:: LEX :: MECHANIZMY KOORDYNACJI W KONSTYTUCJI REPUBLIKI POLSKIEJ
UA  RU  EN
 
  Головна
  Як взяти участь в науковій конференції?
  Календар конференцій
  Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
  Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
  Архів

Актуальні дослідження правової та історичної науки (випуск 59)

Термін подання матеріалів

14 березня 2024

До початку конференції залишилось днів 18


  Наукові конференції
 

  Корисні правові інтернет ресурси
 

 Корисні лінки
 
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Юридичний форум
Законодавство України
Єдиний державний реєстр судових рішень


 Лічильники


 Лінки


 Наша кнопка
www.lex-line.com.ua - Міжнародні науково-практичні інтернет-конференції за різними юридичними напрямками

MECHANIZMY KOORDYNACJI W KONSTYTUCJI REPUBLIKI POLSKIEJ
 
09.09.2018 18:39
Автор: Aleksiej Anatoliewicz Maksurow, kandydat nauk prawnych, Nauczyciel z Kijowskiego Uniwersytetu Tarasa Szewczenki
[Секція 2. Конституційне право. Конституційне процесуальне право. Адміністративне право. Адміністративне процесуальне право. Митне та податкове право. Міжнародне право. Муніципальне право]

Niestety, Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej [1] nie zawierają, naszym zdaniem, istotne zasady koordynacji: w zasadzie cała koordynacja norm spalin Konstytucją kompetencji przejść te same „zasady zgody”, która w wąskim znaczeniu tego słowa nie jest koordynacja.

Niemniej jednak takie normy wciąż istnieją.

Oto typowy przykład: zgodnie z artykułem 105 Konstytucji, datę CO publikacji rezultatov vyborov zrobić dzień zakończenia mandata Deputat ne mozhet być bez zgody Sejmu do privlechen ugolovnoy otvetstvennosti. Ugolovnoe proizvodstvo, vozbuzhdennoe w otnoshenii FACE zrobić dzień ego izbraniya deputatom, Po trebovaniyu Ceyma priostanavlivaetsya minęło od zakończenia mandata zrobić ... Deputat mozhet vyrazit Soglasie nA privlechenie ego ugolovnoy otvetstvennosti. W takom sluchae ne primenyayutsya polozheniya godz. 2 i 3.Deputat ne mozhet być zaderzhan lub arestovan bez soglasiya Ceyma, za isklyucheniem zaderzhaniya ego nA meste prestupleniya i Esli ego zaderzhanie neobhodimo do obespecheniya pravilnogo hoda proizvodstva. O zaderzhanii bezotlagatelno powiadomiony Marszałek Ceyma kotorye mozhet zamówić nemedlennom osvobozhdenii zaderzhannogo.

Na mocy artykułu 181 Konstytucji, sędziowie bez predvaritelnogo soglasiya opredelennogo zakonom statki mogą nie być privlechen do ugolovnoy otvetstvennosti nie Lishen Svobody.

W oparciu STATI 196 Konstytucji, sędzia Konstitutsionnolgo Tribunala bez predvaritelnogo soglasiya Konstitutsionnogo Tribunala nie można privlechen do ugolovnoy otvetstvennosti nie Lishen Svobody.

Zgodnie z art 200 Konstytucji, chlen Gosudarstvennogo Tribunala bez predvaritelnogo soglasiya Gosudarstvennogo Tribunala nie można privlechen do ugolovnoy otvetstvennosti nie Lishen Svobody.

Artykuł 206 Konstytucji stanowi, że Surveyor patroluje Verehnovoya bez uprzedniej zgody Seimas nie może być przyciągani do wymiaru sprawiedliwości w sprawach karnych ani niepotrzebnego wynagrodzenia.

Artykuł 205 Konstytucji stanowi, że Predsedatel Verhovnoy Palaty kontrolya mianowany Seymom z soglasiya Senata nA 6 i niech povtorno mozhet być przypisane tolko RAZ krzyk.

W stanie 209 Konstytucji stanowi, że Zaschitnik Grazhdanskih práv mianowany Seymom z soglasiya Senata nA 5 let.

Niestety, rzadkie "wysokiej jakości" normy koordynacyjne są wyrażone deklaratywnie lub w ogóle się nie wyrażają.

Na przykład, ustęp 4 artykułu 146 Konstytucji 3 części stwierdzili, że predelah i printsipah nA, a opredelennyh Konstitutsiey zakonami, Sovet ministrov w chastnosti koordiniruet i kontroliruet rabotu organov pravitelstvennoy administratsii.

Nie mówi się jednak dokładnie, w jaki sposób należy przeprowadzić koordynację.

Z analizy przepisów prawnych wynika, że nie mówimy tu tylko o deliberatywnych (doradcze) kompetencje, ale także o możliwościach koordynujących Rady Bezpieczeństwa Narodowego, a Konstytucja nie wyraźnie określone.

Literatura

1. Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej // http://worldconstitutions.ru/?p=112&page=2

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст і натисніть Ctrl + Enter




 Інші наукові праці даної секції
RESTRICTIONS OF THE RIGHT TO RESPECT HIS PRIVATE LIFE UNDER THE ARTICLE 8 OF THE EUROPEAN CONVENTION ON HUMAN RIGHTS
21.09.2018 18:39
ІМПЛЕМЕНТАЦІЯ АНТИТЕРОРИСТИЧНИХ САНКЦІЙ ООН В ПРАВОВУ СИСТЕМУ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ
19.07.2018 16:33
ІУДЕЙСЬКА МУНІЦИПАЛЬНЕ-ПРАВОВА СИСТЕМА ТА МІСЦЕВЕ САМОВРЯДУВАННЯ ІЗРАЇЛЮ: ПРОБЛЕМАТИКА ВЗАЄМОВПЛИВУ
16.07.2018 14:50
БЕЗВІЗНИЙ РЕЖИМ ДЛЯ УКРАЇНИ: РЕАЛЬНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ
14.09.2018 14:35
РОЛЬ ІНФОРМАЦІЇ ПРО КРАЇНУ ПОХОДЖЕННЯ ПІД ЧАС РОЗГЛЯДУ ЗАЯВ ЩОДО ВИЗНАННЯ БІЖЕНЦЕМ
12.09.2018 10:48
«КОЛЕКТИВНА» ПРЕМІЯ – РІЗНОВИД СТИМУЛУ ДЛЯ ПУБЛІЧНИХ СЛУЖБОВЦІВ: ЧИ Є ПРАВОВІ ЗАСАДИ ДЛЯ ВИКОРИСТАННЯ В УКРАЇНІ?
06.09.2018 17:25
ПРЕМІЯ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ЩОРІЧНОГО ОЦІНЮВАННЯ СЛУЖБОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ: ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ
06.09.2018 17:06




© 2006-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.lex-line.com.ua обов’язкове!


Наукова спільнота - інтернет конференції
Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки
Наукові конференції
Актуальні дослідження правової та історичної науки. Юридична лінія
 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше