:: LEX :: АДМІНІСТРАТИВНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ІНОЗЕМЦІВ
   
 
  Головна
  Як взяти участь в науковій конференції?
  Календар конференцій
  Акція! 100 грн на мобільний
  Наші збірники

Актуальні дослідження правової та історичної науки (випуск 24)

Термін подання матеріалів

21 липня 2020

До початку конференції залишилось днів 8


  Наукові конференції
 

  Корисні правові інтернет ресурси
 

 Корисні лінки
 
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Юридичний форум
Законодавство України
Єдиний державний реєстр судових рішень


 Лічильники


 Лінки


 Наша кнопка
www.lex-line.com.ua - Міжнародні науково-практичні інтернет-конференції за різними юридичними напрямками

АДМІНІСТРАТИВНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ІНОЗЕМЦІВ
 
01.05.2014 00:43
Автор: Каменєва Карина Русланівна, студентка, Полтавський юридичний інститут, Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого
[Секція 5. Адміністративне право. Адміністративне процесуальне право. Митне та податкове право. Муніципальне право]

Конституція України у другому розділі "Права, свободи і обов’язки людини та громадянина" зазначає, що людина, яка знаходиться в Україні на законних підставах, користується тими ж правами та свободами, а також несе такі ж обов’язки, як і громадяни України за винятком обмежень, встановлених Конституцією України. 

При цьому на іноземців покладаються відповідні обов’язки, які нерідко ними не виконуються. Тим самим, іноземці вчиняють різного роду правопорушення, у тому числі й адміністративні.

Значною мірою ці помилки, прорахунки і недоліки пов'язані з недостатньою теоретичною розробкою проблем адміністративної відповідальності іноземців і відсутністю науково обґрунтованих рекомендацій із правильної організації профілактики адміністративних правопорушень, скоєних іноземцями в період їхнього перебування в нашій країні

 Так відсутність належного механізму  попередження адміністративних правопорушень, які вчиняються іноземцями, а також відсутність єдиної системи обліку і контролю за використанням іноземної робочої сили, несприятливо позначається на дотриманні паспортно-візового режиму в нашій країні, а також відсутність кримінальної відповідальності за порушення вимог міграційного законодавства в Україні сприяє нехтуванню його вимог окремими іноземцями. Ці тенденції, а також подальше спрощення в’їзду-виїзду дають можливість припустити, що на території України правопорушень з боку іноземців найближчим часом не зменшиться. Звичайно, кількісно адміністративні правопорушення, пов’язані з іноземцями, на  загальну кількість вчинюваних правопорушень  впливають, але у відсотковому співвідношенні в загальній структурі правопорушень їх величина незначна. Аналіз діяльності з  попередження і припинення адміністративних правопорушень, скоєних іноземцями, дозволяє дійти висновку про відсутність цілеспрямованої роботи з боку уповноважених органів і посадових осіб щодо попередження і припинення цієї групи правопорушень, а також про серйозні недоліки в їхній кваліфікації і помилках при розгляді і вирішенні справ про адміністративні правопорушення даної категорії осіб. На сьогодні ця проблема не є вирішеною, потребує удосконалення та зміни законодавчої бази, зокрема Закону України «Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства в Україні». 

На наш погляд, можна запропонувати низку організаційних заходів, що дозволить запобігти адміністративним правопорушенням серед іноземців. При цьому такі заходи не потребують серйозних матеріальних затрат, що є дуже важливим в умовах обмеженості бюджетних коштів.

По-перше потрібно налагодити тісну взаємодію органів внутрішніх справ з адміністрацією підприємств, організацій, що приймають іноземних громадян; підвищити обізнаність іноземних громадянами й осіб без громадянства основ законодавства України; поширити достатню правову пропаганду серед іноземних громадян і осіб без громадянства в місцях їхнього компактного проживання і роботи. Все це дасть можливість зменшити скоєння правопорушень серед іноземців в Україні.

По-друге поширюючи на іноземців, які на законних підставах перебувають в Україні, права, свободи і обов'язки, передбачені для її громадян,  Українська держава встановлює при цьому певні винятки. Одним з таких винятків є можливість застосування у відповідних випадках до іноземних громадян та осіб без громадянства адміністративного видворення за межі України. Застосування зазначеного примусового заходу передбачено Кодексом України про адміністративні правопорушення  і Законом України «Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства».  Слід зазначити що дана норма може слугувати дієвим механізмом в тому числі попередження правопорушення серед іноземців за діяння що порушують законодавство України, тому її застосування на даному етапі є не тільки виправданим але й необхідним.

Йдеться  про необхідність широкого висвітлення не тільки  можливості  застосування видворення, а й конкретних справ, пов’язаних  з  застосуванням  такого заходу адміністративного примусу. З огляду на те що іноземці мають конкретні цілі перебування на території України (навчання, заробіток, тощо) усвідомлення, що вони можуть все це втратити та примусово бути видворенні  за межі території України змусить їх бути більш законослухняними. 

_____________________________

Науковий керівник: к.ю.н., доцент кафедри публічного права, Кущ Олексій Євгенович.



допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст і натисніть Ctrl + Enter




 Інші наукові праці даної секції
ПОНЯТИЕ, ВИДЫ И ПРИЧИНЫ ВОЗНИКНОВЕНИЯ КОМПЕТЕНЦИОННОГО СПОРА
26.04.2014 00:02
ПРОБЛЕМНІ АСПЕКТИ ВИЗНАЧЕННЯ МИТНИХ ФОРМАЛЬНОСТЕЙ ЗА МИТНИМ КОДЕКСОМ УКРАЇНИ
22.04.2014 18:04
НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ПРАВ ВЛАСНОСТІ ТА ІНШИХ РЕЧОВИХ ПРАВ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО В УКРАЇНІ
14.04.2014 13:26
ОСОБЛИВОСТІ СУБ’ЄКТИВНОЇ СТОРОНИ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ
01.05.2014 00:37




© 2006-2020 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.lex-line.com.ua обов’язкове!


 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше
 
 Голосування 
Чи вбачаєте Ви доцільність у запровадженні державної політики здоровʼязбереження як напряму галузі охорони здоровʼя:

Так, напрям здоровʼязбереження може бути ефективним у пошуках засобів, способів і методів оздоровленняорганізму здорової людини, у профілактиці і попередженні захворювань, реабілітації і догляді за хворими
Ні, мене влаштовує, існуюча модель охорони здоровʼя треба орієнтуватися на лікування хвороби і потреби хворого


Результати голосувань Докладніше