:: LEX :: ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ У ГАЛУЗІ МУНІЦИПАЛЬНОГО ТРАНСПОРТУ
UA  RU  EN
 
  Главная
  Как принять участие в научной конференции?
  Календарь конференций
  Редакционная коллегия. ОБ «Наукова спильнота»
  Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
  Архив

Актуальные исследования правовой и исторической науки (выпуск 61)

Срок представления материалов

16 мая 2024

До начала конференции осталось дней 9


  Научные конференции
 

  Полезные правовые интернет ресурсы
 

 Полезные ссылки
 
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Юридичний форум
Законодавство України
Єдиний державний реєстр судових рішень


 Счетчики


 Ссылки


 Кнопка
www.lex-line.com.ua - Міжнародні науково-практичні інтернет-конференції за різними юридичними напрямками

ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ У ГАЛУЗІ МУНІЦИПАЛЬНОГО ТРАНСПОРТУ
 
10.10.2019 18:32
Автор: Дудка Григорій Геннадійович, студент 2 курсу СВО магістр, історико-юридичного факультету Херсонського державного університету, м. Херсон, Україна
[Секция 2. Конституционное право. Конституционное процессуальное право. Административное право. Административное процессуальное право. Таможенное и налоговое право. Международное право. Муниципальное право]

Для України, як власне й для будь-якої іншої країни, розвинена транспортна інфраструктура забезпечує не тільки нормальну життєдіяльність держави, але й її національну безпеку й цілісність. Громадський транспорт, яким у переважній більшості держав опікується муніципальна влада, унікальний за своїми корисними властивостями соціальний інститут, опосередкований транспортними засобами, які, у свою чергу, функціонують тільки за наявності підходящих енергетичних ресурсів, шляхів та інших компонентів інфраструктури. У цьому зв’язку гносеологічний ефект для вітчизняної системи адміністративно-правового регулювання (далі – АПР) відносин на муніципальному транспорті (далі – МТ) підсилюється застосування компаративно-правового підходу до вивчення позитивних прикладів АПР таких відносин в інших країнах [1, c. 18].

Найближчий до нас і найрозвиненіший МТ працює у Європі. Суттєвою трансформацією АПР в сфері МТ у Європі вважають впровадження процедури відкритого тендеру для публічних закупівель послуг з перевезення пасажирів з середини 80-х років ХХ ст. у Великій Британії (1984 р. і 1986 р.) до середини 90-х років ХХ ст. у Данії, Швеції, Франції. Наразі зберігаються такі групи організаційних форм надання транспортних пасажирських послуг: 

1) комунальна модель – може передбачати монопольне (ексклюзивне) право надання цих послуг комунальними підприємствами, з історично обумовлених (як наприклад, історичні маршрути трамваєм у м. Порту) або інших причин; вхід на ринок інших перевізників можливий за умови зміни НПА; тарифи встановлює муніципальна влада;

2) скандинавська (лондонська) модель, конкурентна контрактація маршрутів (наприклад, у Фландрії, в містах Лондоні, Стокгольмі, Копенгагені, Франкфурті-на-Майні, Гифхорні та ін.) – приватних перевізників залучають для обслуговування окремих маршрутів;

3) французька модель (застосовується переважно у Франції, а також в окремих містах Іспанії, Італії, Швеції та ін.), конкурента контрактація маршрутної мережі – у порівнянні зі скандинавською моделлю надає більше прав приватним перевізникам, зокрема для збалансування витрат і виручки;

4) субсидіарна модель – нерегульовані режими АПР (вільний ринок і субсидіарна контратація) – поширений у Великій Британії з 1986 р. (крім м. Лондон), Україні та інших країнах Східної Європи. Широко використовуються мікроавтобуси комерційних перевізників для надання економічно вигідних послуг з перевезення пасажирів, компенсуються витрати на перевезення пільгових категорій громадян [2, с. 181-183]. 

Підсумовуючи, зазначимо, що способи організації муніципального транспорту в Європі значно відрізняються від однієї країни до іншої, від одного міста до іншого. Адміністративно-правове регулювання муніципального транспорту спеціалізовано здійснюється структурним підрозділом муніципалітету або окремим незалежним органом, який за законодавством здатний підтримувати інтереси споживачів транспортних послуг та перевізників. 

Література:

1. Кубко Є.Б. Програмно-цільова організація державного управління (сутність, правова основа, господарська практика): [монографія] / за ред. В.В. Цветкова. Наукова думка, 2010. 230 с.

2. Амоша О.I. Європейський досвід забезпечення ефективного функціонування підприємств міського пасажирського транспорту. Економіка будівництва і міського господарства. 2013. № 4. Т. 6. С. 179–189. 



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст і натисніть Ctrl + Enter




 Інші наукові праці даної секції
ПРАВОВИЙ ЗАХИСТ ЖУРНАЛІСТІВ ПІД ЧАС ЗБРОЙНОГО КОНФЛІКТУ: ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТА ДЕЯКІ ПРОБЛЕМНІ АСПЕКТИ
25.10.2019 09:16
ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ РОЗГЛЯДУ СПОРУ МІЖ СТОРОНАМИ У МІЖНАРОДНОМУ АРБІТРАЖІ
24.10.2019 15:48
ДЕМОКРАТИЧНА ПАРАДИГМА ВСТАНОВЛЕННЯ ВИБОРЧИХ ЦЕНЗІВ В КРАЇНАХ ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ
14.10.2019 20:21
ЗАПИТ НА ОТРИМАННЯ ІНФОРМАЦІЇ: ВИМОГИ ТА ОСОБЛИВОСТІ
14.10.2019 11:16
ГЕНДЕРНА ІДЕНТИЧНІСТЬ: МЕТОДОЛОГІЧНІ ПИТАННЯ
13.07.2020 19:41




© 2006-2024 Все права защищены При использовании материалов сайта, ссылка на www.lex-line.com.ua обязательна!


Наукова спільнота - інтернет конференції
Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки
Наукові конференції
Актуальні дослідження правової та історичної науки. Юридична лінія
 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше