути вища середня заробітна плата в галузі грального бізнесу, ніж в інших сферах, додаткова сфера розваг для людей, які мають високий достаток та високий рівень життя. 



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст і натисніть Ctrl + Enter




 Інші наукові праці даної секції
ПРАВОВА ПРИРОДА ТА ОЗНАКИ АДМІНІСТРАТИВНОГО ДОГОВОРУ
31.01.2022 19:45
ОСОБЛИВОСТІ ДИСЦИПЛІНАРНОЇ ТА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ
17.01.2022 15:37
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРИЗУПИНЕННЯ ПРОЦЕСУ СТЯГНЕННЯ ПОДАТКІВ В РАМКАХ ПРОЦЕДУРИ ВЗАЄМНОГО УЗГОДЖЕННЯ
09.02.2022 12:05
СУБ’ЄКТНИЙ АСПЕКТ ВИБОРЧОГО ПРОЦЕСУ ЯК НЕВІД’ЄМНА СКЛАДОВА ВИБОРЧИХ СПОРІВ
04.02.2022 15:37




© 2006-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.lex-line.com.ua обов’язкове!


Наукова спільнота - інтернет конференції
Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки
Наукові конференції
Актуальні дослідження правової та історичної науки. Юридична лінія
 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше