:: LEX :: ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА УКРАЇНИ
   
 
  Головна
  Як взяти участь в науковій конференції?
  Календар конференцій
  Акція! 100 грн на мобільний
  Наші збірники

Актуальні дослідження правової та історичної науки (випуск 23)

Термін подання матеріалів

11 червня 2020

До початку конференції залишилось днів 13


  Наукові конференції
 

  Корисні правові інтернет ресурси
 

 Корисні лінки
 
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Юридичний форум
Законодавство України
Єдиний державний реєстр судових рішень


 Лічильники


 Лінки


 Наша кнопка
www.lex-line.com.ua - Міжнародні науково-практичні інтернет-конференції за різними юридичними напрямками

ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА УКРАЇНИ
 
18.02.2014 22:29
Автор: Горохівська Діана Володимирівна, бакалавр, Національний університет Міністерства доходів і зборів України
[Секція 11. Право інтелектуальної власності та його захист. Інформаційне право]

В сучасному світі досить актуальною темою є забезпечення інформаційної безпеки, оскільки процес інформатизації суспільства розвивається швидко і непередбачено. Що в свою чергу, призводить до створення єдиного інформаційного простору, в межах якого відбувається зібрання, обробка, зберігання та обмін інформацією між суб’єктами, які входять в даний простір, тобто окремими особами, організаціями, державами. Життєдіяльність суспільства визначається рівнем розвитку, якістю функціонування і безпекою інформаційного простору. Інформаційне законодавство України спрямовано на закріплення державної інформаційної політики, яка передбачає забезпечення безпеки в інформаційній сфері, нормального розвитку технологій та засобів захисту.

Багато дослідників вивчали інформаційну безпеку в цілому. Серед вчених, які в останні роки присвячували свої науково-практичні роботи вивченню та дослідженню певних засобів забезпечення інформаційної безпеки, слід назвати І. Арістова, В. Кальниш, А. Марущак, О. Олійник, В. Петрик, В. Полевий, М. Присяжнюк, О.М. Розум, В. Степанов, Л.Л. Тарангул та інших. Їхні дослідження на даному етапі розвитку інформаційного простору розкривають певні сучасні питання, але проблеми інформаційної безпеки все ще залишається відкритим і актуальним в сьогоденні.

Інформаційна безпека держави - це стан її захищеності, при якому спеціальні інформаційні операції, акти зовнішньої інформаційної агресії, інформаційний тероризм, незаконне зняття інформації за допомогою спеціальних технічних засобів, комп’ютерні злочини та інший деструктивний інформаційний вплив не завдає суттєвої шкоди національним інтересам [1].

Інформаційна безпека має три основні складові: конфіденційність, цілісність і доступність. Конфіденційність належить до захисту чутливої  інформації  від несанкціонованого доступу. Цілісність означає захист точності і повноти інформації і програмного забезпечення. Доступність – це забезпечення доступності інформації і основних послуг для користувача в потрібний для нього час [2].

Отже, із кожним етапом розвитку науково-технічного прогресу буде зростати важливість питання інформаційної безпеки не лише окремого громадянина, але й суспільства і держави загалом. Інформація стала чинником, який може призвести до значних технологічних аварій, військових конфліктів, зруйнувати цілісність державного управління, фінансову систему, роботу наукових центрів. Ми бачимо, що чим вищий рівень інформатизації суспільства, тим потрібнішою стає надійна інформаційна безпека, оскільки реалізація інтересів людей та держав все частіше здійснюється за допомогою інформатизації.




Література:

1. Фурашев В. Сутність та визначення понять «інформаційна безпека» та «безпека інформації» / В. Фурашев // Правова інформатика. - № 2(34)/2012.

2. Фурашев В. Питання законодавчого визначення понятійно-категоріального апарату у сфері інформаційної безпеки // «Інформація і право». - № 1(14)/2012.

3. Горохівська Д.В., Овдієнко М.Ю., Стасів Т.М. Інформаційне право в системі права: матеріали міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. [«Права людини: досягнення, проблеми, перспективи»], (м. Тернопіль, 2 жовтня 2013р.) / - Тернопіль: 2013. - С. 108 - 109.

4. Горохівська Д.В., Стасів Ю.М., Глодова Д.В. Захист інформації в органах Державної податкової служби України: матеріали XVIII міжнар. наук.-практ. конф. [«Інформаційні технології в економіці, менеджменті і бізнесі. Проблеми науки, практики і освіти»], (м. Київ, 29 листопада 2012 р.) / – К.: Вид-во Європейського ун-ту, 2012. - С. 129 - 131.



допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст і натисніть Ctrl + Enter




 Інші наукові праці даної секції
ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ В ДІЯЛЬНІСТЬ ДЕРЖАВНИХ ОРГАНІВ
18.02.2014 22:31
ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ
18.02.2014 22:26
СУЧАСНИЙ СТАН РЕГУЛЮВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ПРАВОВІДНОСИН
18.02.2014 22:16
ІНФОРМАЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНЕ ПРОТИБОРСТВО В УМОВАХ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ
18.02.2014 22:11
ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА В УМОВАХ РОЗВИТКУ ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ
18.02.2014 22:07




© 2006-2020 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.lex-line.com.ua обов’язкове!


 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше
 
 Голосування 
Чи вбачаєте Ви доцільність у запровадженні державної політики здоровʼязбереження як напряму галузі охорони здоровʼя:

Так, напрям здоровʼязбереження може бути ефективним у пошуках засобів, способів і методів оздоровленняорганізму здорової людини, у профілактиці і попередженні захворювань, реабілітації і догляді за хворими
Ні, мене влаштовує, існуюча модель охорони здоровʼя треба орієнтуватися на лікування хвороби і потреби хворого


Результати голосувань Докладніше