:: LEX :: ПРАВОВІ ПІДСТАВИ ВИКОРИСТАННЯ ПОНЯТЬ „РОЗПРОДАЖ”, „ЗНИЖКИ”
UA  RU  EN
 
  Главная
  Как принять участие в научной конференции?
  Календарь конференций
  Редакционная коллегия. ОБ «Наукова спильнота»
  Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
  Архив

Актуальные исследования правовой и исторической науки (выпуск 61)

Срок представления материалов

16 мая 2024

До начала конференции осталось дней 17


  Научные конференции
 

  Полезные правовые интернет ресурсы
 

 Полезные ссылки
 
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Юридичний форум
Законодавство України
Єдиний державний реєстр судових рішень


 Счетчики


 Ссылки


 Кнопка
www.lex-line.com.ua - Міжнародні науково-практичні інтернет-конференції за різними юридичними напрямками

ПРАВОВІ ПІДСТАВИ ВИКОРИСТАННЯ ПОНЯТЬ „РОЗПРОДАЖ”, „ЗНИЖКИ”
 
17.02.2008 20:49
Автор: Письменна Олена Пилипівна, кандидат юридичних наук, доцент кафедри правознавства Вінницького державного аграрного університету
[Гражданское и семейное право. Гражданский процесс. Коммерческое право. Международное частное право]
У повсякденному житті кожна особа при придбанні товарів звертає увагу на покупну ціну. Як неодноразово зазначалося психологами, багато з осіб піддаються гучним „розпродажам” та стають жертвами придбання непотрібних їм речей за „смішними” цінами. Разом з тим, якщо проаналізувати правові підстави застосування таких понять як: „знижки”, „розпродаж”, то у повсякденному житті можна виявити чисельні порушення в цій сфері. З метою охорони прав споживачів необхідним є надання роз’яснень споживачам щодо тих вимог законодавства, яким повинні відповідати „знижки” та „розпродаж”.
За загальним правилом, продавець (виконавець), який реалізує продукцію, повинен обов'язково зазначати ціну кожної одиниці такої продукції або однієї категорії продукції та ціну однієї стандартної одиниці цієї продукції. Написи щодо ціни реалізації продукції мають бути чіткими і простими для розуміння. Ціна продукції повинна включати в себе всі податки та неподаткові обов'язкові платежі, які відповідно до законодавства сплачуються споживачем під час придбання відповідної продукції. На аукціонних торгах споживачам повинна повідомлятися стартова ціна продажу відповідного товару. Ціна товару зазначається за одну упаковку такого товару, а якщо товар поставляється без упаковки - за одиницю вимірювання, яка звичайно застосовується до такого товару.
У разі, коли за одну ціну пропонується кілька товарів, робіт або послуг чи їх поєднання або якщо продавець (виконавець) надає споживачеві при реалізації однієї продукції право одержати іншу продукцію за зниженою ціною, до споживача доводиться інформація щодо: змісту та вартості пропозиції та у разі пропонування товарів, робіт або послуг за одну ціну - ціни таких товарів, робіт або послуг, взятих окремо; умови прийняття пропозиції, зокрема строку її дії та будь-яких обмежень, включаючи обмеження щодо кількості.
Вживання понять „знижка” або „зменшена ціна” або будь-яких інших, аналогічних за значенням, дозволяється лише за додержання таких умов:
- якщо вони застосовуються до продукції, яку безпосередньо реалізує суб'єкт господарювання;
- якщо такого роду знижка або зменшення ціни застосовується протягом визначеного та обмеженого періоду часу;
- якщо ціна продукції є нижчою за її звичайну ціну.
Вживання поняття „розпродаж” або будь-яких інших, аналогічних йому, дозволяється лише з додержанням таких умов:
- якщо здійснюється розпродаж усіх товарів у межах певного місця або чітко визначеної групи товарів;
- якщо тривалість розпродажу обмежено в часі;
- якщо ціни товарів, що підлягають розпродажу, є меншими за їх звичайну ціну.
Після публічного повідомлення про початок проведення розпродажу, застосування знижок або зменшення ціни до споживачів повинна доводитися інформація про ціну продукції, що була встановлена до початку проведення відповідного розпродажу, застосування знижок або зменшення ціни, а також ціну цієї ж продукції, встановлену після їх початку.
Дотримання викладених вимог є необхідним при здійсненні охорони прав споживачів. Правова освіта в споживчій сфері повинна бути спрямована на захист осіб – „шопоголіків” від придбання непотрібної їм продукції за нібито зніженими цінами. У разі виявлення порушень споживачами при здійсненні розпродажів, вони повинні вимагати дотримання тих акційних вимог, які були оголошені та продажу товарів відповідно до визначених акцій, тому що саме від активної правозахисної поведінки споживача буде залежати дотримання вимог чинного законодавства продавцями товарів.

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст і натисніть Ctrl + Enter




 Інші наукові праці даної секції
ЦИВІЛЬНІ ПРОЦЕСУАЛЬНІ СТРОКИ ТА ІНШІ ЧАСОВІ ПАРАМЕТРИ У НАКАЗНОМУ ПРОВАДЖЕННІ
27.01.2008 14:47
АКТУАЛЬНІСТЬ СТВОРЕННЯ ПРОМИСЛОВО-ФІНАНСОВИХ ГРУП (ПФГ) В УКРАЇНІ В УМОВАХ СУЧАСНОГО ДЕРЖАВОТВОРЕННЯ
25.02.2008 20:58
ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ІНСТИТУТУ „ТАЄМНИЦІ” ЗА ЗАКОНОДАВСТВОМ УКРАЇНИ
17.02.2008 20:46
ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ НОРМАТИВНИХ ВИМОГ ПРИ ЗДІЙСНЕННІ БУДІВНИЦТВА
17.02.2008 20:44




© 2006-2024 Все права защищены При использовании материалов сайта, ссылка на www.lex-line.com.ua обязательна!


Наукова спільнота - інтернет конференції
Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки
Наукові конференції
Актуальні дослідження правової та історичної науки. Юридична лінія
 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше