:: LEX :: ФУНКЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГУВАННЯ
   
 
  Головна
  Як взяти участь в науковій конференції?
  Календар конференцій
  Акція! 100 грн на мобільний
  Наші збірники

Актуальні дослідження правової та історичної науки (випуск 15)

Термін подання матеріалів

16 вересня 2019

До початку конференції залишилось днів 27


  Наукові конференції
 

  Корисні правові інтернет ресурси
 

 Корисні лінки
 
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Юридичний форум
Законодавство України
Єдиний державний реєстр судових рішень


 Лічильники


 Лінки


 Наша кнопка
www.lex-line.com.ua - Міжнародні науково-практичні інтернет-конференції за різними юридичними напрямками

ФУНКЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГУВАННЯ
 
04.03.2019 17:37
Автор: Самардак Ігор Михайлович, слухач магістратури, Львівський державний університет внутрішніх справ
[Секція 2. Конституційне право. Конституційне процесуальне право. Адміністративне право. Адміністративне процесуальне право. Митне та податкове право. Міжнародне право. Муніципальне право]

Виконання завдань органами Національної поліції України щодо боротьби із злочинністю, забезпечення конституційних прав громадян та публічного порядку безпосередньо пов’язане з належною організацією та ефективним виконанням внутрішньо-організаційних функцій.

Аналітичну роботу розуміють як комплекс організаційних методів та методичних прийомів, метою яких є вивчення інформації про стан злочинності і публічного порядку, аналіз результатів практичної діяльності органів поліції, а також тих умов, в яких вони функціонують. Завдяки цьому можна виявити та дати оцінку проблемам, що виникають, сформулювати цілі, визначити об’єктивно необхідні функції, обґрунтувати структуру та підвищити ефективність діяльності системи [1, с. 78].

На даний час, аналітичне забезпечення становить самостійну систему, яка характеризується певними принципами організації й управління, що має властиві їй функції та чітко сформульовані цілі розвитку як на найближчий, так і на перспективний періоди, та складається, у свою чергу, з підсистем, між якими існують стійкі структурні зв’язки [2, с. 68].

Підрозділи організаційно-аналітичного забезпечення та оперативного реагування відіграють ключову роль в інформаційно-аналітичному забезпеченні органів поліції, що включає також забезпечення обігу інформації. 

Управління організаційно-аналітичного забезпечення та оперативного реагування (далі - УОАЗОР) здійснюють координацію, аналіз, планування, контроль та узгодження діяльності структурних підрозділів апарату Головних управлінь Національної поліції (далі – ГУ НП) та відокремлених структурних підрозділів ГУ  з питань забезпечення публічної безпеки і порядку, охорони прав і свобод людини, інтересів суспільства і держави, протидії злочинності, а також надання в межах, визначених законом, послуг з допомоги особам, які з особистих, економічних, соціальних причин або внаслідок надзвичайних ситуацій потребують такої допомоги [3].

Вказані підрозділи забезпечують і здійснюють в межах своєї компетенції функції Національної поліції України щодо координації, аналізу, планування, контролю та узгодження дій територіальних (міжрегіональних) органів, структурних (відокремлених) підрозділів поліції з реалізації державної політики у сфері забезпечення публічної безпеки і порядку, охорони та захисту прав і свобод людини, інтересів суспільства і держави та протидії злочинності.

Можна виокремити наступні функції:

1. Збір інформації про криміногенну ситуацію на території обслуговування Національної поліції.

2. Підготовка інформаційних документів, що має на меті забезпечити зберігання інформації в діяльності підрозділів інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності органів Національної поліції.

3. Обмін інформацією з правоохоронними органами та іншими органами державної влади.

4. Інформування керівництва про стан виконання підрозділами Національної поліції покладених на них завдань.

5. Формування та ведення інформаційних ресурсів. Згідно зі ст. 25 Закону України «Про Національну поліцію» поліція формує бази даних, що входять до єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України [4].

В умовах стрімкого зростання інформаційних потоків і вкрай короткого терміну для прийняття рішень, першочерговим завданням постає створення для керівників різних рівнів, особливо органів державної влади та місцевого самоврядування, сучасного технологічного середовища, що сприяє оперативному аналізу інформації та прийняттю ефективних управлінських рішень як у поточних (планових), так і в надзвичайних (позапланових) кризових ситуаціях. Найважливішим елементом цього середовища є побудова ситуаційних центрів різних рівнів.

Утворені в системі Національної поліції ситуаційні центри – це підрозділи зі збору, опрацювання й аналізу інформації щодо рівня, структури і динаміки злочинності по всій Україні. Є ситуаційний центр Національної поліції, де проводиться лише збір та опрацювання інформації, і ситуаційні центри в місті Києві та областях, у складі яких працює служба «102».

Таким чином, інформаційно-аналітична робота в органах Національної поліції будучи однією із функцій процесу управління, завдяки підрозділам УОАЗОР трансформується у виконання вказаними підрозділами в межах своєї компетенції функцій Національної поліції України.

Джерела:

1. Ковтун І. В. Організаційно-аналітичне забезпечення діяльності кримінальної міліції: проблемні аспекти. Вісник Академії управління МВС України. Київ, 2009. № 3. С. 71–80.

2. Пеньков С. В. Аналіз організації інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності Національної поліції України. Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. Харків, 2017. № 3 (78). С. 66–73.

3. Про затвердження Типового положення про управління організаційно-аналітичного забезпечення та оперативного реагування головних управлінь Національної поліції України в Автономній Республіці Крим та м. Севастополі, областях, м. Києві : наказ МВС України від 22.01.2016 р. № 39. URL: http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0216-16

4. Про Національну поліцію : Закон України від 02.07.2015 р. № 58-VIII. URL: http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/580-19

___________________________

Науковий керівник: Йосифович Данило Ігорович, кандидат юридичних наук, доцент, полковник поліції, завідувач кафедри адміністративного права та адміністративного процесу факультету №3 Інститут з підготовки фахівців для підрозділів Національної поліції, Львівський державний університет внутрішніх справ



допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст і натисніть Ctrl + Enter




 Інші наукові праці даної секції
СУБ’ЄКТИ ЗДІЙСНЕННЯ ПРАВОВОГО МОНІТОРИНГУ
21.02.2019 10:14
ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ ВИЗНАЧЕННЯ АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВОГО СТАТУСУ ВИЩОГО АНТИКОРУПЦІЙНОГО СУДУ В УКРАЇНІ
07.03.2019 10:04
АДМІНІСТРАТИВНІ ДОГОВОРИ У СФЕРІ МАЛОЇ ПРИВАТИЗАЦІЇ
07.03.2019 09:54
ВІДКРИТІСТЬ ПРАВООХОРОННОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ – ВАЖЛИВИЙ АСПЕКТ В ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІВ ПРАВОПОРЯДКУ
05.03.2019 12:12
ОСНОВНІ ПЕРЕВАГИ «COMMUNITY POLICING»
04.03.2019 17:04




© 2006-2019 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.lex-line.com.ua обов’язкове!


 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше
 
 Голосування 
Чи вбачаєте Ви доцільність у запровадженні державної політики здоровʼязбереження як напряму галузі охорони здоровʼя:

Так, напрям здоровʼязбереження може бути ефективним у пошуках засобів, способів і методів оздоровленняорганізму здорової людини, у профілактиці і попередженні захворювань, реабілітації і догляді за хворими
Ні, мене влаштовує, існуюча модель охорони здоровʼя треба орієнтуватися на лікування хвороби і потреби хворого


Результати голосувань Докладніше