:: LEX :: ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВЗАЄМОДІЇ ОРГАНІВ ТА УСТАНОВ ДЕРЖАВНОЇ КРИМІНАЛЬНО–ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НЕУРЯДОВИМИ ІНСТИТУЦІЯМИ
   
 
  Главная
  Как принять участие в научной конференции?
  Календарь конференций
  Акція! 100 грн на мобільний
  Наши сборники

Актуальные исследования правовой и исторической науки (выпуск 30)

Срок представления материалов

11 марта 2021

До начала конференции осталось дней 7


  Научные конференции
 

  Полезные правовые интернет ресурсы
 

 Полезные ссылки
 
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Юридичний форум
Законодавство України
Єдиний державний реєстр судових рішень


 Счетчики


 Ссылки


 Кнопка
www.lex-line.com.ua - Міжнародні науково-практичні інтернет-конференції за різними юридичними напрямками

ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВЗАЄМОДІЇ ОРГАНІВ ТА УСТАНОВ ДЕРЖАВНОЇ КРИМІНАЛЬНО–ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НЕУРЯДОВИМИ ІНСТИТУЦІЯМИ
 
06.02.2010 15:35
Автор: Гречанюк Сергій Костянтинович, кандидат юридичних наук, доцент кафедри правових дисциплін Чернігівського національного педагогічного університету ім. Т.Г.Шевченка
[Административное право. Административное процессуальное право. Таможенное и налоговое право. Муниципальное право]
Система органів та установ ДКВС України є складною централізованою, поліфункціональною структурою, що реалізовує одну з основних внутрішніх функцій держави. Враховуючи складність, важливість і виняткову соціальну значущість задач, що вирішуються кримінально-виконавчою службою України, вона зобов‘язана у своїй діяльності використовувати можливості громадянського суспільства. Інакше, як свідчить вітчизняний історичний досвід і досвід європейських держав, успішно вирішувати задачі боротьби із злочинністю і виконувати кримінальні покарання неможливо.
Успішна, ефективна діяльність органів та установ кримінально-виконавчої служби України можлива тільки за умови налагодженої, належним чином організованої і юридично врегульованої взаємодії з неурядовими інституціями.
Взаємодію органів та установ ДКВС України з неурядовими організаціям можна визначити як постійні, об'єктивно обумовлені природою правової держави взаємовідносини кримінально-виконавчої служби України та її структурних елементів з інститутами громадянського суспільства в особі різних громадських об'єднань, які відбуваються за спільним задумом (планом), узгоджені за завданнями, напрямами, часом і способами дій для досягнення важливої соціальнозначимої мети - підвищення ефективності виконання кримінальних покарань на гуманістичних, демократичних засадах і корекції злочинних проявів у суспільстві.
Організація взаємодії органів та установ ДКВС України з недержавними інституціями носить об'єктивний характер і обумовлена наступними причинами:
1) спільність частини цілей і задач взаємодіючих структур, держави і суспільства в цілому;
2) їх різна компетенція і ступінь впливу;
3) необхідність максимального використання наявних в їх розпорядженні сил і засобів, авторитету і впливу;
4) досягнення суспільством певного рівня розвитку, що характеризує його як демократичне громадянське суспільство;
5) включеність інститутів громадянського суспільства в діяльність державних структур та „прозорість” діяльності останніх;
6) пріоритет загальновизнаних гуманістичних цінностей, міжнародно-правових норм для держави і суспільства.
Сама взаємодія як явище, про що вказувалось раніше, властива будь-якій системі, будь-якій груповій діяльності людей, але лише в соціальних керованих системах воно носить змістовний, цілеспрямований характер. Моделі взаємодії з недержавними організаціями, які використовують окремі органи або установи ДКВС України являються продуманими і часто запланованими. Тобто взаємодія знаходить своє вираження за допомогою однієї з функцій управління, а саме організації. А тому можна зробити висновок, що взаємодія є самостійною операцією в управлінському циклі. Тому, на наш погляд, організація взаємодії – це управлінська функція, покликана забезпечити узгоджені за завданнями, напрямах і часом дій органів та установ ДКВС України і недержавних організацій для повноцінного і ефективного використання всіх спільних можливостей, для розв’язання поставлених завдань і виконання їх функцій.
допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст і натисніть Ctrl + Enter




 Інші наукові праці даної секції
ПРОБЛЕМИ АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВОЇ ОХОРОНИ ОБ’ЄКТІВ ПРОМИСЛОВОЇ ВЛАСНОСТІ
29.01.2010 20:04
ЗОВНІШНІ ЕЛЕМЕНТИ АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ ВНУТРІШНЬОЇ ТОРГІВЛІ
29.01.2010 20:02
ПРОБЛЕМИ ПРИТЯГНЕННЯ ФІЗИЧНИХ ОСІБ ДО АДМІНІСТРАТИВНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА ПРО ЗАХИСТ ЕКОНОМІЧНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ
28.01.2010 23:31
ПРАВОВА ОСНОВА ДІЯЛЬНОСТІ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ БОРОТЬБИ З ЕКОНОМІЧНОЮ ЗЛОЧИННІСТЮ
22.01.2010 11:46
ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ „КРЕДИТНА СПІЛКА”
22.01.2010 11:44
МІЖНАРОДНІ ЗАСАДИ ОХОРОННОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В СФЕРІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРАВ ЛЮДИНИ
21.01.2010 16:21
ЩОДО РОЗУМІННЯ ВЕРХОВЕНСТВА ПРАВА ЯК ПРИНЦИПУ АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДОЧИНСТВА В УКРАЇНІ
14.01.2010 19:02
«ЗАКОНОДАВСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ МИТНОЇ СПРАВИ»: СУВОРА АБО КОНТЕКСТУАЛЬНА НЕЯВНА ДЕФІНІЦІЯ?
10.02.2010 00:39
ДО ПИТАННЯ ПРО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СУДОВОГО РОЗГЛЯДУ СПРАВ ПРИ ПОРУШЕННІ ПРАВИЛ ДОРОЖНЬОГО РУХУ
04.02.2010 20:40
СТРУКТУРА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПРОЦЕДУРИ
02.02.2010 20:30




© 2006-2021 Все права защищены При использовании материалов сайта, ссылка на www.lex-line.com.ua обязательна!


 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше