:: LEX :: ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ МЕХАНІЗМУ ЗАХИСТУ ІНВАЛІДІВ ВІД ДИСКРИМІНАЦІЇ
UA  RU  EN
 
  Main page
  How to take part in a scientific conference?
  Calendar of conferences
  Editorial board. PA «Naukova Spilnota»
  Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
  Archive

Actual researches of legal and historical science (Issue 61)

Date of conference

16 May 2024

Remaining time to start conference 21


  Scientific conferences
 

  Useful legal internet resources
 

 Useful references
 
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Юридичний форум
Законодавство України
Єдиний державний реєстр судових рішень


 Counters


 References


 Our bottun
www.lex-line.com.ua - Міжнародні науково-практичні інтернет-конференції за різними юридичними напрямками

ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ МЕХАНІЗМУ ЗАХИСТУ ІНВАЛІДІВ ВІД ДИСКРИМІНАЦІЇ
 
01.10.2014 22:18
Author: Лепенець Катерина Вікторівна, студентка Інституту пiдготовки кадрiв для органiв прокуратури України Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого
[Section 6. Labour law and public guarantee law]

Актуальність питання обумовлена зростанням кількості осіб з обмеженими фізичними можливостями та підвищенням ролі держави в удосконаленні механізму професійної реабілітації та забезпеченні зайнятості таких осіб. На сучасному етапі розвитку нашої держави, нажаль, зростає тенденція суттєвого збільшення числа інвалідів. 

Треба відзначити у південній Європі, а також в Австрії, Бельгії, Ірландії, кількість людей з серйозною інвалідністю нижче, ніж в інших країнах, і становить лише близько 20% від загального числа опитаних. У Великобританії, Фінляндії та Україні відсоток осіб з серйозною інвалідністю є одним з найвищих. Так чи інакше, в усіх вивчених країнах кількість людей з інвалідністю, здатних до повністю самостійного життя, не перевищує 10%. 

Як показало дослідження, у більшості країн наявність інвалідності працівників не впливає на рівень оплати їх праці, а якщо і впливає, то це пояснюється не дискримінацією інвалідів, а низькою продуктивністю їх праці. На несправедливу оплату праці можуть поскаржитися, швидше, люди без інвалідності або інваліди, здатні до самостійного життя, а не ті працівники, які не здатні жити без сторонньої допомоги. 

Там, де відмінності в заробітній платі між людьми з інвалідністю та без неї існують, як показав проведений аналіз, вони пов'язані в основному з особистими характеристиками працівників і особливостями виконуваних ними видів робіт, а не з дискримінацією щодо інвалідів.  Тим не менш, зарубіжними науковцями, були виявлені деякі винятки щодо чоловіків-інвалідів у Великобританії, жінок-інвалідів в Бельгії та Нідерландів. Однак для даних категорій населення нерівність у заробітній платі, як правило, пов'язано з вибором виду роботи, а не з дискримінацією інвалідів в сфері оплати праці. 

Політика на ринку праці повинна бути спрямована на підвищення продуктивності праці інвалідів з тим, щоб забезпечити їх високою заробітною платою. Компанії, що проводять антидискримінаційну політику, в тому числі в Україні, зобов'язані надавати інвалідам всі необхідні умови для забезпечення високої продуктивності праці, в тому числі обладнання, особисту підтримку, медичну допомогу і т.д. Метою діяльності таких компаній має бути забезпечення однакової продуктивності праці всіх категорій працівників і рівного високого рівня зарплат, незалежно від їх фізичного стану. 

Ми впевнені, що законодавство України не повинне бути дискримінаційним стосовно інвалідів і не має створювати перешкод для їх працевлаштування. Державі слід активно підтримувати включення інвалідів у вільний ринок праці. Така підтримка може здійснюватися за допомогою різних заходів, включаючи (1) професійну підготовку, (2) установлення стимулюючих квот, (3) резервоване або цільове працевлаштування, (4) надання інших видів технічної або фінансової допомоги підприємствам, що наймають працівників-інвалідів. Держава повинна заохочувати роботодавців здійснювати заходи для створення інвалідам належних умов реалізації права на працю.

Як позитивний захід із попередження дискримінації інвалідів можна запропонувати імперативний припис, який повинен забезпечувати  реалізацію принципу справедливої зайнятості через обов’язкову участь інвалідів в усіх органах влади та підприємствах, установах та організаціях державної форми власності у відповідному процентному відношенні. На нашу думку, такий нормативний механізм має гарантувати інвалідам захист від структурної та системної дискримінації в Україні.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст і натисніть Ctrl + Enter




© 2006-2024 All Rights Reserved At use of data from the site, the reference to the www.lex-line.com.ua is obligatory!


Наукова спільнота - інтернет конференції
Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки
Наукові конференції
Актуальні дослідження правової та історичної науки. Юридична лінія
 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше