:: LEX :: ГЕНЕЗИС АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ В ГАЛУЗІ МОЛОДІЖНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
UA  RU  EN
 
  Головна
  Як взяти участь в науковій конференції?
  Календар конференцій
  Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
  Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
  Архів

Актуальні дослідження правової та історичної науки (випуск 61)

Термін подання матеріалів

16 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 20


  Наукові конференції
 

  Корисні правові інтернет ресурси
 

 Корисні лінки
 
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Юридичний форум
Законодавство України
Єдиний державний реєстр судових рішень


 Лічильники


 Лінки


 Наша кнопка
www.lex-line.com.ua - Міжнародні науково-практичні інтернет-конференції за різними юридичними напрямками

ГЕНЕЗИС АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ В ГАЛУЗІ МОЛОДІЖНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
 
20.04.2016 16:26
Автор: Найда Інна Володимирівна, кандидат наук з державного управління, Київський кооперативний інститут бізнесу права
[Секція 5. Адміністративне право. Адміністративне процесуальне право. Митне та податкове право. Муніципальне право]

Адміністративно-правове регулювання в галузі молодіжної політики – це впорядкований цілеспрямований вплив держави на суспільні відносини в галузі організації та функціонування молодіжної політики, що передбачає встановлення загальних правил і порядку здійснення молодіжної політики.

Молодіжна політика виступає як один з показників якості суспільства. Як об’єкт адміністративно-правового регулювання молодіжна політика – це багатопланове комплексне поняття, що визначає весь інструментальний, доктринальний, методологічно-правовий спектр держаних відносин у галузі молодіжної політики держави і має визначальне значення для існування та розвитку державності країни.

Питання, пов’язані з реалізацією державної молодіжної політики, часто розглядаються науковцями в контексті становлення і розбудови інститутів держави. В цьому ракурсі необхідно зазначити праці таких вчених як: А. Зайця, В. Кременя, В. Погорілка, С. Телешуна, М. Томенка, в яких безпосередньо чи дотично розглядаються проблеми становлення державної молодіжної політики. 

В Україні державна молодіжна політика з перших років незалежності стала одним із найважливіших, пріоритетних і специфічних напрямів діяльності держави. Підвалини цієї політики було закладено з прийняттям Верховною Радою України Декларації „Про загальні засади державної молодіжної політики в Україні” (15 грудня 1992 р.) [1] та Закону України „Про сприяння соціальному становленню та розвитку молоді в Україні” (5 лютого 1993 р.) [2]. 

В контексті створення внутрішніх передумов щодо вступу України в Європейський Союз актуальним є ефективна реалізація державної молодіжної політики на регіональному рівні. Потрібно враховувати європейський досвід, де молодіжна політика на регіональну рівні є окремим, системним напрямом практичної та теоретичної діяльності її суб’єктів: органів державної влади, органів місцевого самоврядування, політичних партій, громадських організацій, рухів та інших соціальних інституцій, що здійснюється у всіх сферах життєдіяльності молоді.

До основних проблем сучасного стану законодавчої бази щодо реалізації державної молодіжної політики в Україні можна відности: роз’єднаність і наявність великої кількості нормативно-правових актів різної юридичної сили;високий рівень динамічності процесу нормотворення, часте прийняття нових норм, що ускладнюють зміст і структуру правового матеріалу;суперечності та прогалини у законодавстві у цій галузі; тощо.

Ефективність державної молодіжної політики в Україні залежить від готовності молоді до партнерства з державною владою, налагодження двостороннього зв’язку, готовності молодого покоління взяти на себе відповідальність за визнання і підтримку цієї політики. 

Відсутність державних стандартів здійснення молодіжної роботи, низька правова культура та недостатній професіоналізм працівників державних органів молодіжної політики вимагають трансформації молодіжної політики в контексті створення внутрішніх передумов щодо вступу України в Європейський Союз. 




Література:

1. Декларація Верховна Рада України «Про загальні засади державної молодіжної політики в Україні» Відомості Верховної Ради України від 20.04.1993 р., № 16, стаття 166.

2. Закону України «Про сприяння соціальному становленню та розвитку молоді в Україні»Голос України від 03.03.1993 р. 



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст і натисніть Ctrl + Enter




 Інші наукові праці даної секції
РЕЄСТРАЦІЙНЕ ПРОВАДЖЕННЯ ЩОДО ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ ТА ФІЗИЧНИХ ОСІБ-ПІДПРИЄМЦІВ: ПРОБЛЕМНІ АСПЕКТИ
28.04.2016 16:11
СПІВВІДНОШЕННЯ ПОНЯТЬ « БУДІВНИЦТВО» ТА «МІСТОБУДУВАННЯ»
23.04.2016 14:58
ШИРОКИЙ ТА ВУЗЬКИЙ ЗМІСТ МІСТОБУДІВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ПРЕДМЕТУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ
21.04.2016 18:40
ПЕРЕДУМОВИ ВИНИКНЕННЯ ВНУТРІШНЬОГО ПЕРЕМІЩЕННЯ В УКРАЇНІ
20.04.2016 10:20




© 2006-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.lex-line.com.ua обов’язкове!


Наукова спільнота - інтернет конференції
Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки
Наукові конференції
Актуальні дослідження правової та історичної науки. Юридична лінія
 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше