:: LEX :: ІНФОРМАЦІЙНІ РЕСУРСИ У ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІВ МІНІСТЕРСТВА ДОХОДІВ І ЗБОРІВ УКРАЇНИ
UA  RU  EN
 
  Main page
  How to take part in a scientific conference?
  Calendar of conferences
  Editorial board. PA «Naukova Spilnota»
  Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
  Archive

Actual researches of legal and historical science (Issue 61)

Date of conference

16 May 2024

Remaining time to start conference 13


  Scientific conferences
 

  Useful legal internet resources
 

 Useful references
 
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Юридичний форум
Законодавство України
Єдиний державний реєстр судових рішень


 Counters


 References


 Our bottun
www.lex-line.com.ua - Міжнародні науково-практичні інтернет-конференції за різними юридичними напрямками

ІНФОРМАЦІЙНІ РЕСУРСИ У ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІВ МІНІСТЕРСТВА ДОХОДІВ І ЗБОРІВ УКРАЇНИ
 
15.12.2013 15:50
Author: Параниця Сергій Павлович, кандидат юридичних наук, доцент, Турчиняк Юрій Богданович, бакалавр, Національний університет державної податкової служби України
[Section 11. Law of intellectual ownership and his defence. Informative law]

Сучасна діяльність правоохоронних органів відзначається прагненням використовувати передові технології для досягнення цілей з метою оптимізації та удосконалення  власної  управлінської діяльності. Не є винятком і органи Міністерства доходів і зборів  України, які під час своєї діяльності спираються на інформацію, її джерела, інформаційні процеси та ресурси. Тому ефективне функціонування податкових органів можливе лише при застосуванні відповідного комплексу заходів, що включає в себе подання, приймання та комп’ютерну обробку певних податкових даних (звітність, облік платників податків, їх реєстрацію тощо) та використання аналітичних процедур для їх глибинного, оперативного аналізу та прийняття рішень. 

Вона є базовою для функціонування органів Міндоходів України, адже  певною мірою виражає сутність призначення самої служби і наповнює її діяльність певним змістом. Тільки наявність значимої для органів Міндоходів України інформації дозволяє виконувати в повному обсязі поставлені завдання та реалізовувати визначені в законодавстві повноваження[1]. Інформаційні ресурси  фактично являються рушійною складовою діяльності.

Інформаційні ресурси – це відомості, які отримуються та накопичуються у процесі розвитку науки та практичної діяльності людей і використовуються у суспільному виробництві та управлінні. Податкова інформація трактується як сукупність відомостей і даних, що створені або отримані суб'єктами інформаційних відносин у процесі поточної діяльності і необхідні для реалізації покладених на контролюючі органи завдань і функцій [2]. 

Частина 2 статті 53 Закону України «Про інформацію» зазначає, що до інформаційних ресурсів України входить уся належна їй інформація, незалежно від змісту, форм, часу і місця створення [2]. 

Закон України «Про Національну програму інформатизації» дає визначення окремому інформаційному ресурсу як сукупності документів в інформаційних системах (бібліотеках, архівах, банках даних тощо) [3].

Опираючись на вищезазначені відомості, можемо зазначити, що управління інформаційними ресурсами органів Міндоходів  України - це діяльність спеціально уповноважених суб’єктів управління Міндоходів  України,  що регламентується нормативно-правовими актами  та  здійснюється за допомогою організаційно-правових заходів і техніки управління для ефективного отримання, збору, обробки, накопичення, зберігання інформації (інформаційних ресурсів) податкових органів з метою її (їх) подальшого раціонального та цілеспрямованого використання у практичній діяльності. 




Література:

1. Максюта А.О.  Теоретичні аспекти управління інформаційними ресурсами  [Електронний ресурс] Максюта А.О.   – Режим доступу: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_ gum/Nashp/2011_1_1/Maksuta.pdf

2. Про інформацію: Закон України від 2 жовтня 1992 р. // Відомості Верховної Ради України. – 1992.– № 48.– Ст. 650.

3. Про Національну програму інформатизації: Закон України від 4 лютого 1998 р.// Відомості Верховної Ради України. – 1998.– № 27–28– Ст. 181



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст і натисніть Ctrl + Enter




 Інші наукові праці даної секції
СТАН ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ СУСПІЛЬНИХ ВІДНОСИН В ІНФОРМАЦІЙНІЙ СФЕРІ УКРАЇНИ
15.12.2013 16:51
КІБЕРНЕТИЧНА БЕЗПЕКА В УМОВАХ СУЧАСНОГО РОЗВИТКУ УКРАЇНИ
15.12.2013 16:47
ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАКОНОДАВСТВА В УКРАЇНІ
15.12.2013 16:38
КІБЕРНЕТИЧНА БЕЗПЕКА УКРАЇНИ В УМОВАХ РОЗВИТКУ ГЛОБАЛЬНОЇ МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ
15.12.2013 16:10
ПРОБЛЕМИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ
15.12.2013 15:58
ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ТА ВПОРЯДКУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ВІДНОСИН В УКРАЇНІ
15.12.2013 15:27
РІЗНОМАНІТТЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ПРАВОВІДНОСИН НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ РОЗВИТКУ ЦИВІЛІЗАЦІЇ
15.12.2013 15:23
РОЛЬ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ У ПРИЙНЯТТІ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ
15.12.2013 14:58
ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАКОНОДАВСТВА В КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ
15.12.2013 14:32
ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ «ІНФОРМАЦІЯ» ТА ЙОГО ТРАНСФОРМАЦІЯ В ЗАКОНОДАВСТВІ УКРАЇНИ
14.12.2013 00:48




© 2006-2024 All Rights Reserved At use of data from the site, the reference to the www.lex-line.com.ua is obligatory!


Наукова спільнота - інтернет конференції
Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки
Наукові конференції
Актуальні дослідження правової та історичної науки. Юридична лінія
 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше