:: LEX :: НЕОБХІДНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ЗАРУБІЖНОГО ДОСВІДУ ЩОДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПУБЛІЧНОГО ПОРЯДКУ ПРАВООХОРОННИМИ ОРГАНАМИ УКРАЇНИ
   
 
  Головна
  Як взяти участь в науковій конференції?
  Календар конференцій
  Акція! 100 грн на мобільний
  Наші збірники

Актуальні дослідження правової та історичної науки (випуск 34)

Термін подання матеріалів

14 липня 2021

До початку конференції залишилось днів 28


  Наукові конференції
 

  Корисні правові інтернет ресурси
 

 Корисні лінки
 
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Юридичний форум
Законодавство України
Єдиний державний реєстр судових рішень


 Лічильники


 Лінки


 Наша кнопка
www.lex-line.com.ua - Міжнародні науково-практичні інтернет-конференції за різними юридичними напрямками

НЕОБХІДНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ЗАРУБІЖНОГО ДОСВІДУ ЩОДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПУБЛІЧНОГО ПОРЯДКУ ПРАВООХОРОННИМИ ОРГАНАМИ УКРАЇНИ
 
06.12.2019 09:50
Автор: Агапова Марія Олексіївна, ад’юнкт 4-го року навчання докторантури та аспірантури Національної академії внутрішніх справ
[Секція 2. Конституційне право. Конституційне процесуальне право. Адміністративне право. Адміністративне процесуальне право. Митне та податкове право. Міжнародне право. Муніципальне право]

Наразі правовими основами адміністративно-правового забезпечення публічного порядку правоохоронними органами, а саме Національною поліцією України є Конституція України, Закони України, постанови Верховної Ради України, окремі укази Президента України, відповідні постанови Кабінету Міністрів України та відомчі нормативно-правові акти. Закордонна практика в цьому аспекті досконало не вивчена, а відтак ще залишаються можливості подальшого використання її позитивних надбань в Україні.

Наприклад правова база діяльності поліції Сполучених Штатів Америки, Канади, Великобританії, Франції, Федеративної Республіки Німеччина представлена низкою законодавчих актів, але є певні відмінності в нормативно-правовому забезпеченні провідних країн світу. 

У Великобританії офіційної Конституції немає. Тому вся діяльність державних органів, зокрема й поліції, визначається окремими актами парламенту або статутами, які існують протягом століть. Окрім того, у правовому полі Великобританії є безліч судових прецедентів, що містять у собі норми, які визначають основи адміністративної діяльності поліції, у тому числі забезпечення публічного порядку.  

У США правовими основами адміністративної діяльності поліції у цій сфері є Конституція країни, Федеральні кодекси і правила, кодекси окремих штатів, судові прецеденти, а також так звані збірники стандартних ситуацій, розроблені на основі законодавства кожного штату, які визначають діяльність поліції в окремій територіальній одиниці.

Поліція Канади також діє на підставі статутів, прийнятих парламентом,

одним з них є Канадський білль про права та Конституційний статут 1987 р., що містить підстави для адміністративної діяльності поліції щодо забезпечення публічного порядку.

Нормативною основою адміністративної діяльності поліції Франції є Конституція Франції, Декрети уряду Франції та кодекси. Крім цього, є багато інших нормативно-правових актів, що регулюють стан публічного порядку в країні [1].

Водночас саме зарубіжний досвід має достатньо позитивних прикладів, вміле використання яких може оптимізувати організаційно-правовий механізм адміністративно-правового забезпечення публічного порядку. Особливо в контексті забезпечення надання поліцейських послуг кожному громадянинові, формування нового образу поліції (професіоналізм, мотивація, високі етичні стандарти).

Отже, потрібно зазначити, що вивчення зарубіжного досвіду діяльності правоохоронних органів інших країн зможе провести адаптацію із врахуванням історичних тенденцій формування вітчизняної системи правоохоронних органів та сучасних особливостей її діяльності за умови розбудови в Україні демократичного суспільства за умов Євроінтеграції та реформування правоохоронної системи України. 

Література:

1. Полиция зарубежных стран: система организации и опыт профессиональной подготовки кадров: Учебное пособие / Якубов А.С., Асямов С.В., Таджиев А.А., Миразов Д.М. – Т. : Академия МВД Республики Узбекистан, 2010. – 449 с. 

________________ 

Науковий керівник: Лошицький Михайло Васильович, доктор юридичних наук, професор, Національна академія внутрішніх справ



допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст і натисніть Ctrl + Enter




 Інші наукові праці даної секції
КРОК ВПЕРЕД І ДВА НАЗАД НА ШЛЯХУ ДО ВСТУПУ УКРАЇНИ ДО ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ
30.11.2019 13:29
ОСОБЛИВОСТІ МИТНОГО РЕЖИМУ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ
21.11.2019 12:34
КОНЦЕПЦІЯ РЕФОРМУВАННЯ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ ТА ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ВЛАДИ В УКРАЇНІ: СУЧАСНІ ВИКЛИКИ
14.12.2019 10:43
ПРИНЦИП СУБСИДІАРНОСТІ У МІСЦЕВОМУ САМОВРЯДУВАННІ УКРАЇНИ
13.12.2019 10:07
ПОНЯТТЯ МІЖНАРОДНОГО ПРИВАТНОГО ПРАВА. МІЖНАРОДНЕ ПРИВАТНЕ ПРАВО В УКРАЇНІ
12.12.2019 18:01
ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ ЗАСТОСУВАННЯ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА ВЧИНЕННЯ БУЛІНГУ В УКРАЇНІ
03.12.2019 11:27




© 2006-2021 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.lex-line.com.ua обов’язкове!


 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше