:: LEX :: ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ПРОБЛЕМИ ПОБУДОВИ СИСТЕМИ ОБОВ’ЯЗКОВОГО МЕДИЧНОГО СТРАХУВАННЯ В УКРАЇНІ
   
 
  Головна
  Як взяти участь в науковій конференції?
  Календар конференцій
  Акція! 100 грн на мобільний
  Наші збірники

Актуальні дослідження правової та історичної науки (випуск 25)

Термін подання матеріалів

17 вересня 2020

До початку конференції залишилось днів 37


  Наукові конференції
 

  Корисні правові інтернет ресурси
 

 Корисні лінки
 
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Юридичний форум
Законодавство України
Єдиний державний реєстр судових рішень


 Лічильники


 Лінки


 Наша кнопка
www.lex-line.com.ua - Міжнародні науково-практичні інтернет-конференції за різними юридичними напрямками

ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ПРОБЛЕМИ ПОБУДОВИ СИСТЕМИ ОБОВ’ЯЗКОВОГО МЕДИЧНОГО СТРАХУВАННЯ В УКРАЇНІ
 
07.12.2010 08:02
Автор: Токарєв Геннадій Миколайович, завідувач відділенням Донецької обласної клінічної лікарні професійних захворювань
[Адміністративне право. Адміністративне процесуальне право. Митне та податкове право. Муніципальне право]
В умовах сьогодення значної уваги заслуговують питання правового забезпечення запровадження в Україні обов’язкового медичного страхування. Це буде проявом не тільки реалізації соціальної функції держави, а й заходом покращення стану фінансування закладів охорони здоров’я.
З метою якісного втілення дійсно страхових механізмів у практику медичної діяльності, видається за доцільне допустити страхові медичні організації до діяльності у якості страховиків. Це доцільно за наступними причинами:
–    страхові компанії, не підпорядковуючись органам управління охороною здоров’я, зможуть більш об’єктивно контролювати якість медичної допомоги та взаєморозрахунки за надану медичну допомогу;
–    простіше організувати чіткий контроль з боку держави та Фонду обов’язкового медичного страхування за цільовим витрачанням коштів, які надходять до страхових медичних організацій із системи обов’язкового медичного страхування.
Відповідаючи на питання, що саме повинно фінансуватись за кошти обов’язкового медичного страхування, варто вказати, що це має бути:
–    заробітна плата медичному персоналу;
–    витрати на ліки;
–    витрати на комунальні послуги;
–    поточний ремонт приміщень медичної установи тощо.
З позицій загальної адміністративно-правової характеристики реформування вітчизняної медицини важливим видається аналіз правового статусу новостворюваного Фонду обов’язкового медичного страхування. Нам видається правильним, щоб це була незалежна від системи охорони здоров’я структура. У якості переваг саме такого кроку   варто назвати неможливість адміністративного тиску з боку медичного керівництва а також зосередженість на самій системі медичного страхування, а не на показниках діяльності органів та установ охорони здоров’я.
І, насамкінець, - внески на обов’язкове медичне страхування. Чи буде вважатись плата за медичне страхування порушенням положень статті 49 Конституції стосовно безоплатності надання медичної допомоги? Відповідаючи на це питання не потрібно забувати, що об’єктивно всім і будь-яку медичну допомогу (яку б людина не забажала) надати не зможе жодна держава світу. Для того, щоб у цьому пересвідчитись, достатньо вказати на вартість оперативних втручань, скажімо, у випадках кардіологічних чи онкологічних захворювань. Саме тому Україна і вимушена шукати вихід із такого складного морально-етичного та правового питання. Думаю, що все ж таки самі громадяни мають вносити певну частку за себе на потреби обов’язкового медичного страхування.
Таким чином, як видається,  запровадження обов’язкового медичного страхування в Україні на часі. Це дозволить покращити медичне обслуговування населення, налагодити належне фінансування медичних закладів, сприяти реалізацію прав та свобод пацієнтів.


допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст і натисніть Ctrl + Enter




 Інші наукові праці даної секції
РОЗВИТОК ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ В УКРАЇНІ ЯК ІНСТИТУТУ АДМІНІСТРАТИВНОГО ПРАВА
26.11.2010 19:24
ПРОБЛЕМИ ПРАВОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ОКРЕМИХ ФОРМ ВЗАЄМОДІЇ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО УПРАВЛІННЯ
19.11.2010 19:14
АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ У СФЕРІ ЛІСОВОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ
08.12.2010 19:21




© 2006-2020 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.lex-line.com.ua обов’язкове!


 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше
 
 Голосування 
Чи вбачаєте Ви доцільність у запровадженні державної політики здоровʼязбереження як напряму галузі охорони здоровʼя:

Так, напрям здоровʼязбереження може бути ефективним у пошуках засобів, способів і методів оздоровленняорганізму здорової людини, у профілактиці і попередженні захворювань, реабілітації і догляді за хворими
Ні, мене влаштовує, існуюча модель охорони здоровʼя треба орієнтуватися на лікування хвороби і потреби хворого


Результати голосувань Докладніше