:: LEX :: МІЖНАРОДНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ ПАСАЖИРІВ
UA  RU  EN
 
  Головна
  Як взяти участь в науковій конференції?
  Календар конференцій
  Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
  Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
  Архів

Актуальні дослідження правової та історичної науки (випуск 61)

Термін подання матеріалів

16 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 9


  Наукові конференції
 

  Корисні правові інтернет ресурси
 

 Корисні лінки
 
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Юридичний форум
Законодавство України
Єдиний державний реєстр судових рішень


 Лічильники


 Лінки


 Наша кнопка
www.lex-line.com.ua - Міжнародні науково-практичні інтернет-конференції за різними юридичними напрямками

МІЖНАРОДНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ ПАСАЖИРІВ
 
15.09.2023 15:32
Автор: Васильченко Дар’я Ігорівна, магістрант, факультет міжнародних відносин, Національний авіаційний університет
[Секція 2. Конституційне право. Конституційне процесуальне право. Адміністративне право. Адміністративне процесуальне право. Митне та податкове право. Міжнародне право. Муніципальне право]

Міжнародна правова база, що регулює пасажирські авіаперевезення, є складним і нормативно важливим компонентом світової авіаційної галузі. Оскільки люди все більше покладаються на авіаперевезення як для бізнесу, так і для відпочинку, стає вкрай важливим забезпечити безпеку та ефективність міжнародних авіаперевезень. 

В основі міжнародного авіаційного права лежить Чиказька конвенція, офіційно відома як Конвенція про міжнародну цивільну авіацію, яка була підписана в 1944 році [1]. Ця знакова угода, створена Міжнародною організацією цивільної авіації (ICAO), встановила фундаментальні принципи та стандарти для міжнародного авіасполучення. Конвенція охоплює широкий спектр питань, включаючи суверенітет повітряного простору, аеронавігацію та безпеку повітряних суден.

ICAO, спеціалізована установа Організації Об'єднаних Націй, є головним органом, відповідальним за регулювання та гармонізацію міжнародної цивільної авіації [3]. Її місія полягає в просуванні безпечної, захищеної та ефективної авіації по всьому світу. ICAO розробляє стандарти, рекомендовану практику та процедури, які держави-члени зобов’язуються прийняти для забезпечення справедливості та безпеки пасажирських повітряних перевезень.

На додаток до Чиказької конвенції та стандартів ICAO, країни укладають двосторонні та багатосторонні угоди для регулювання конкретних аспектів пасажирських авіаперевезень. Двосторонні угоди про повітряне сполучення (ASA) укладаються між двома країнами та визначають такі фактори, як маршрути, частоти та пропускну здатність між їхніми відповідними авіакомпаніями. Багатосторонні угоди, з іншого боку, передбачають участь кількох сторін і вирішують ширші питання, такі як конкуренція та екологічні проблеми.

Угоди про відкрите небо, які є прикладом багатосторонніх угод, відіграли важливу роль у лібералізації міжнародних авіаперевезень. Ці угоди усувають багато обмежень на маршрути та пропускну спроможність, сприяючи зростанню конкуренції та часто призводячи до нижчих цін на авіаквитки та більших можливостей для пасажирів.

Безпека пасажирів має першочергове значення в міжнародних авіаперевезеннях. Монреальська конвенція, міжнародний договір, підписаний у 1999 році, встановлює єдині правила відповідальності авіакомпаній у випадках травмування або смерті пасажирів, а також за втрачений або пошкоджений багаж [2]. Тим часом різні міжнародні організації, такі як Міжнародна асоціація повітряного транспорту (IATA) і Міжнародна рада аеропортів (ACI), тісно співпрацюють з урядами для посилення заходів авіаційної безпеки..

Екологічна стійкість стає все більш критичним питанням в авіаційній промисловості. Міжнародна асоціація повітряного транспорту (IATA) запровадила такі програми, як «Схема компенсації та скорочення викидів вуглецю для міжнародної авіації» (CORSIA), щоб усунути викиди парникових газів у галузі [4]. Крім того, міжнародні організації працюють над розробкою екологічно чистого авіаційного палива та більш економних літаків, щоб зменшити вплив пасажирських авіаперевезень на навколишнє середовище.

Висновки. Міжнародне правове регулювання пасажирських повітряних перевезень є багатогранним заходом, який забезпечує безпеку, охорону та ефективність світової авіації. Чиказька конвенція, ІКАО та мережа двосторонніх і багатосторонніх угод утворюють основу цієї нормативної бази. Крім того, постійні зусилля щодо вирішення проблем навколишнього середовища демонструють прихильність галузі до екологічних методів.

Оскільки пасажирські авіаперевезення продовжують рости та розвиватися, міжнародна співпраця та дотримання правових стандартів залишатимуться важливими для задоволення потреб мандрівників, зберігаючи при цьому найвищі стандарти безпеки та екологічної відповідальності в авіаційному секторі.

Література:

1. Конвенція про міжнародну цивільну авіацію. Верховна Рада України. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/995_038#Text (дата доступу: 14.09.2023)

2. Конвенція про уніфікацію деяких правил міжнародних повітряних перевезень. Верховна Рада України. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/995_594#Text (дата доступу: 14.09.2023)

3. Міжнародна організація цивільної авіації. Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України. URL: https://mtu.gov.ua/content/mizhnarodna-organizaciya-civilnoi-aviacii.html (дата доступу: 14.09.2023)

4. CORSIA. Державна авіаційна служба України. URL: https://avia.gov.ua/pro-nas/mizhnarodna-diyalnist/corsia/ (дата доступу: 14.09.2023)

___________________

Науковий керівник: Замула Аліна Юріївна, кандидат юридичних наук, Національний університет «Одеська юридична академія»



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст і натисніть Ctrl + Enter




 Інші наукові праці даної секції
ENERGY SECURITY OF THE EUROPEAN UNION: REDEFINING THE CONCEPT AMID THE RUSSIAN AGGRESSION AGAINST UKRAINE
19.09.2023 15:02
МІЖНАРОДНО-ПРАВОВЕ СПІВРОБІТНИЦТВО У СФЕРІ РЕАДМІСІЇ МІЖ УКРАЇНОЮ ТА РЕСПУБЛІКОЮ МОЛДОВА
18.09.2023 15:17
НЕГАТИВНІ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ ДЕРЖАВИ У СФЕРІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРАВА ОСОБИ НЕ БУТИ ПІДДАНИМ КАТУВАННЮ, АБО НЕЛЮДСЬКОМУ ЧИ ТАКОМУ, ЩО ПРИНИЖУЄ ГІДНІСТЬ, ПОВОДЖЕННЮ АБО ПОКАРАННЮ
12.09.2023 12:47
ПРОЦЕС ПОКАРАННЯ РФ ЗА ВІЙСЬКОВІ ЗЛОЧИНИ ТА ПОРУШЕННЯ ПРАВ ЛЮДИНИ ПІД ЧАС РОСІЙСЬКО-УКРАЇНСЬКОЇ ВІЙНИ: МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД
07.09.2023 15:03
ПРОБЛЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ВДОСКОНАЛЕННЯ АНТИКОРУПЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ В УКРАЇНІ
02.09.2023 10:41




© 2006-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.lex-line.com.ua обов’язкове!


Наукова спільнота - інтернет конференції
Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки
Наукові конференції
Актуальні дослідження правової та історичної науки. Юридична лінія
 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше