:: LEX :: АВТОРИТАРНИЙ РЕЖИМ ВЛАДИ, ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ
   
 
  Головна
  Як взяти участь в науковій конференції?
  Календар конференцій
  Акція! 100 грн на мобільний
  Наші збірники

Актуальні дослідження правової та історичної науки (випуск 18)

Термін подання матеріалів

11 грудня 2019

До початку конференції залишилось днів 1


  Наукові конференції
 

  Корисні правові інтернет ресурси
 

 Корисні лінки
 
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Юридичний форум
Законодавство України
Єдиний державний реєстр судових рішень


 Лічильники


 Лінки


 Наша кнопка
www.lex-line.com.ua - Міжнародні науково-практичні інтернет-конференції за різними юридичними напрямками

АВТОРИТАРНИЙ РЕЖИМ ВЛАДИ, ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ
 
08.03.2017 15:13
Автор: Аразов Вадим Фікратович, Університет митної справи та фінансів
[Секція 1. Теорія та історія держави і права. Історія політичних і правових вчень. Філософія права]

Авторитарний режим виникає у країнах, де спостерігаються тривалі економічні і політичні кризи, подолання яких демократичними засобами стає неможливим. Якщо авторитарна влада змогла сконцентрувати зусилля та ресурси для розв’язання завдань економічного зростання, забезпечити громадський порядок, а також не допустити протистояння групових інтересів. Такі авторитарні елементи в історичному вимірі були притомні для багатьох країн. [1, с.1]

Авторитаризм (від лат. аиіогііан - абсолютна влада, вплив, наказ)  — це такий режим, коли порушуються або обмежуються основні права людини, особливо її свобода, честь і гідність; коли влада зосереджується в руках невеликої групи людей або однієї особи; коли забороняється легальна діяльність політичних партій і громадських об'єднань, які знаходяться в опозиції.

Авторитарний режим має такі різновиди: тоталітарний, фашистський, військово-диктаторський, расистський, автократичний, вождізм. [1, с.1 ]

Політичний режим держави - це метод організації системи, що відображає відносини органів влади та представників суспільства, соціальну свободу і особливості правового життя в країні. В основному ці властивості обумовлені певними традиційними особливостями, культурою, умовами історичного становлення держави. Значить, можна сказати, що в будь-якій країні утворився свій особливий і характерний політрежим. Проте у більшості з них в різних державах можна знайти схожі риси.

Політичні режими класифікуються за різними ознаками - від формально-юридичних до географічних, але найпоширенішою класифікацією є їх поділ на тоталітарні, авторитарні і демократичні. Можливість виникнення авторитарного режиму на перехідний період закладена у психологічній реакції людей на кризові ситуації, прагнення соціальної упорядкованості, надійності, передбачуваності. В умовах виникли авторитарні системи, переросли навіть у фашизм. [2, с.1]

Авторитарний режим використовує масові репресивні монополізація влади і політичної життєдіяльності, недозволеним існування опозиційних структур, одноосібної, що не залежить ні від чого, легальної діяльності в соціумі. Подібне умова не впливає на наявність необмеженої кількості партійних організацій, а також профспілкових і деяких інших товариств, проте діяльність їх найсуворішим чином підпадає під контроль і регулюється органами влади. Більш ніж чим законою мірою є управління авторитарного режиму без опозиції  у владі. [2, с.1]

За часи правління Кровмвеля який взяв владу до своїх рук почав запроваджувати особисту диктатуру, яка супроводжувалася жорстким підходом до правління державою. До самої смерті мав популярність у народу, в тому числі завдяки іміджу «народного» політика на противагу респектабельним джентрі і королю. [3, с.1]

Таким чином, якщо провести паралель влади авторитарного режиму, то він характеризуються як позитивними сторонами, так і негативними. Основна модель авторитарного режиму полягає на волю правлячого класу та ефективність бюрократичного примусу і контролю за виконанням його розпоряджень. 




Література:

  1.http://scicenter.online/gosudarstvo-pravo-shpori/avtoritarniy-rejim.html 

2.http://faqukrs.xyz/novini-ta-suspilstvo/politika/110310-antidemokratichni-rezhimi-totalitarnij-i.html 

3. http://librebook.ru/cromwell/vol1/1

_____________________________

Науковий керівник: Морозов Олег Вікторович, професор кафедри теорії та історії держави і права Університету митної справи та фінансів м. Дніпро 



допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст і натисніть Ctrl + Enter




 Інші наукові праці даної секції
ФІЛОСОФСЬКО-ПРАВОВА КОНЦЕПТУАЛІЗАЦІЯ ПРИНЦИПУ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ
28.02.2017 13:45
ДЕРЖАВНІ РОЗПОРЯДЖЕННЯ УРЯДУ ПОЛЬЩІ ПРО ПЕРЕПИС НАСЕЛЕННЯ У СХІДНІЙ ГАЛИЧИНІ (1921 РІК)
24.02.2017 14:03
ФУНКЦІЇ ЮРИДИЧНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ
10.03.2017 22:18
ФІЛОСОФСЬКО-ПРАВОВА ХАРАКТЕРИСТИКА СПІВВІДНОШЕННЯ СВОБОДИ ТА ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ У ПРАВООХОРОННІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
04.03.2017 09:28




© 2006-2019 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.lex-line.com.ua обов’язкове!


 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше
 
 Голосування 
Чи вбачаєте Ви доцільність у запровадженні державної політики здоровʼязбереження як напряму галузі охорони здоровʼя:

Так, напрям здоровʼязбереження може бути ефективним у пошуках засобів, способів і методів оздоровленняорганізму здорової людини, у профілактиці і попередженні захворювань, реабілітації і догляді за хворими
Ні, мене влаштовує, існуюча модель охорони здоровʼя треба орієнтуватися на лікування хвороби і потреби хворого


Результати голосувань Докладніше