:: LEX :: ВЗАЄМОДІЯ ЛІНІЙНОГО УПРАВЛІННЯ НА ДОНЕЦЬКІЙ ЗАЛІЗНИЦІ УМВС УКРАЇНИ НА ТРАНСПОРТІ З ОРГАНАМИ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ ТА МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ ІЗ ЗАПОБІГАННЯ ТА ПРИПИНЕННЯ МАСОВИХ ЗАВОРУШЕНЬ ТА ГРУПОВИХ ПОРУШЕНЬ ГРОМАДСЬКОГО ПОРЯДКУ
UA  RU  EN
 
  Головна
  Як взяти участь в науковій конференції?
  Календар конференцій
  Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
  Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
  Архів

Актуальні дослідження правової та історичної науки (випуск 61)

Термін подання матеріалів

16 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 21


  Наукові конференції
 

  Корисні правові інтернет ресурси
 

 Корисні лінки
 
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Юридичний форум
Законодавство України
Єдиний державний реєстр судових рішень


 Лічильники


 Лінки


 Наша кнопка
www.lex-line.com.ua - Міжнародні науково-практичні інтернет-конференції за різними юридичними напрямками

ВЗАЄМОДІЯ ЛІНІЙНОГО УПРАВЛІННЯ НА ДОНЕЦЬКІЙ ЗАЛІЗНИЦІ УМВС УКРАЇНИ НА ТРАНСПОРТІ З ОРГАНАМИ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ ТА МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ ІЗ ЗАПОБІГАННЯ ТА ПРИПИНЕННЯ МАСОВИХ ЗАВОРУШЕНЬ ТА ГРУПОВИХ ПОРУШЕНЬ ГРОМАДСЬКОГО ПОРЯДКУ
 
19.02.2007 22:00
Автор: Тулінов Валентин Сергійович, ад’юнкт кафедри АП і АД, Донецький юридичний інститут Луганського державного університету внутрішніх справ
[Адміністративне право. Митне та податкове право]
У звичайних умовах порушення громадського порядку зачіпає власні та майнові інтереси окремих або невеликих груп громадян. В умовах надзвичайних ситуацій, пов'язаних із масовими заворушеннями і груповими порушеннями громадського порядку, загроза для життя людей, зберігання матеріальних та культурних цінностей значно збільшується.
Надзвичайні ситуації відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 15 липня 1998 року № 1099 - це порушення нормальних умов життя і діяльності людей на об'єкті та території, спричинені аварією, катастрофою, стихійним лихом чи іншою небезпечною подією, що призвели (можуть призвести) до загибелі людей або значних матеріальних втрат [1].
Таким чином, із вищезазначеного ми бачимо, що законодавець відніс масові заворушення і групові порушення громадського порядку до іншої небезпечної події, яка призвела або може призвести до загибелі людей або значних матеріальних втрат. Охорона громадського порядку і забезпечення громадської безпеки під час масових заворушень не можливі без участі у цій справі державних органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.
Взаємодія – це «філософська категорія, що відображає процеси впливу різних об’єктів один на інший, їх взаємну обумовленість, зміну стану, взаємоперехід, а також породження одним об’єктом іншого. Взаємодія являє собою вид безпосереднього або опосередкованого зовнішнього чи внутрішнього рішення зв’язку» [2].
На жаль, в юридичній літературі немає загальноприйнятого визначення взаємодії міліції та державних і регіональних органів влади. На нашу думку,найбільш типовим підходом до визначення взаємодії в ОВС є точка зору К.К. Єрмакова: «Взаємодія – це заснована на законах і підзаконних актах, узгодженна за метою, змістом і часом діяльність різних ланок системи ОВС та інших органів влади по охороні громадського порядку і боротьбі зі злочинністю» [3].
Здається, найбільш вдалим є визначення взаємодії, що його дав В.М. Плішкін, який тлумачить її як «стан взаємозв’язків між елементами, при якому вони справляють взаємний вплив один на одного та на відповідну сферу діяльності» [4].
Щодо організації взаємодії ЛУ на Донецькій залізниці УМВС України на транспорті з органами виконавчої влади та місцевого самоврядування, то вона виступає як система заходів, спрямованих на досягнення узгодженої або спільної діяльності. Вона здійснюється на різних рівнях, у різноманітних напрямках, за допомогою спеціальних організаційних заходів, зокрема таких:
- обмін інформацією про стан громадського порядку і громадської безпеки;
- спільне планування і проведення заходів з охорони громадського порядку і громадської безпеки для запобігання та припинення масових заворушень і групових порушень громадського порядку;
- спільний аналіз і оцінка оперативної обстановки. Такий аналіз проводить штаб ЛУ на Донецькій залізниці УМВС України на транспорті разом із представниками Управління Донецької залізниці, відповідно до накопичення інформації проводяться заходи для своєчасного реагування на зміни в оперативній обстановці та внесення необхідних коректив у дислокацію сил і засобів.
- взаємний обмін досвідом у запобіганні і припиненні масових заворушень та групових порушень громадського порядку [5].
На наш погляд, органами внутрішніх справ проводиться значна робота з налагодження взаємодії з органами державної виконавчої влади та органами місцевого самоврядування щодо питань запобігання та припинення масових заворушень та групових порушень громадського порядку. Але існують деякі питання, які потребують розробки, допрацювання та втілення у дію:
- на законодавчому рівні визначити принципи, форми та методи взаємодії правоохоронних органів з органами виконавчої влади та місцевого самоврядування щодо запобігання та припинення масових заворушень та групових порушень громадського порядку;
- на регіональному рівні передбачити прийняття програми розвитку взаємодії УМВС України в Донецькій області та ЛУ на Донецькій залізниці УМВС України на транспорті з Донецькою обласною адміністрацією та органами місцевого самоврядування регіону, в якій чітко окреслити фінансування конкретних спільних заходів з питань запобігання й припинення масових заворушень та групових порушень громадського порядку.
Література:
1. Про порядок класифікації надзвичайних ситуацій: Постанова Кабінету Міністрів України від 15 липня 1998 року № 1099 // Офіційний вісник України. - 1998. - № 28. - Ст. 28.
2. Философский энциклопедический словарь. – М., 1983. – С. 81
3. Ермаков Е.К. Взаимодействие и координация в ОВД: Лекция. – М., 1971. – С.4.
4. Плішкін В.М. Теорія управління органами внутрішніх справ. – К., 1999.
5. Білий П.М. Діяльність адміністративної служби міліції на транспорті: Навчальний посібник. - Одеса: Видавництво ОІВС, Дмитриевна, 1999.

e-mail: valentin-tulinov@yandex.ru

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст і натисніть Ctrl + Enter




 Інші наукові праці даної секції
АДМІНІСТРАТИВНО ПРАВОВІ ЗАХОДИ БОРОТЬБИ З КОРУПЦІЄЮ
24.02.2007 12:27
ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ ЗАПОБІГАННЯ ПРОСТИТУЦІЇ ТА ТОРГІВЛІ ДІТЬМИ У СЕКСУАЛЬНИХ ЦІЛЯХ. СТАНОВИЩЕ В УКРАЇНІ
24.02.2007 12:25
АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ УПРАВЛІННЯ ОБ’ЄКТАМИ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАСНОСТІ
24.02.2007 12:21
ФУНКЦІЇ КОНСТИТУЦІЙНОГО СУДУ УКРАЇНИ
24.02.2007 12:17
АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ ПОВНОВАЖЕНЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ У СФЕРІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я НАСЕЛЕННЯ
24.02.2007 12:09
СОЦІАЛЬНО-ПРАВОВА ТА МЕДИЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА НАРКОМАНІЇ В УКРАЇНІ
24.02.2007 12:01
ОРГАНИ, УПОВНОВАЖЕНІ РОЗГЛЯДАТИ СПРАВИ ПРО АДМІНІСТРАТИВНІ ПРАВОПОРУШЕННЯ
23.02.2007 09:21
СУБ’ЄКТИ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА ПОРУШЕННЯ ВЕТЕРИНАРНО-САНІТАРНИХ ПРАВИЛ
23.02.2007 08:26
PROTECTION OF HUMAN RIGHTS AND FREEDOMS AS THE MAIN PRINCIPLE OF ADMINISTRATIVE LAW
21.02.2007 20:15
АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВИЙ РЕЖИМ ПОЛЮВАННЯ, ЯК СПОСІБ ПОПЕРЕДЖЕННЯ БРАКОНЬЄРСТВА
21.02.2007 20:08




© 2006-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.lex-line.com.ua обов’язкове!


Наукова спільнота - інтернет конференції
Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки
Наукові конференції
Актуальні дослідження правової та історичної науки. Юридична лінія
 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше