:: LEX :: «СХІДНИЙ НАПРЯМ» ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ПОЛІТИКИ СУСІДСТВА
   
 
  Главная
  Как принять участие в научной конференции?
  Календарь конференций
  Акція! 100 грн на мобільний
  Наши сборники

Актуальные исследования правовой и исторической науки (выпуск 32)

Срок представления материалов

13 мая 2021

До начала конференции осталось дней 1


  Научные конференции
 

  Полезные правовые интернет ресурсы
 

 Полезные ссылки
 
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Юридичний форум
Законодавство України
Єдиний державний реєстр судових рішень


 Счетчики


 Ссылки


 Кнопка
www.lex-line.com.ua - Міжнародні науково-практичні інтернет-конференції за різними юридичними напрямками

«СХІДНИЙ НАПРЯМ» ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ПОЛІТИКИ СУСІДСТВА
 
09.05.2019 10:42
Автор: Ковальчук Ірина Миколаївна, аспірантка Факультету Права та Адміністрації Ягеллонського Університету
[Секция 2. Конституционное право. Конституционное процессуальное право. Административное право. Административное процессуальное право. Таможенное и налоговое право. Международное право. Муниципальное право]

З метою забезпечення стабільності, сталого розвитку та гарантування безпеки на Європейському континенті, в зовнішній політиці Європейського Союзу (надалі – ЄС) щораз більше значення приділяється відносинам з сусідніми державами, побудованих на спільних цінностях і стандартах. Яскравим прикладом цього являється Європейська політика сусідства (надалі – ЄПС). 

Перша згадка про ЄПС з’явилася у березні 2003 року в зверненні Європейської Комісії «Ширша Європа – Сусідство: нові рами відносин з східними та південними сусідами», а остаточна концепція - в травні 2004 року в зверненні «ЄПС – Стратегія». Сутність ЄПС полягає у поглибленню взаємовідносин між ЄС і чого членами, з однієї сторони, та низкою держав Східної Європи, Північної Африки та Близького Сходу, з другої сторони. Ці відносини, передусім, охоплювали політичну та господарську сфери, правосуддя, соціальну політику, транспорт та сектор енергетики [1].

З часом у межах ЄПС виокремилося кілька різних керунків, серед яких особливо важливе місце посіло Східне партнерство. Східне партнерство – це політика ЄС, що має на меті зміцнення політичних та господарських стосунків зі східними сусідами міжнародної організації. Воно охоплює ЄС та 28 держав-членів ЄС, а також 6 держав Східної Європи, а саме Україну, Білорусь, Молдову, Грузію, Азербайджан та Вірменію. Ініціаторами «східного напряму» ЄПС є Польща та Швеція, які у 2008 р. представили спільну концепцію Східного партнерства, котра заклала підвалини майбутнього керунку. Своє існування Східне партнерство виводить з прийняття 7 травня 2009 року Спільної декларації країн-учасниць Празького саміту з питань Східного партнерства, яка передбачала, що його метою є створення необхідних умов для прискорення процесу політичного об'єднання, а також економічної інтеграції між ЄС і країнами-партнерами. З цією метою в рамках Східного партнерства планується надавати підтримку політичним і соціально-економічним реформам у країнах-партнерах, сприяючи їхньому зближенню з ЄС [3].

Співпраця в рамах Східного партнерства будується на основі двосторонньої та багатосторонньої співпраці. Варто зазначити, що в основу такої співпраці закладено 2 принципи: принцип диверсифікації (зміст, форма і темп співпраці залежать від здатності країни-учасника Східного партнерства) та принцип обумовленості  (залежність рівня розвитку співпраці від реалізації державою-партнером внутрішніх реформ) [2].

Таким чином, з вище наведеного вбачається, що Східне партнерство належить до пріоритетних напрямків зовнішньої політики ЄС. Воно спрямоване на забезпечення стабільності та гарантування безпеки як держав-членів ЄС, так і безпеки та сталого розвитку 6 держав-партнерів Східного партнерства.

Література:

1. Fiszer J. M. (red.) (2012), Europejska polityka sąsiedztwa Unii Europejskiej: geneza, doświadczenia, perspektywy, Dom Wydawniczy Elipsa, Warszawa

2. Mizerska-Wrotkowska M., Geneza i instytucjonalizacja Partnerstwa Wschodniego, Elipsa, Warszawa  2011

3. Спільна декларація країн-учасниць Празького саміту з питань Східного партнерства  прийнята 7 травня 2009 року



допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст і натисніть Ctrl + Enter




 Інші наукові праці даної секції
НЕДОЛІКИ АКЦИЗНОГО ПОДАТКУ В УКРАЇНІ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ
26.04.2019 11:42
ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ЗАХОДІВ ПРОТИДІЇ КОРУПЦІЇ В ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ
07.05.2019 19:39
ПОВНОВАЖЕННЯ СПЕЦІАЛЬНИХ СУБ’ЄКТІВ ПРОТИДІЇ КОРУПЦІЇ: ПРОБЛЕМИ ВИЗНАЧЕННЯ
07.05.2019 19:35
СВОЄЧАСНІСТЬ СУДОВОГО РОЗГЛЯДУ ЗА ЄВРОПЕЙСЬКИМИ ПРИНЦИПАМИ
07.05.2019 17:25
РІВНІСТЬ ДОСТУПУ ДО ПОЛІТИЧНИХ ПОСАД: ГЕНДЕРНО-ПРАВОВИЙ АСПЕКТ
07.05.2019 17:17
ПРОБЛЕМИ ВИЗНАЧЕННЯ КАТЕГОРІЙ І СФЕР КОМПЕТЕНЦІЇ ЄС ТА ШЛЯХИ ЇХ ВИРІШЕННЯ
03.05.2019 15:32
КАТЕГОРІЯ ПУБЛІЧНА БЕЗПЕКА В СИСТЕМІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРАВ І СВОБОД ЛЮДИНИ І ГРОМАДЯНИНА
02.05.2019 15:09




© 2006-2021 Все права защищены При использовании материалов сайта, ссылка на www.lex-line.com.ua обязательна!


 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше